Europa zomer 2010

Hoi iedereen!
Ik ben Anna en een van de doelen in mijn leven is om in elk werelddeel een reis te gaan maken. Om te beginnen met Europa!
Ik had het idee om misschien met de trein te gaan (interrailen), maar andere ideeën zijn ook welkom. Ik studeer sinds dit jaar in Groningen, en woon daar nu ook. Dat houdt dus wel een beetje in dat ik (ook al ben ik aan het sparen) niet veel geld te besteden heb.
Ik zit dus ook aan datums van school vast dus een halfjaarlijkse reis gaat het niet worden, maar in een maand doe je vast ook genoeg indrukken op.
Oja, ik ben 18jr en zou het liefst reizen met mensen van ongeveer mijn eigen leeftijd. Verder zou ik hier nog een heel lang verhaal kunnen neerzetten over wie ik ben enzo, maar ik denk dat we daarover beter kunnen mailen. Dus lijkt het je leuk, gaaf & chill, stuur me dan even een mail.
:dag: Anna
([EMAIL=“annaidzinga@hotmail.com”]annaidzinga@hotmail.com = emailadres)

Hoi Anna

Heb je al ideeen over wat je zoal wilt zien in Europa, welke streek je uit wilt?
Een maand om heel Europa te zien is sowieso een beetje kort, dus je zal een keuze moeten maken.

Ik heb afgelopen mei/juni 2 weken gelift vanuit België naar Santiago de Compostela en terug.

Ken je al exacte data waartussen je kan reizen?

Laat maar iets weten. Mijn interesse heb je alvast gewekt.

Groetjes, Ruben 25 M, Gent (BE)

Hee Ruben,

Leuk dat je reageert. Ik snap dat er eeen keuze gemaakt moet worden.
Ik vind zelf ook dat je beter iets langer kunt blijven in het zelfde land dan dat je alles wilt zien en eigenlijk alleen maar in de trein zit.
Ik heb nog geen precieze datums want ik ga wss stoppen met mijn studie, dus ik weet nog niet echt wanneer ik vakantie enzo heb.
Maar had jij al wat ideeen wat je deze zomer wilt gaan doen dan?
Groetjes,
Anna