Estore,om ons wat bezig te houden 4

Houd ons op de hoogte Marion, neem jullie mee in mn dagelijkse “gedachten”
:wave:

Thanks Beppie, je bent een schat!

@Marion: sterkte meid met je vader ! Ik hoop dat alles goed zal komen en we denken aan je en aan hem ! Het is wel nog goed dat ze er op tijd bij waren !

Dank je, Jij bent ook een schatje Sev, allemaal trouwens!

:embarrese Nou, wij zijn er voor je en voor iedereen trouwens ! Jullie zijn ook altijd zo lief voor mij !

http://www.ahw.dds.nl/pictures1/bibiomarci01b.jpg

Dames ??? Dit Beest Ooit Al In Jullie Leven Gezien???

Wat is dit daN??

Dacht het niet in deze uitvoering. Misschien in kleiner formaat :wink:

:stuck_out_tongue: Wel, ik zag dat beest in mn tuin omdat mn hond er naar aan het springen was en het wou opeten. Ga ik vervolgens helemaal achter in de tuin, zwermt het van die vieze beesten !!!

Ik ken wel zoiets, is een soort vlieg, komt in eens in grote zwermen voor als het een beetje broeierig word, of gaat onweren. Niet schadelijker dan vliegen dus

OK, maar best griezelig en scary :s:s:s:s:s BAH, ik WALG van zo een beesten :frowning:

ik ben er ook geen fan van, maar ze zullen vast ergens voor nodig zijn anders waren ze er beslist nooit gekomen!!!
Leven en laten leven zeg ik altijd(blahblah oma spreekt!):laugh:

Laten leven idd ja ! Ik durf er gewoon niet aan te komen !!!

Nou, meiden, mn tuinzetel staat al klaar in het zonnetje ! Tot strakjes en dikke kus X X X

X

Maakt me niet zoveel uit als ze maar niet zo vervelend om me heen gaan fladderen en pikken…heb een hekel aan alles wat pikt :stuck_out_tongue:

@Marion hoop dat alles goed komt met je vader!!!

Heb zojuist toch die ring gekocht. Er staat: A ring is round, and has no end, and so is my love for you en dan 3 hartjes. Heb mijn naam erin laten graveren, en heb er voor mezelf ook meteen maar 1 gekocht haha!

x

héél lief van je Cynthia, zal je vriend zeker blij mee zijn ! en slim van je dat je er meteen 2 hebt gekocht :wink:

Leuk Cyn, de ring, hij zal er vast en zeker heel happy mee zijn :banana: !

Mijn vader moet volgende week weer naar het ziekenhuis. Hebben nu de gebruikelijke onderzoeken gedaan. Hartfilmpje, longfoto’s, bloed prikken etc. volgende week de uitslag. En tja, slecht nieuws komt zelden alleen. Blijkt dus wel weer. Mijn zus was net op bezoek en vertelde dat bij mijn schoonzusje kwaadaardige cellen gevonden zijn bij het uitstrijkje. Hebben al een stukje weefsel weggenomen en ook zij krijgt volgende week dinsdag de uitslag, maak me hierover nu even meer zorgen, ze is net 30. En een kleintje van nog geen jaar. Wordt een spannende week dus.

Me tante is vannochtend bevallen van weer een jongen…:smiley: Ze heeft nu ook 2 verjaardagen op 1 dag… De jongste is vandaag jarig en nu dus ook de baby…

Woehoeuuuuuuuw proficiat !!! Hoe noemt ie ?