Ok,hier is nummer 4
Hans.
Ok,hier is nummer 4
Hans.
Thank you Hans!!!
@Marion: Wilde net zeggen dat hans alweer een nieuwe heeft geopend… maar hij was al gesloten!!
x
waaaaaaaaaah in 3 weken tijd een nieuwe ! Go for it girls !
Btw; ben er ook nog ff !
And boys want die zijn hier ook welkom !
Had het al gemerkt ja, dacht we hebben nog 5 posts te gaan.
Een ring is wel persoonlijk maar moet je wel een maat hebben. Vooral als er tekst op staat.
Ja ik heb zijn ring om me nek… dus zijn maat heb ik wel!!
x
Leuk alweer een deel 4! Kijken hoe snel die weer vol is :laugh:
Ik zal jullie wel helpen met (e)store(n). Is die zo weer vol! :laugh:
Groetjes:wave: Roanna
Mss kunnen we weer een nieuw record vestigen: in twee weken dit topic vol zetten
wie weeeeeeeeeeeeeeeeeet.
Ik kan wel helpen hoor!!
Was gister ineens weg, weer gezeik op het werk vanwege dat parkeren, liep als een debiel te janken van woede, dus ik ben lekker naar huis gegaan!!
De poes krijgt opnieuw de medicijnen van 2 jaar geleden, als ze aanslaan kunnen we weer kijken of het goed gaat na afbouwen en anders is het gedaan met haar! Ik heb heeel goede hoop, we leven in geleende tijd, dat weten we maar we gaan weer voor 2 tot 3 jaar!!
@Beps: ik hoop dat alles goed zal verlopen met jouw poes ! En wat die medicijnen betreft: zeker doen! De mijne is ook begonnen aan haar tweede leven ! Alles zal wel goedkomen beps !
Zij heeft een alveesklier afwijking, deze maakt niet genoeg enzym aan en daardoor bind de ontlasting niet en heeft ze diaree, en vreselijke honger!! Ze is sinds begin maart 500 gram afgevallen!! Nu krijgt ze weer de medicijnen die ze dus toen ook kreeg, het enzym en nog iets, ff de naam kwijt! Maar dat sloeg de vorige keer enorm aan, en daardoor is ze er nog! Als het niet werkt dan is het helemaal klaar. Ze laat dan de diaree lopen waar ze is, en voelt zichzelf ook K****!! Maar we gaan ervoor, en ik ga er ook vanuit dat het helpt(deed het 2 jaar geleden ook tenslotte!)
Verder schijnt hier de zon heeeeeel erg!!! ZALIG!!!
Sterkte met je poes beps ! Ik duim voor je dat de medicatie weer mag aanslaan ! Nou, kijk naar mijn poes, de dag waarop we ze een spuitje gingen geven is ze ineens zo gaan vechten en nu gaat ze alweer vechten met de poes van de buren en ook onze hond moet eraan geloven ! Geloof me, een kat heeft écht wel 7 of 9 levens ! Die van jou heeft ze dan ook zeker !
Klopt hoor Sev, maar deze is al aan leven 6 of 7 bezig!! Arme !! Maar ook wij gaan er van uit dat het gaat lukken!
Tuurlijk Beps, en een beetje aandacht meer dan gewoonlijk kan ze ook al weer helemaal doen opleven Nou, hebben wij alvast gezien van onze poes! En een kat is sterk, vergeet dat niet !
Das ook het rottige, ze is niet ziek!! Voelt zich minder, heeft honger en een vieze kont, die ook nog zeer doet als je die wast, maar verder is ze een en al energie!! Ze komt er wel, en anders zijn we heel blij met de 2-3 jaar die ze extra gehad heeft!! Het komt wel goed!!
Nou, zeggen wij ook met onze poes, nu is ze goed maar we weten niet wat morgen zal komen. Daarom zeggen we ook: ze heeft haar tweede kans gehad en iedere dag is een dag erbij dat we ze nog hebben en genieten we extra van hem !
@Beps: Veel sterkte met jullie poes!!! Hoop dat alles helemaal weer goed komt!! En dat ze snel weer de oude is!!
x
Vanmiddag naar een school gaan informeren om schoonheidsverzorging te gaan doen ! Verlang al om meer te weten over wat ik volgend jaar zal gaan doen en zo !