Estore om ons wat bezig te houden...

Hallo allemaal !

Als er gebabbeld word over estore: vreugde, verdriet … Dan kan je dit alles hier posten op dit speciale topic voor de eStore, zo kunnen we op andere topics gewoon verder over Turkije babbelen zodat alles nog overzichtelijk blijft.

Véél Succes !

handig idee inderdaad… normaal kwam ik daar weer ff langs en hoefde ik maar 2 pagina’s te lezen en t waren er nu tig…

:jeez: :jeez: jeej Sevgilim, waar heb jij al die e-store punten vandaan?

Heb je die van jezelf al eens gezien?

Ik heb een paar keer met die Thief gespeeld en nu heb ik bijna geen punten meer over.

Wat denk je…?

Ik denk dat je vals heb gespeeld :wink:

Gewonnen met de loterij :stuck_out_tongue:

Oke Oke…:whistle: :embarrese

Dus het werkt die loterij? Ga het ook es proberen…

XanderR, je mag je puntjes dat je te veel hebt altijd overzetten naar mijne hoor :smiley: :whistle: .

ZOoooooooooooooooooooooo verslavend ! Straks kunnen we nog een afkickcentrum oprichten voor wereldwijzerleden…

Ik heb ook nog meegedaan aan de loterij… Niks gewonen…:mad:

Maar ( heb net ff gekeken ) hij staat er nog wel op…
Moet ik die dan weghalen ? en weer opnieuw die loterij doen ?

Ja, de mijne staat er ook nog op alhoewel ik 2 keer heb meegespeeld met een uurticket. Maar hoeveel kost een nieuw loterijticket? Eerst had ik geen punten en ging het, nu heb ik er wel en heb ik ineens niet genoeg punten…

Vaag, volgens mij is zo’n lot 10,00 punten…

9,67 kost het… Heb er net weer 1 gekocht…ahaha
En nu hopen dat ik wat win…

Zal ik maar eens eentje voor een week doen, ben toch vanacht vertrokken op reis dus tegen volgende week zie ik het wel :d:d

Haha jah… Misschien heb ik je dan al lang ingehaald… :stuck_out_tongue: haha

Maar… Waar ga je heen ??

Vannacht vertrek ik uit mn huisje om 3u30 om om 7u op te stijgen en richting Turkije te gaan !!! (Belek)

Toch maar voor een uurticket gegaan, blijkbaar had ik niet genoeg puntjes om een week of een dagticket te kopen… Nou, zal ik vannacht mss nog zien of ik gewonnen heb en anders volgende week :slight_smile: