Estore,om ons wat bezig te houden 4

@Sev: Leuk joh!! Ik ben weer lekker aan het werk!! Morgen dagje vrij!!

x

Spannend Sev, laat horen hoe het was hoor!!
Kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent
:wave:

Spannend idd ja ! Verlang al zo, heb het al bij mijn dichtste familie en vrienden gezegd en die vinden het allemaal super! Ook dat het goed bij me zal passen en zo , ben echt blij met hun positieve reacties !

Heerlijk is dat zulke positieve reacties!!!

x

Zeker, en zij kunnen het ook beter weten dan wij want zij kennen je dus!! Nou gauw vertellen hoe het geweest is hoor!!

Haha wij zijn helemaaaaaaaaaaal niet nieuwsgierig!!! Ik heb honger!!! AAAAAHH… ( nou ja lekkere trek!)

x

Komt in orde! Verlang al totdat ik terug ben ! Mn ma heeft speciaal de namiddag vrijgehouden om naar die school te gaan ! Vind het echt super dat ze de auto heeft geregeld (anders heeft mn pa die altijd mee) en dat we samen eens gaan informeren want zij is er ook zoooo in geïnteresseerd dat haar dochter hetzelfde zal doen als zij toen zij op school zat ! hihi en haar belofte dat ze me zou komen helpen als ik een eigen zaak heb, wel, die hou ik haar eraan ! hihihihihi

Een eigen zaak? Dan komen wij zeker bij jou voor een behandeling :wink:

x

Al is het maar 1 keer, he Cyn, wij samen in een autootje op naar Sev!!

OK! Hou ik jullie aan !:stuck_out_tongue:

Of op de motor beps :wink:

x

Voor mij om het even hoe jullie komen! Wil ik jullie gerust een kleine korting geven voor de afstand die jullie moeten afleggen :wink:

Nou als je naar die school gaat heb je volgens mij ook wel een paar proefkonijnen nodig, Sev??? Of niet soms?
Nou ik meld me alvast aan, hoor, kom wel een dagske naar België!!
Succes
Xx Mar
**
En jij met poes, Beps, ook al heb je er meerdere, je wil ze toch niet missen!
Xx Mar

Okeej ! Ik zie het helemaal zitten ! Heb al proefkonijnen, klanten, … !! kom maar op, wie nog meer ?:smiley:

@Cyn: wel een pak en helm dan lieverd, anders mag je niet mee(hihi)

@Mar, wil helemaal niets missen!! Ze is zooo lief! Maar das ook omdat we al zoveel met haar hebben meegemaakt!! Nou ik denk/hoop er het beste van!!

@Sev: De eerste keer dat Cyn en ik(Mar mag best mee!) komen zijn we proefkonijn!! en als dat lekker was, dan worden we mss wel klanten. Van die die 1 keer per jaar langs komen!!! Maar wel goed leren he!!!(hihihihihi)

Haha beps: jaja wel een pak en helm… Leen die van me broer wel… Als ik daar in pas :wink:

Heb zojuist gegeten!!!

x

@Cynnie en wat heb je dan wel gegeten? Ik weer eens helemaal verkeerd: een ham-kaas-croissant, een kaassouflee en een broodje dobbe-kroket. Voor straks ligt er nog een pistolet met rosbief. En daarbij een bekertje Vifit rode vruchten!! Lekker he!!

Ik verveel me dood!!! Het is zooooo rustig dat kan niemand zich voorstellen!! Niets te doen, en dan ook nog eens extra rustig, nee, niet mijn ding!!

Oooooh lekker… Nee mijn eten was wel iets gezonder. Ik had 3 italiaanse bollen, 2 met smeerworst en 1 met chorizo. En meer niet! Maar heb zo’n trek in chips, patat ijs en nog veel meer lekkere dingen! Maar we zijn hierzo aan de lijn dus dat mag niet!!

x

Nou die lijn wil ik ook, maar mn collegaatje heeft een OPEN zak drop achter gelaten, en ik ben VERSLAAFD(!!!) aan drop! Dus die is nu leeg:yes:
Maar ja, ik is toch nog wel een beetje zielig, door de kat(poes) dus dat mag wel, frustraties wegsnoepen(alleen vandaag dan, morgen MOET het over zijn!)
Druk daar?

Druk; nee… Gewoon lekker bezig! Die dropjes zijn niet zo goed voor je he!! Ik lust geen drop! De vader van mijn baas kwam net met Toblerone aan… HEERLIJK!!!

x