Eten in costa rica

Wij gaan eind april naar costa rica met het hele gezin. Onze dochters mogen geen koemelk hebben. Is er soja yoghurt te koop in Cpsta Rica? En zo ja, waar?
Serveren restaurants maaltijden waar geen koemelk in zit?
Ik zou het heel fijn vinden, wanneer iemand hier iets over kan vertellen
Sylvia

Ik weet dat soya melk te koop is in de grotere supermarkten in grotere plaatsen. Maar ik zag de pakken soja melk zelfs te koop in de BM supermarkten in Uvita, een dorpje vlak bij ons in de buurt in het zuid pacific gedeelte. Koop meteen een flinke voorraad als je de pakken ziet staan. Je weet nooit wanneer ze de volgende keer te koop zijn.
Restaurants serveren gerechten waar geen koemelk in zit, want niet in elk gerecht zit toch melk?? Vis met friet en sla, rijst met bonen en een karbonade, rijst met garnalen of kip, allemaal gerechten waar geen melk aan te pas komt. Veel gerechten worden in mais- of soja-olie gebakken en niet in boter. Boter is hier niet gebruikelijk.
Goede reis

Otto

www.elmonofeliz.com
Ojochal

Klopt, ik kocht ook soja melk in uvita. ( maar is niet zo lekker) Volgens mij hadden ze ook melk zonder lactose. ) Ik heb een lactose intolerantie en zat 4 maanden in Uvita. In de meeste gerechten zit geen melk. Bij twijfel gewoon even vragen. Deed ik ook.

[

Weet je wat ik nou zo jammer vind? Dat er sinds 18 maart niet meer gereageerd is op dit onderwerp. Niet voor mij, want ik heb hier niets aan kunnen bijdragen.

Bedoel je een reactie van degene die de vraag stelde?

[