Is ook niet goed voor je dus!!! Maar wel lekker:yes:!!
Stuur die lieve man eens hier langs:laugh:
Haha nee want hij blijft lekker bij ons, en morgen komt hij weer!!
x
NEEEEHEEE Hier langs graag, ik vind dat ook HEEEERLIJK(en hubbie en pubbie ook)!!!
Please???
HIj is druk bezig⦠Dus ben bang van niet!!!
x
Mijn ongeluk weer!!! Is er iets wat ik ECHT lekker vind, komen ze het niet brengen!! Weet die meneer wel hoe lief ik ben(eigenlijk dus!)
Geniet er van meis! Over 5 weken zit je er al he!! Ohw ik kan niet wachten dus!!! Zeker niet nu ik al die verhalen hoor van de familie in Alanya!! Ik wil NU!!
eStore 4 alweer⦠stelletje ** (ok Bep, nu zeg ik het niet :p)
Maar wel een gezellig stelletje **
Heyyyy Meiden !
Ik ben terug ! Die school ziet er zoooo leuk uit en die opleiding nog leuker !!! Zal me wss amuseren ! Begint op 18 september en slechts 3 daagjes les + halve dag stage Dus, valt hƩƩl goed mee +++++ Ik heb al mijn schoolvakanties nog waardoor ik dan naar mn vriendje toe kan !!!
Heey weet iemand de link naar het Taliha forum???
Ik kan er niet meer op komen⦠En kan het nergens vinden⦠Werkt et weer niet ofzo? Was even op zoek naar Turkse zinnetjes
@Sev: heb je al besloten of je die opleiding nu gaat doen (of loop ik achter?). Enne beetje late reactie maar ik wil ook wel proefkonijn zijn hoor. Heb me pas ook al als proefkonijn bij een kennisje opgegeven, zij is ook net met dezelfde opleiding begonnen.
@Annemiek: hopenlijk slaan de medicijnen aan! Ik duim voor je dat het snel weer beter met haar gaat!
@Kelebek: http://www.vakantie-turkije.info/phpBB2/index.php
Euh, ik hoop dat ie werkt want zo staat hij hier in mn computer ingegeven en vandaag deed hij het toch nog altijdā¦
@Diamond: Ja, het is zo goed als zeker dat ik in september die opleiding start ! Voel me er beter bij dan het toerisme die ik nu doe⦠En het is al altijd een droom ook van me geweest !
Morgen naar de Hondenkapper met mn hondje om 8u30 hihihi, en het is nodig ! Hij moet helemaal kortgewiekt worden voor het mooie weer !
Taliha heeft nieuwe forum Namlijk www.taliha-turkije-forum.com
Whhhaa nog 2 dagjes en ga ik al naar Frankrijk. Is best snel gegaan. heb me weblog voor 5maanden frankrijk ook voor grootste deel af.
@Sev:
Fijn dat je zo enthousiast bent over de opleiding. Gaat allemaal goed komen dus!!
@Beppie:
Gaat het al wat beter met de poes? Het is toch wat met die beessies he!
@Besmile:
Telt al af voor je, spannend! Zet je voor ons de link nog op het forum? Want natuurlijk willen we jou ook volgen in Frankrijk, nieuwgierig als we zijn. Krijgen er straks een dagtaak aan om al die geƫmigreerde forummers te blijven volgen.
@Besmile: Die oude site werkt ook nog hoor bij mij ā¦
@Besmile: Veel plezier, werk er niet te hard en go for it!!
@Marion: Het lijkt beter te gaan! Ze is niet echt ziekkies, dus je merkt weinig verschil. Ze speelt, en rent of er niets mis is en dat is juist zo F*****moeilijk! Want als de pretnison zn werk niet doet is ze voor eind volgende week hemelen dus!!
@Sev blijf genieten!!
Hier is het mooi weer, maar verder baal ik er weer van, want het parkern gaat steeds verder uit de hand lopen dus!!
Nou ik kom de dag wel door en dan
WEEKEND!!!
Sevi De oude site van Taliha wordt niet meer gebruikt.
Okeeeej weeral bijgeleerd
@ Beppie:
Weer een dag met veel gezeur dus door het parkeren :sad: ! Gelukkig heb je bijna weekend.
Ziet er goed uit vandaag buiten. Zonnetje schijnt en het is al lekker warm. Morgen nog warmer, moet ik helaas extra werken. Vroeg beginnen dan maar, zoveel te eerder heb ik er mijn uren op zitten.
Spannende dag vandaag, mijn vader moet naar de internist. Was naar de keuring geweest voor zijn rijbewijs. Kwamen ze er achter dat er iets niet goed was met de witte bloedlichaampjes. Bloeddruk en cholesterol waren te hoog maar dat is wel te behandelen. Ook had hij suikerziekte. Ben benieuwd wat er uit komt, al zullen ze vandaag nog niet veel wijzer worden denk ik.
@Marion: ik zeg dan meestal: Gelukkig moest je vader voor de keuring!! Als ze er zo achterkomen, dan is hij niet(of nog niet) ziek!! En zijn ze er sneller bij als er wel iets mis is dus!! Wel spannend, dus ik hoop dat de uitslagen uiteindelijk een beetje meevallen!!
Het wolkendek trekt hier dicht, ben benieuwd of het idd mooi blijft hier
Besmile⦠5 meiā¦Vendee ( Frankrijk)
Marā¦10 meiā¦Marmaris
Jacquelientjeā¦2 juniā¦Alanya
Cynthiaā¦5 juniā¦Gümbet
Diamond⦠7 juni⦠Alanya
Annemiekā¦9 juniā¦Gümbet
Roannaā¦13 juniā¦Salou
Nurā¦17 juni ⦠Adana
**Jacā¦5 juli⦠Turgutreis **
MiZz-Stylo0wā¦8 juliā¦Kemer
Linda⦠18 juli⦠Playa del Carmen (Mexico)
Marjogegeā¦22 juliā¦Marmaris
Jacquelientjeā¦31 juliā¦Kusadasi
Rienekeā¦1 augustusā¦Istanbul
Sevgilimā¦1 augustusā¦Kusadasi
Cynthiaā¦21 augustusā¦Gümbet
Linda1980ā¦15 septemberā¦Turgutreis
Diamondā¦15 septemberā¦Turgutreis
Roannaā¦2 oktoberā¦Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0wā¦20 oktoberā¦Side
De lijst ook weer even naar de nieuwe dag gebracht
Is ook goed dat ze er op die manier achter komen Beppie, hij is zoān type dat pas naar de dokter gaat als hij er bij neer valt. Was ook al behoorlijk afgevallen de laatste maanden. En vooral dat met die andere dingen maakt het spannend. Hopen er idd maar het beste van en wachten ārustigā af.