Estore om ons wat bezig te houden 3

ehhhhhhhhhhhhhhhhh, de nederlanders dus ook niet…het is dus nu echt al half 11.
tijd voor de boodschappen anders kan ik een dag in rij staan met al die paasshoppers…
Prettig weekend meiden, succes met eieren zoeken&schilderen:p

Ben er al achter hoe ik de tijd kan veranderen.

@Besmile: hoe kan je de tijd veranderen ?

Bij mij staat ook al zo lang ik me kan herinneren de tijd verkeerd… Ik weet ook niet hoe je dat moet veranderen… Help…

@Von: Ik ga morgen al!!! Mocht ik je niet meer spreken jij alvast veel plezier!!!

@llemaal: zucht ik kon het toch niet laten om nog even langs te komen… Spullen zijn gepakt, wekker staat klaar…

X

Nou heb op de valreep toch nog ergens matzes kunnen kopen, was hier overal uitverkocht!! Geen pasen zonder matzes dus…maar das goed gekomen!!
Ik ga het eten maken zo, dus iedereen de groenten van hak, oh nee de groeten van mij(hihi)
:wave:

Hier waren bijna in alle winkels de paaseieren uitverkocht. Gelukkig nog een paar zakken kunnen vinden. Bij het tankstation zag ik nog een apart groot ei voor de kleine. Uiteindelijk dus toch nog goed gekomen.
Dacht ik wacht tot het laatst, anders hebben we alles al op, maar dat is dus ook geen succes :wink:

Hier lagen de paaseieren in een bak… 35% Korting Omdat alles op moest…

@Cynthia: Goeie reis meid als je dit nog leest !

De paaseieren zijn gekocht, nog 1 nachtje slapen en we mogen ze op gaan eten ! :santa:

Ik hoor soms van mensen die met pasen tig eieren eten (geen chocolade want dat lukt mij ook wel ha) maar echte. Blegh moet er niet aan denken. Ja heerlijk matzes met boter en suiker mmm. Morgen eerst maar 's beginnen mer roerei, bacon en croissantjes, lekker!

Groetjes, Diamond

Nou, voor mij is er eentje gereserveerd, enkel voor de gezelligheid, mag er maar eentje van de dietiste :frowning:

@Sevgilim: dan moet je er wel héél erg van gaan genieten he! Ga je hem bakken of koken :slight_smile:

Groetjes, Diamond

@Diamond: gewoon rauw opeten :wink: het is een chocolade ei :smiley:

Hahahaha ik zie je al een chocolade ei opbakken, maken we dr chocomousse van, lekkerrrrrr.

njammie ! Begin echt zin te krijgen na een maand dieten !

Bij mij zal het niet bij eentje blijven ben ik bang :confused: . Heb nog 3 zakken (van 1 kilo) op de kop kunnen tikken. Geloof ook nog mijn favoriete smaak, praline. Zal ze maar zo goed verstoppen morgen dat ik ze zelf niet meer kan vinden.

Wordt nu lekker in de watten gelegd door de kleine. Had net met hem gevoetbald. Hij moest zijn schot oefenen vond hij, ik moest in de goal. Had niet in de gaten dat hij zo hard kon knallen. Houd een bal tegen met mijn scheenbeen en nu komt er een bult op. Mooi smoesje vond ik om naar binnen te gaan. Nu is hij helemaal bezorgd en zit mijn been te koelen met natte doekjes :D.

@Sevgilim: dan heb je dat ei helemaal verdiend dus. En waarschijnlijk smaakt 'ie dan extra lekker, geniet er dus maar lekker van.

@Marion: aah wat lief van hem! Ook lief van jou trouwens dat je keeper was. Gaat het alweer wat beter met de bult?

Groetjes, Diamond

Ik heb alle pure chocolade-eitjes al uit de schaal gevist (en opgegeten), dus dat probleem is opgelost!
En wij eten wel gewone eieren, hoor, zoveel mogelijk. Lekker gekookt, gevuld, met rookvlees, en ik weet nog wel een paar varianten!
@ Marion, Auw, zo’n bult op je scheenbeen kan aardig pijn doen!
Laat je maar lekker verwennen door die lieverd.
Xx Mar

Gaat wel beter hoor. Maar wat wil je ook met zo’n verzorging!

@Mar: oh lekker gevulde eieren! Mag ik er eentje :slight_smile:
Hoor net van m’n moeder dat ze m’n favo taart heeft gemaakt dus dat wordt smullen vanmiddag!!