tja als je zelfs kroketten en frikandellen kan eten in thailand verbaasd me dit ook niet
en hier liggen de schappen in de supermarkt weer vol met thaise curry kits en dergelijke zo zien we maar weer dat de wereld echt steeds kleiner word:D
ik heb wel kookles gehad in ao-nang bij krabi en dat was heel leuk om te doen maar ikzelf heb nooit een kookles in het noorden gedaan maar hoor wel van verschillende andere reizigers dat ze dat daar haden gedaan en dat het ook daar heel leuk was om te doen
mijn zuster heeft ooit een cursus gedaan in bangkok en ook die vond het leuk dus ik denk dat waar je dit ook doet dat het eigenlijk altijd wel leuk is om te doen
Zelf nog nooit gedaan. Paar jaar terug wel kookcursus geboekt (Chiang Mai) voor mijn oom, tante, neven en hun vriendinnen en zij vonden het helemaal geweldig.
In ceylon shopping center gebouw aan de hoofdstr (raj - u - thid - road ) , verdiep min één is een groot eetgelegenheid (alleen thaise gerechten ) een 20 tal standen , spot goedkoop en lekker. Aan de ene stand haal je soep aan de andere je voorgerecht enz .
Boven ( zoals ik reeds vermelde nog meerdere andere eetgelegenheden ).
Op de hoodstraat de ene naast de andere!
en als ge het toch niet gaat lusten-of voor dn afwisseling-zag net nog een adv voor het BELGIUM-SUOMI (dat is Finland in het fins) restaurant ergens in Patong-dagmneu 250 baatjes, elke dag wisselend, met ook nog stoofvlees en vlaamse fritten en iets wat ik denk dat waterzooi is.
en een kans om onder bels toezicht de finse keuken op haar gastronomie te keuren.
Ik kan alleen maar een eitje bakken,daar houd mijn kookkunst op!Heb vandaag een lekkere masserman kai gegeten,en ik heb de raad van jullie opgevolgd(een fris singhaatje)dat kan wonderen doen!gegroet;georgessiam uit Thailand.