Estore om ons wat bezig te houden 2

Sterkte Cynthia maar het zal je heus wel lukken !

Ben ik weer!
Gister was er nog een vriendin van me langsgekomen. We verveelden ons, dus besloten we ons samen te gaan vervelen :stuck_out_tongue:
Filmpje opgezet en samen in mijn 2 persoonsbedje gaan kijken, waren we in slaap gevallen, allebei! Hahahaha!
Ik had zaterdag nacht een feestje gegeven en dat was nogal laat (of zal ik zeggen vroeg) geworden.
Daarna, toen we beide na 2,5 uur slapen weer wakker werden, hebben we nog lekker gegeten bij de Mac.
En toen besloten dat ze maar het beste helemaal bij mij kon blijven slapen, was toch best gezellig, hahahaha :stuck_out_tongue:

Liefs Rieneke

hehe Rieneke, klinkt echt heel leuk !

Wat is het rustig vandaag op het forum. Ben even Remy heb ik het idee. Was even weg en had verwacht heel wat pagina’s te moeten lezen maar helaas…
Beppie snuffelt vandaag tussen de huishoudelijke zaken en al dat lekkers. Laat je ons wel weten wat er voor ons huisvrouwen HOT is op het moment?
En Cynthia, waar ben je? Had jou zeker verwacht vandaag, moet nodig aan je inhaalrace beginnen!!!

ik ben hier !

Ik probeer hier te zijn, maar heb ENORME problemen met mijn computer!!!:frowning:
Moet hem vanavond of morgen helemaal formateren! Moet nu bezig met een opdracht, die moet ik eerst af zien te krijgen en dan meteen maar formateren…
Ohw bah wat een zooi! Bij msn zijn al mn emoticoontjes verdwenen, ik kan het vinkje van afbeelding laten zien, niet aanvinken. Hoe vaak ik het ook probeer…
Bah COMPUTERS, can’t live with them, can’t live without them…:frowning:

waaahhh… daar ben ik al!

Ja sorry meiden… Druk druk druk druk druk!!! Ik kom morgen wel ff meer denk ik…

Enne sevgilim :frowning: ik vind jou stom… Zo haal ik je natuurlijk nooit meer in!

X

@ Rieneke:
Tja computers, onmisbare ondingen, als ze niet willen wat wij willen. En meestal hebben ze kuren als we ze heel hard nodig hebben :frowning:

@ Cynthia:
Jammer dat je het druk hebt. Mis je ‘slappe kwats’ zoals we dat hier in Brabant zeggen
:smiley: :jeez: :smiley:

Haha ik weet nu ook ff niks slap te lullen… alleen dat mijn aappie eindelijk weer een smsje heeft gestuurd!! Hij vroeg of ik wat voor hem mee wil nemen… namelijk een banaan… Nee ff serieus haha… hij mist me * zucht*

x

Ben ook niet echt in een melige bui vandaag. Was vandaag bij mijn vriendin, ze zat weer helemaal in de put. Speel sinds oktober voor psychiater. Doe het met liefde en plezier maar het vreet energie als iemand alleen maar de negatieve kant wil zien. Maar ja, that’s what friends are for, is mijn motto dus zullen we samen weer even door de zure appel heen moeten bijten.

Fijn dat je weer iets van aapie hebt gehoord.

Ik begrijp je Marion… Niet dat ik zo’n vriendin in de put heb zitten. Maar mijn vrienden komen altijd met de problemen naar mij, ik vind het ook niet erg, maar het vreet inderdaad veel energie!!!

En ja ben blij dat mijn aap weer heeft gesmst :wink:

X

ff een rare vraag?! Maar bij hoeveel weken zwangerschap hoor je te bevallen? Wij hebben hier namelijk geen idee… Ja we weten dat het 9 maanden is, maar we hebben het aantal weken nodig.

X

Staat 40 weken voor een zwangerschap, meen ik me te herinneren.

Thank you!!

X

bir şey deĝil, Cynthia

Sorry Cynthia :frowning: was niet de bedoeling… of eigenlijk toch wel maar heb een paar donaties gekregen…

was een zwangerschap niet 38 weken? Nou ja iig zoiets dus… :slight_smile:

Nou ja vet raar!! Mijn computer helemaal flippen net, programma’s, die balkjes, ineens van kleur veranderen en ineens alles anders op mn computer… Moest steeds mn computer opnieuw opstarten… En msn deed helemaal raar…
Tot ineens :confused: ‘Mijn documenten’ WEG!!! Waahhhh ikme natuurlijk DOOD geschrokken! (mijn map ‘mijn documenten’ is ongeveer 5 of 7 Gb groot!!)
Toen uiteindelijk gelukkig wel weer terug gevonden!
En nu is alles ineens over, zo lijkt het!

Ga morgen of vanavond, iig zodra ik mijn opdrachten af heb, mij hele computer formateren! Nou dan moet ie wel weer beter worden lijkt me…

Liefs Rieneke

Kelebek, je zou beter eens alles op cd-rom zetten zodat, als je computer alles heeft gewist je niet helemaal opnieuw moet beginnen !

Ja gelukkig had ik dat net een tijdje terug gedaan, maar intussen staat er wel al meer op. Als mijn documenten echt weg was, was er alleen 1 opdracht verloren gegaan en foto’s van afgelopen zaterdag uitgaan. Dus echt een super ramp was et ook wee rniet geweest, maar moet nog opdrachten afmaken voor morgen! En dat zijn groepsopdrachten, dus zou het wel heel lullig vinden ook vooral voor de rest als mij dat niet zou lukken en als die ene opdracht (meteen op mn mp3 speler gezet nu) verloren zou zijn gegaan.
Morgen of vanavond maar formateren!