Interrailen juli 2014 zuid/oost-europa

Hi :dag:

Ik ben Anna, 31 jaar en wil in juli door Europa reizen met de trein.
In eerste instantie zou ik dit met een vriendin met de auto gaan doen maar door omstandigheden kan zij nu niet mee.
De landen die ik eventueel wil bezoeken zijn: Italie, Griekenland en de Balkan (waar een deel van mijn roots liggen. Altijd handig om de taal te beheren :D) maar alles staat open…

Wat voor mij een perfecte eurotrip maakt: veel avontuur, zon zee strand, cultuur en natuur en op zijn tijd dansen tot de zon opkomt :feestje: Eigenlijk van alles wat! Ik ben op zoek naar iemand (m/v 25-35 jaar) die hier net zo enthousiast van wordt als ik!!

Wie weet tot ziens,

Anna

Hey Anna,

Je plan klinkt erg leuk! Ik wil deze zomer graag wat langer op reis, maar kan maar niet kiezen waar ik naartoe wil en het liefst zou ik met iemand samen gaan. Maar helaas is er niemand van mijn vrienden beschikbaar.

Hoe lang wil jij ongeveer weg? ik heb de tijd van begin juli tot eind september omdat ik er op mijn werk nu 3 maanden tussenuit moet, dus ik ben erg flexibel :wink: Het liefst ga ik een week of 4 weg.

Ik zal me ook even voorstellen: Anne, 27 jaar. Momenteel even 3 maanden werkeloos, maar normaal werkzaam als activiteitenbegeleidster in de psychiatrie en voor een asielzoekerscentrum. Grote interesse en nieuwsgierigheid in andere culturen, maar ook in voor zon zee strand en dansen tot in de late uurtjes :slight_smile:

Groetjes Anne

Hoi Anne,

Leuk dat je reageert!

Ik heb 4 weken vrij, ingaande op 5 juli. Mijn idee is ook om ca. 4 weken rond te reizen.
Zijn er nog bepaalde landen/ plekken die je zou willen bezoeken?

Aangezien ik met mn vriendin al een hele route had uitgestippeld, zijn er wel een aantal hoogtepunten die mij leuk lijken om aan te doen.

Waar kom je vandaan? Ik kom zelf uit Noord-holland.

groetjes,
Anna

Hey Anna,

Ik woon in Deventer.
Ik heb geen specifieke voorkeur. Ik was tot nu toe gefocust op midden amerika, zuid afrika en australie, een hele andere kant op dus, maar een tour door europa lijkt me ook leuk!
De landen die je noemde lijken me inderdaad leuk om te bezoeken en natuurlijk zijn er nog veel meer landen die me ook leuk lijken, maar ik sta overal voor open. Enige wat me minder trekt is duitsland, belgie, luxemburg, frankrijk ed omdat ik daar al vaker ben geweest. Maar ook daarbij zou het niet erg zijn toch een paar dagen in 1 van die landen door te brengen, er is altijd wel weer iets nieuws te zien of te beleven. :wereld:

Heb je misschien iets van facebook ofzo? lijkt mij wel leuk om ook een beeld bij je te hebben!

groetjes Anne

Hoi Anne

Ik heb je een prive berichtje gestuurd. Vind hem alleen niet terug bij mijn verzonden berichten. Laat me maar weten als je hem niet ontvangen hebt…

De landen die je opnoemt zijn niet perse landen die ik op dit moment verder wil verkennen. Het lijkt me leuk om onderweg de route enigzins spontaan te laten gebeuren. Ik wil wel over een week of 2 vertrekken wat een redelijk kort termijn is. Is dit voor jou ook haalbaar?

Groetjes,
Anna