Even in het kort voorstellen.

Ik ben Denise 25 jaar woon in Limburg en heb een dochtertje van 1,5 in de zwangerschap gescheiden van haar vader na een moeilijke langdurige relatie.
Twee weken geleden ben ik na 10 dagen van een vakantie in Bodrum terug gekomen over mijn oren verliefd op de Koerdische R van 27 jaar.
R heeft 2 meisjes van 2 jaar (een tweeling) en is gescheiden van de vrouw met wie hij deze kindjes heeft.
Hij werkt af en aan in verschillende hotels door heel Turkije , maar hoopt nu snel een voorlopige vaste verblijfplaats in Istanboel te krijgen.
Ons liefdes verhaal heb ik 3 keer volledig getypt maar er ging steeds iets mis bij het plaatsen achteraf ook maar goed want R wil niet dat ik alles op internet zet.
Eigenlijk is deze lange afstands relatie niks voor mij en had ik ook nooit gedacht verliefd terug te komen van Turkije.
Na de moeizame relatie met de vader van mijn dochter ben ik bewust alleen gebleven omdat ik niemand meer kon vertrouwen.
En raar genoeg vertrouw ik mijn Askim uit turkije wel, ondanks dat ik vaak een strijd tussen gevoel en verstand heb.
Mijn gevoel die zegt dat alles goed is maar mijn verstand die blijft hameren dat dit nooit goed kan aflopen.
Maar in mijn voorgaande relaties was het altijd mijn gevoel die zij dat het niet goed was en mijn verstand dat mij ervan overtuigde dat het wel goed was dus misschien moet ik wat meer op mijn gevoel vertrouwen.
Daarnaast heeft mijn moeder mijn hele leven bij al mijn vriendjes vraagtekens gezet maar bij R heeft zijn een goed gevoel en ze mag hem graag.
Zelfs mijn enigzins racistische stiefvader mag hem!
Ik hoop hier de komende tijd terecht te kunnen met mijn vragen en ik probeer me nu al zoveel mogelijk op het forum in te lezen over hoe wie en wat.
Owja en als het goed is 3 Januari maar hoe dan ook in Januari afhankelijk vanaf wanneer R een huis kan huren in Istanboel ga ik 10 dagen samen met mijn dochter naar hem toe!

Welkom hier! :slight_smile:

Eerst en vooral wil ik je veel geluk wensen met R. Ik hoop dat jullie samen gelukkig zullen worden.
Een lange afstandsrelatie is inderdaad niet makkelijk. Denk dat we ons hier allemaal wel kunnen inleven in de tweestrijd tussen je gevoelens en verstand. :s
Natuurlijk moet je genieten van de verliefdheid, maar natuurlijk moet je ook wel je ogen en oren goed openhouden.
Ik hoop dat je askim tegen januari een leuk huisje/appartementje kan huren in Istanbul en je weer naar hem toe kunt en hem kennis kan laten maken met je dochterje of heeft hij haar ook al gezien tijdens je vakantie in Bodrum 2 weken geleden?

Mijn dochtertje heeft hij ook al gezien. En hij is zo leuk met haar samen.
Als ik eraan denk hoe lief hij steeds met haar op het strand speelde als hij even de kans had dan straal ik van oor tot oor.
En vandaag ook tijdens het video gesprek was hij steeds naar haar aan het zwaaien en je zag hoe blij hij werd om haar ook even weer te zien.
Hij staat er ook echt op dat ze meekomt in januari.

Hai Denise welkom!

Wat leuk om te lezen dat je askim het zo goed kan vinden met je dochter! En het zou natuurlijk super zijn als hij een huis kan huren in Istanbul dat je lekker wat tijd samen door kan brengen en hem nog beter kan leren kennen!

Toevallig kom ik ook uit Zuid-Limburg en woon ik in Heerlen en heb ik een Turkse jongen in Marmaris leren kennen afgelopen maand! Laten we op het beste hopen :wink: