Estore om ons wat bezig te houden 2

Dit topic gaat hierop verder,het oude sluit ik af ivm de "1000"reactie-grens.

Groetjes,

Jullie forumbeheerder,

Hans.

Jeej bedankt Hans!
Kunnen we hier weer vrolijk verder kletsen!!!
Wie is er nog meer? Heb een lekker vrij dagje, dus kan mooi mijn eStores wat bijkrikken :smiley:

Liefs Rieneke

Heey waar is mn sorbet gebleven??? (plaatje bij mn naam) :confused:

En waar is iedereen?? Zo kan ik mn eStores niet oppeppen…

Ik hou me niet zo bezig met die Estore.
Heb geloof ik nog niet genoeg punten.
Kijk af en toe wel eens, maar ga vaak gelijk naar de gewone verhalen.

Gr. Fransijn.:turkey: :NETHERLAN

Kelebek,

Na een tijdje verdwijnen die “gifts” weer, anders wordt het een rommeltje bij je naam, vooral bij populaire leden als op het Turkije forum natuurlijk :wink: .
Als troost krijg je van mij een nieuwe gift:) .

Xander

hehe xanderR jouw paard is echt wel leuk onder jouw naam ! Al een naam gevonden ? :wink:

Nou, Kelebek, héél af en toe kom ik wel es kijken vandaag maar het is hier ff te koud waar mn laptop staat en als ik die meeneem naar warmere oorden is mn batterij te snel plat!

Beetje slaperig vandaag, dat krijg je als je 's avonds erg laat nog de berichten meent te moeten checken na een avondje uit. Ben ook geen 18 meer :slight_smile: . Heb ik een fit moment dan zit die kleine aan de computer.

Jeetje…het loopt storm hier op dit forum met dit topic: Estore om ons wat bezig te houden…!

Het Indonesie forum is met dit forum vergeleken maar rustig…

Sevgilim, heb je al je frites en pintjes genuttigd?

http://forum.londoh.com/yabb/images/smilies/wink.gif

http://forum.londoh.com/yabb/images/smilies/new_all_coholic.gif

@Vanua: momenteel nog niet, sta op dieet :stuck_out_tongue: :smiley: :wink: maar als ik genoeg bijeen gespaard heb, wil ik wel eens trakteren ! Zin?
Moeten we ook eens zo een topic komen maken op jouw forum ? hehe

Nog 200 punten en heb ik alweer ccmaas ingehaald! We gaan ervoor !

Hi Sevgilim,

'n paar frites, gebakken in plantaardige frituurvet

en een light biertje…?

Kom gerust langs in Indonesie, op het forum…

ok, ben op weg maar heb zo al eens gekeken en er staan zo geen ‘meepraat’ topics op en van indonesie ken ik niets, nul komma nul ! kan ik beginnen een topic aan te maken: Wie ooo wie leert me indonesie kennen ! hehe

Vanua, heb een topic gemaakt: Indonesie algemeen, als je het niet leuk vind mag je het gerust ervan smijten hoor ! Ik hoop dat het gezellig word indien je het laat staan… Zo leer je ook beter de mensen op je forum kennen denk ik ?

groetjes

Heyyyy Beppie, where are you ? Sorry meid maar ik heb je vandaag voorbijgesprongen bij de ebux ! Véél postplezier !

Nou lekker dan, ben je een paar dagen weg gaan ze je voorbij!! Potjandorrie nog an toe zeg!!!

Gefeliciteerd hoor meis, het is je gegunt!!
Krijg vanzelf wel weer een keertje een presentje van jou en dan kom ik ook weer verder op in de lijst!!

:wave:

komt in orde !

je bent weer te goed voor deze wereld!!

:wave:

hahaha, mag ik beginnen met 50 punten? Als ik je ineens 100 geef laat ik je voorbij mezelf gaan :wink:

Hey iedereen, ik heb een topic in het indonesieforum aangemaakt: ‘Indonesie algemeen’ momenteel is de indonesieclub wss een beetje verlegen, mss kunnen we met zn allen over de drempel trekken door iedereen iets te posten daar ?

@ Cynthia:
Werk aan de winkel voor je vandaag! Kom je tussen de bedrijven door wel ff helpen. Tot straks, ben ze meteen even aan het werk.