Estore,om ons wat bezig te houden 4

@ kelebek. Dat zou dan in Oktober worden.

Vandaaaaaaaaaaaaaaaag lekker van de zon genieten en later spullen inpakken. En alles nog na lopen, kom hier ook nog ff langs hoor.

Heerlijk zeg! Hoop voor jou dat het doorgaat!!! * JALOERS *!!!

x

Ik hoooooooooop ook dat het door ga. Lekker na mijn stage weer na de Zon. Eerst kijken als ze goede aanbiedingen voor begin oktoberrrrrrrrrrrrrr.

jaloers wou dat mn ouders ook vanzelf zouden zeggen: we gaan op reis zo helemaal onverwachts maar ja, die kunnen geen vakantie krijgen…

Tegelijk met mn moeder jarig zijn is iid geen pretje!
Het wordt wel altijd heel druk in huis, met allemaal gasten, maar iedereen vergeet dat ik ook jarig ben… (helemaal niet leuk als je nog kond bent)
Ohw ja en mn moeder zegt ook elk jaar weer dat ze dr verjaardag dit jaar maar niet gaat vieren, maar dat komt er dus op neer, dat ik dat dan ook niet kan!!

johw wat reageren jullie snel :stuck_out_tongue:

Zeg wel, eerst is er niets bij, als ik dan een minuut later terug kijk dan is er ineens al weer een ander blad begonnen !

snel heeeeeeeeeeee.

haha heeeel snel!!

x

oh jéééééééééééééééé :smiley: hou het niet meer bij :wink:

Nou meiden, wat zijn de plannen voor vandaag?

Ik alvast in het zonnetje zitten/liggen tot een uur of 17 en dan naar de avondschool :frowning:

@Besmile: op welk forum staat wel dat Franka naar huis zou komen? Weet je iets meer ?

op de senı sevıyorum forum staat wat Maar men vınd het ook vaag.

Vandaaaaaaaaaaaaag lekker van de zon genıetenç Dan later spullen ınpakkenö uıteten en dan later nof ff op de forum kıjken en nog wat veranderen aan de weblog voor 5 maanden.

Plannen: Werken, werken, werken… haha!! Morgen ook werken! En dan zaterdag mijn laatste werkdag bij de slager :banana:

x

Jeetje… iedereen ligt zeker lekker in de tuin/ of op het strand?? Lekker dan… zit ik hier in me Remi…

x

Ik kom af en toe eens kijken maar niemand reageert hier :stuck_out_tongue:

Juist met mn stomme kop tegen de deur gelopen :bored:

Haha sukkeltje :wink: Ik lag gister languit in de stad… Klapte door mijn enkel heen, en knalde keihard op mijn knieën. Die nu dus blauw zijn!!!

Vanavond Temptation kijken denk??

x

o jaaaaa :smiley: Met die stomme Bianca en zo ! Kijk jij? Vertel eens wat er gaat gebeuren ? :stuck_out_tongue: