even voorstellen

Ik ben Martin en ga half Mei met mijn 4x4 met (zelfgemaakte) daktent
een maand richting Kroatie. Ik hoop Dalmatie en Montenegro te bereiken en veel off road te rijden. Ook hoop ik op stille mooie plekjes in de daktent te kunnen slapen. Ik hoop hier op de site wat tips te vinden. :slight_smile:

mag ik mee?

U wilt mee?
Mmmm. Nou vooruit!

:cheer: jeeh!
ik heb alleen geen tips voor je

Hoi brr,
Welkom op wereldwijzer,
Nou ik zag al in het Kroatieforum dat je al een berichtje hebt gepost,mooi zo!
Eventjes nog zeggen indien je met de wagen door Montenegro toert dan moeten alle wagens met kruislichten aan rijden, ook overdag, op straffe van boete ! Verder is het dragen van de veiligheidsgordel verplicht in de wagen en het gebruik van een gsm door een bestuurder verboden. De hoofdwegen zijn in goede staat, de secondaire wegen en zijstraten, vooral in het binnenland, daarentegen zijn soms in een niet al te beste toestand.
Geef je groot gelijk om door dit schitterend land te reizen,brr!
In Montenegro vind je vele schitterende landschappen zoals bergen, ravijnen, meren en de adriatische zee. En dat al met niet te vergeten steden met al hun historische geschiedenis, architectuur en vele bezienswaardigen.
De Boka Kotorska is één van werelds mooie baaien,die echt wel de moeite waard zijn om naar toe te reizen.
Vooralleer je aankomt in de baai passeer je nog eerst de stad Risan. In deze stad zijn er veel Romeinse overblijfselen gevonden, zoals oa mozaïken, geld, harnassen en helmen.
Nou zou zeggen nog een goede reis toegewenst,brr!
Om dit welkomsberichtje af te sluiten nog een mooie foto van de haven Trogir in Dalmatie

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRjQ729VSHlmTz9fLTKJm8-CdljfrT9CsWLXJtmh4U-aw3xrtONWg

groet,georgessiam.