He wat leuk Mizz…proficiat met je ‘oude’ en ‘nieuwe’ neefje
, heel toevallig op dezelfde dag.
@Marion, wat een nare dingen allemaal. :mad:
Veel sterkte meid , we duimen voor jullie! Insallah iyi olacak
@Mizz. dat noem ik nou es toeval , goed gepland haha. Maar gefeliciteerd met de verjaardagen !!
Thanks
… Nu is het wel lekker makkelijk 2 verjaardagen op 1 dag… Maar later als ze ouder zijn niet meer…
**@Marion: veel sterkte met alles. Zul je altijd zien dat het allemaal tegelijk komt! Ik duim voor twee positieve uitslagen! **
**@Besmile: nog een paar daagjes meid en dan au revoir! Maar ga proberen je weblog bij te houden hoor! **
**@Sev: iew wat een beest! Heb 't niet zo op insecten brr. Helaas weten ze dat blijkbaar want ze komen altijd op mij af
**
@Mizz: wat toevallig! Maar wel heel leuk, gefeliciteerd!
@Diamond: haha ooo jaaaaa, slimme beesten die insecten ! Komen ook altijd naar mij
vooral ook wespen en zo…
**@Sev: en dan begin ik te slaan en te maaien, kan gewoon niet stil blijven zitten als ik zo’n beest op me af zie komen :mad: **
en gillend de straat over, over het kiezelpad recht het meer in onder water en het beest die maar eeuwig blijft rondzweven rond de plek waar jij bent ondergedoken ![]()
hihi, sorry! té veel verbeelding momenteel…
Te veel naar pluto gekeken ![]()
**Ik heb ooit zo zitten zwaaien en me aan gesteld dat een wesp me toen stak in m’n knieholte. Die dacht ook hehe zal jou 's ff krijgen! **
hehe, ik ben in Turkije ooit echt eens het zwembad ingesprongen omdat een wesp op mij zat en ik die er niet af durfde te doen. Dan maar het zwembad in en hopen dat ze ofwel wegvloog ofwel verdronk ![]()
En wat dacht je van muggen die 's nachts om je hoofd zoemen! Wordt ik ook altijd helemaal gek van! En ze prikken me altijd lek terwijl m’n vriend geen muggenbult heeft ![]()
Schandalig ! En het zijn dan nog de vrouwtjes die leegzuigen ! :bored:
whahah mijn ouders kwamen ff op een idee om na mijn stage ff een Week op vakantie te gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. Turkije voor de twee keer dit jaar zit er ook in (is een optie). Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Woehoe Besmile! Coooooooooooool! Wanneer zou dat dan worden?
@Marion: Veel sterkte met je vader en je schoonzus!
@ Sev en Diamond: Waahhh ik haat muggen en enge beestelijke insecten! Jagh! Oew en de larven van die beesten zijn ook zo ranzig!! Getver!
Moest ooit eens wat weggooien in een container, dus ik pak die hendel vast…nou je raad het vast wel, greep ik midden in een ‘berg’ met larven! Gatverdamme!
@ MiZz-Stylo0w: GEFELICITEERD!!! Hoe heet je nieuwe neefje nou?
Ik ben ook tegelijk jarig met mijn moeder! Die kreeg nog eens een leuk verjaardagskadootje 23 jaar geleden
IKKE ![]()
Ze zat net aan de appeltaart toen ik me bedacht dat ik ook wel eens hoogstpersoonlijk een stukje zelf wilde proeven ![]()
Gaan jullie morgen nog wat leuks doen? Weer zo’n mooie dag, ik ga morgen al vroeg naar het meer, zodat we nog een mooi plekje kunnen vinden (hopelijk op een stijger, lekker prive)
Veel plezier, succes en sterkte (voor de mensen die binnen moeten werken) iig allemaal!
Vandaag is hubbie zn jubileum!! Hieperdepiep hoera, oh wat zijn we blij, niet om het jubileum, maar om de centen die hij krijgt(:laugh: al moeten ze die nog storten EN SNEL!!)
Vanavond een leuk restaurantje aan de haven geboekt, en maar hopen dat die enge insekten van Sev en Diamond niet langs komen want daar ben ik ook niet dol op dus!!
Gistermiddag viel het netwerk uit op mn werk rond 1 uur!! Tsjonge kan een middag lang duren als er niets te doen is en je internet doet het niet!!!
Mizz: Tof voor nu met je neeftjes, idd later is het echt niet leuk, want dan is het het ene jaar bij jou en het andere bij mij!! En wat ik me dan ook afvraag, doet je tante het alleen maar op 1 dag(hihi) want dan hoop ik dat ze niet meer kinderen wil!
Cyn: Tof die ring, ik ga hem wel zien, en ook hoe Yassar er mee loopt te pronken!!!(nog 5 weken voor mij vandaag. Als het goed gaat zit ik nu dan al in het vliegtuig:laugh:)
Marion: Hoop dat alles uiteindelijk goed komt!! Je vader is al “ouder” maar je schoonzus…en dan zeggen ze ook nog dat al het ongeluk in 3-en komt, laten we hopen dat het meevalt allemaal!!!
Nou ik ga op voor een
FEESTDAG!!!
![]()
@Beps: OP naar de bank!
hehehe Proficiat meid ! Kunnen we met het hele forum met dat geld iets gaan eten ![]()
@Mizz & kelebek: ik ben de dag voor mn oma haar verjaardag geboren! zij verjaarde op een maandag en op zondag waren ze ook taart aan het eten om het te vieren. De taart stond nog niet helemaal op tafel of ik wou er al uit! Nou ja, een maand te vroeg…was ff grote paniek die week want niemand wist of ik het zou halen of niet en zie hier : Sev gezond en wel !!!
![]()
Foutje Sev, met dat geld gaan we naar Gümbet!!! Lekker op kosten van de baas eten vanavond, en nog op vakantie ook!!
Mijn paps en zijn moeder hadden dat ook Sev, paps 1 dag voor oma jarig!! Ach das niet erg, maar op dezelfde dag, nee dat maar niet!!
![]()
Neen, zelfde dag is nx aan! Dag ervoor is leuk = 2 dagen feest en taart maar toen ik eindelijk terug op een zondag verjaarde gaf toen mn oma ook die zondag hààr verjaardagsfeest in een restaurant aan zee met heel de familie…Ja…je raad het al, waren ze de mijne allemaal vergeten:(
enneuh…wat die traktatie betreft: flauw hoor
hehehehhee
@MiZz: GEFELICITEERD!!! (beetje laat sorry)
@Beps: Haha ja jij krijgt hem gelijk te zien hoor die ring! En trouwens jij ook GEFELICITEERD, en je hubbie natuurlijk ook! Heb nog even de vluchttijden bekeken voor aankomende maandag… En ze staan nog steeds perfect!! Als dat zo blijft, dan zijn we rond half 1 in het hotel, en kunnen we meteen aanschuiven!!!
Wat een weertje zeg! Heerlijk. voel me helemaal blij met dit weer. Beetje jammer dat ik gewoon aan het werk ben, en ik heb het gevoel dat het vrijdag is vandaag!!!
x