Estore,om ons wat bezig te houden 4

Haha ja die bianca is zo’n kut!!! Die meiden hebben vanavond kampvuur… En Bianca verteld eindelijk de waarheid dat ze gesekst heeft met Stephan… Verder hebben die mannen weer een feestje, en gaat Björn(vriend van Bianca) bij Liesbeth slapen… Ik vind dat programma helemaal geweldig!!

x

Aha :smiley: Nou ik krijg echt **** van die Bianca !! Ik vind dat Björn nu zich zou moeten inhouden met Liesbeth zodat hij kan zeggen tegen Bianca van kijk, ik ben je trouw gebleven maar jij niet. Wel…zo zou ik het dus doen, zodat je die persoon eens een echt schuldgevoel kan opzadelen!

Ik hoop dat Cheyenne en haar vriend (?) elkaar niet zullen bedriegen, vind ik mooi koppel. Van die Lisette denk ik niet dat zij gaat bedriegen of wel ?
en dat blonde meisje is volgens mij al te ver gegaan.

Hihi even een kort verslagje van hoe ik erover denk :smiley:

Ja die blonde is al te ver gegaan!! Handwerk zeg maar…

Cheyenne en vriend vind ik eigenlijk helemaal niks!!

En lisette is wel eerlijk!!

x

Ah, ik zou er zoiezo niet aan willen deelnemen. Is alleen je relatie op het spel zetten want je weet nooit wat er kan gebeuren op een exotisch eiland… Ziet er allemaal héél mooi uit, totdat je dan weer in Nederland of België bent… Relatie kapot, weg exotisch decor en weg nieuwe vriendje…

Nee ik ook niet, zou er alleen aan mee willen doen als ik een nep-relatie zou hebben!!! Gewoon voor de fun… Maar nee ben blij met mijn exotiche god haha!!

x

hihi en ik met de mijne ! :smiley:

Ok, cynthia, kunnen wij een nep-relatie aangaan ? Kunnen we van het prachtige eiland gaan genieten :smiley:

Haha is goed “schat” wij zijn dan het eerste “lesbische” stel dat meedoet… Maar dan moet 1 van ons door vrouwen worden verleidt :wink:

x

Aan u de eer :laugh:

Nou liever niet eigenlijk!!! Dan doen ze het maar eens anders… Dan moeten die mannen ons straight zien te krijgen… Wij allebei 8 mannen voor onszelf… En we mogen ze zelf uitzoeken :wink: Dat lijkt me pas een programma… Maar ja dan komt het alleen na 12 uur en voor 18+

x

Geen probleem, wij hoeven niet zo lang op te blijven want we zijn er zelf op dat prachtige eiland tussen al die knappe binken :wink:
Enneuh, wij zijn ook al 18+ dus no problem voor ons :smiley:

Haha… Ik wil graag:

-Yasar

• Christiano Ronaldo
  • Jan Smit

en de rest mogen ze zelf weten!! Maar die 3 in ieder geval!! En jij dan?

x

euuuuuuuuh ff denken:

Maar een Tarkan-type mag er gerust inzitten !
Kan nu niet meteen op een knappe bekende komen maar als hij er verzorgd uitziet, bruin velletje, donkere ogen en zwart haar en zo iets teddy-achtigs heeft dan ben ik al tamelijk tevreden :slight_smile:

Of een bruin velletje, donker haar en lichte ogen!!! Maar inderdaad ook Tarkan mag er wel wezen!!! ( wel homo denk ik )

Mijn vriendje heeft donker haar en groene ogen… oeeeeehwaahhh

x

Groene ogen ?? Kom je ook niet vaak tegen !

Nou de mijne is typisch Koerd: pikzwart haar en donkere (tamelijk strenge) ogen :smiley:

Haha ja inderdaad… Mijn vriend zijn haar is eerder donkerbruin dan zwart… De vriend van Linda is ook wel grappig. Die heeft zwart haar en mega blauwe ogen!!! Ook erg lekker :wink:

x

o jaaaa ook helemaal apart !

Nou, geef mij maar de ogen van mn vriendje :love: ik zie zoo graag van die donkerbruine ogen, mss omdat ik zelf blauwe heb dat ik er ben op uit gekeken…:confused:

Haha ik heb donkere ogen… en had vorig jaar blauwe kleurlenzen gekocht. Ook vet gaaf, maar mijn vriend vond het niet zo cool!

x

Hihihihi zijn ze vast nog niet aan gewoon in Turkije…

Nee dat denk ik inderdaad ook niet!! Heb zojuist een lekker softijsje met disco-dip gegeten heerlijk!!! (dat is het nadeel van een snackbar naast de deur)

x

disco-dip ??? CYN !!! Je doet me verwateren!!!