Roadtrip zuid/oost Europa 2-3wkn.

Hallo!

Ik ben Anna, 28 jaar, HBO afgestudeerd en inmiddels alweer een paar jaar aan het werk. Ik ben gek op spanning en avontuur en zit al een tijdje met het idee te spelen om door Europa te reizen. Hierbij denk ik voornamelijk aan Italië, dan door naar de Balkanlanden en dan naar bv. Bulgarije. Dit staat wat mij betreft niet vast dus heb je ideeën dan hoor ik het graag!

Wat voor mij voorop staat tijdens zo’n reis is spontaniteit en afwisseling. Ik hou van zowel cultuur, steden verkennen, dagje op het strand en dansen tot de zon weer opkomt, als er op uit trekken in de natuur. Geen vaste planning dus maar zien waar het schip strandt en doen waar we zin in hebben.
Daarom ben ik op zoek naar een flexibel reisgenootje die openstaat voor deze verschillende dingen en vooral gewoon heel veel lol wilt maken en genieten!!

Oh en wat betreft de datum heb ik geen voorkeur maar lijkt juli/augustus mij een mooie periode.

Hoi Anna!

Je oproep spreekt mij heel erg aan, ik wil ook graag een roadtrip door europa gaan maken!

Ik ben Tessa, 26 jaar en leerkracht in het basisonderwijs.
Over 2,5 week heb ik 5 weken vakantie en ik heb nog niets geboekt maar zou er wel graag lekker op uit willen gaan en een roadtrip lijkt mij erg gaaf om te doen!
Het gaat mij niet om een bepaalde bestemming maar juist om de reis zelf, dus wat dat betreft ben ik erg flexibel :slight_smile:
Qua interesses kan ik me helemaal vinden in je berichtje dus ik zou graag iets met je willen afspreken als jou dat leuk lijkt!

Moet nu nog even flink aan de slag voor de rapporten maar morgen kan ik je nog wel even een berichtje sturen als het er straks niet meer van komt…

Ik ben in principe ‘beschikbaar’ van 9 juli t/m 14 augustus, hoelang zou jij weg willen gaan en wanneer komt jou het beste uit?

Groetjes Tessa

Heb je een prive berichtje gestuurd

Berichtje terug gestuurd :wink:

Hoi Tess,
Je oproep spreekt me erg aan.
Ik ben van plan om eind Juli voor ongeveer 3 weken richting Italie te gaan.
Wil dit gaan doen met de auto (heb een klein zuinig autotje) en verder kamperen of in wat goedkope hostels te slapen.

Ik ben 25 en zit in het 3e jaar van een leraren opleiding.

Mocht het je aanspreken kun je me mailen op rick.scheffer@gmail.com

Groetjes Rick