Europa zomer 2014

Hallo reizigers,

Ik ben René, 24 jaar.
Voor deze zomer ben ik op zoek naar een of meerdere reisgenoot(en) (m/v) van ongeveer dezelfde leeftijd om door Europa te trekken. Echt concrete plannen heb ik nog niet maar wil in ieder geval richting Oost Europa. Was van plan eerst richting Praag te gaan en vervolgens door Slowakije, Hongarije, Kroatië, richting het zuidoosten te gaan.
Alles ligt nog open, reizen per trein (en evt. met vliegtuig terug) of met de auto (Ik heb zelf een goede auto). Ik kan in ieder geval zo’n 2-3 weken weg, vertrekdatum is flexibel in juli / augustus.
Waar ik van hou: steden bezoeken, natuur, cultuur, relaxen en zeker in de grote steden ook stappen! Beetje van alles wat dus. Verder ben ik sociaal, avontuurlijk en breed geïnteresseerd.

Lijkt het je wat laat dan even wat weten!

Hoi René,

Zelf zou ik ook graag eens rondtrekken door Oost-Europa
Ik zie het dan ook wel zit per trein of auto. Mijn vertrek datum is ook vrij flexibel (juli, augustus)
Zelf heb ik best veel gereisd voor men werk. Maar dat is natuurlijk niet hetzelfde!
Ik zelf hou ook van Cultuur, natuur, culinaire toestanden. Maar ook contact leggen met de locale mensen.
Aangezien ik ook vrij sociaal in omgang ben en avontuurlijk. Hobby’s ( koken, muziek,natuur, fietsen,…)

Als je verder wilt kennismaken? Dan laat je maar iets horen.

Groetjes,

Hoi Rene.

Ik lees ook jou oproep.
Komende zomer staat er voor mij ook een avontuurlijke Inter-Rail vakantie door zuid oost europa op het programma
Voor deze reis zoek ik nog steeds een paar gezellige reisgenoten die ook van avontuur houden.
Ik Inter-Rail al zo’n 10 jaar, dus ik heb al aardig wat ervaring.
Ik weet inmiddels de leukste plekjes in Europa wel te vinden.
Of het nu gaat om natuur of culuur, maar ook mooie steden en kleinere plaatsen waar je kan genieten van
de lokale keukens en ambachtelijke streek produkten.
Ik ben een avontuurlijke en sportieve single uit Wageningen die van reizen zijn passie heeft gemaakt en graag
reist met avontuurlijke reisgenoten.