Wat vind jij van het Thaise eten?

Zoveel landen, zoveel recepten,de Thaise keuken behoort tot één van ’s werelds beste en meest geliefde keukens.

Wat vind jij van het Thaise eten?

Stem hierboven en licht eventueel hieronder je mening toe!

http://patrikbolle.be/Thailand/afbeeldingen/Thaise%20dans%20en%20eten/bkk-streetfood_large.jpg

Nou ik vind persoonlijk dat de Thaise keuken heel gevarieerd is waarbij tal van ingrediënten, kruiden en specerijen gebruikt worden.

Pad Thai (Kai) is mijn favoriete gerecht maar een Massaman schotel vind ik ook niet te versmaden.

Helemaal me eens!

Heerlijk eten in Thailand en er is 24 uur per dag wel wat te vinden voor iets lekkers te eten .:chin:

Beste keuken ter wereld! Vergeet ook de typische gerechten uit isaan niet. :hot_pepper::hot_pepper::hot_pepper:

Beste keuken van de wereld??? bekijk even de internationale rangschikking even Thailand komt op de 5 de plaat
En voorzichtig met het eten langs de straat die kleine wagentjes met verkopers van allerlei voeding
Ik woon in Thailand en ben 2X in het hospitaal terecht gekomen eerst 3 dagen en daarna 7 dagen reden voedsel vergiftiging Nooit eet ik nog in de straat
Geef mij maar de Euorpeese Keuken lekker en bovenal gezond eten

Smaken verschillen,ga al vele jaren naar daar nooit problemen gehad…begrijp ook niet datje in een land gaat wonen waar je het eten niet helemaal ok vindt!

je moet wel een verschil maken tussen een restaurant en straat verkopers
Ale je in de bakpan kijkt dan zie hoe zwart deze olie wel is…ja zoals de asfalt van de straat dat zegt genoeg denk ik
en daar bij ik ken vele buitenlanders die elke dag eigen eten koken
Ben gisteren avond nog op restaurant geweest geen enkel probleem

Thais eten is gewoonweg heerlijk. Misschien zijn de smaken niet voor iedereen. Maar door het grote gebruik aan specerijen en kruiden vind ik het moeilijk om niet in een Thais restaurant binnen te stappen voor de heerlijke smaken :slight_smile:

Volgens mij is het aan de straat eten en niet in de straat asfalt is niet echt om te eten:dag: