Euro-trip!

Aankomend jaar wil ik graag een soort van ‘eurotrip’ maken, maar aangezien er nog niemand op mijn vorige bericht heeft gereageerd probeer ik het nog eens :smiley:

Ik wil in ieder geval naar de volgende landen gaan : Italië, Spanje, Portugal, Frankrijk. Beetje zuid,west-europa dus :slight_smile: Maar ik sta zeker ook open voor andere landen :wink:

Aangezien ik nog op school zit ben ik wel gebonden aan de maanden juli en augustus en wil graag minimaal 2/3 weken gaan :slight_smile:

Ik zou het ook leuk vinden om bijvoorbeeld met meerdere mensen zo’n trip te maken. Met z’n 4-en ofzo :smiley:

Als jou plannen een beetje op die van mij lijken, of wil je meer weten, stuur me dan een berichtje!

Hai!

Ik wil misschien ook door europa reizen. Hoe oud ben jij en hoe wil je gaan reizen? Trein? auto?

Gr, Mania

Hey Mania,

Ik ben 20 jaar en ben van plan om te gaan ‘inter-railen’, dus met de trein gaan :slight_smile: aangezien ik geen auto heb leek me dit het beste en waarschijnlijk ook het goedkoopst. Voor 409 euro kan je een maand lang onbeperkt reizen door heel Europa :slight_smile:

Gr, Gert