Estore,om ons wat bezig te houden 4

Ken je dat niet?? Disco-dip… Spikkels… gekleurde hele kleine balletjes op je ijsje!

xx

oh noemt dat zo ? Nou, hier thuis noemen wij het gewoon bollekes…:smiley:
Vraagt mn zus altijd: moeten er bollekes op ? :D:D:D

Haha nou bollekes zijn bij ons ff wat anders hoor! Als je hier in Nederland bollekes erin doet, ben je zwaar de *** ehh… pineut!

x

Huh? En nu een duidelijkere omschrijving graag voor ‘bollekes’ omdat die Belg hier nog altijd geen idee heeft wat je nou echt bedoeld :stuck_out_tongue:

Bolletjes zijn hier cocaine-bolletjes ;):wink: Snapje?:laugh:

x

ah hahahahahahahahaha

owwww :jeez:

Jullie zijn niet bij te houden meiden. En dan heb ik nog tussendoor op kantoor mee gekeken. Gluurder gespeeld zullen we maar zeggen :ninja:

Zo zit dan marion ! Shame on u !!! zomaar gluren !

Haha daar moet wel voor worden betaald!!!

x

50 Epunten aan ieder die hier vandaag aanwezig was!

hahaha juist!!! Nee we moeten marrie niet zo pesten! Want zij is lief!!! Net als jij, beps, rien, diamond, marja, marjan, en de rest die ik nog vergeet!

x

ok Mar, het is je vergeven zo te gluren :smiley:

Haha goed zo, temptation meisje!!! :wink:

x

:banana:

Ik ben ook schuldig, dus ik doe boete!! :laugh:
Ken Temptation alleen door jullie dus geen commentaar. Hubbie is net door de baas in het zonnetje gezet, een gouden bedrijfspin, een mooi(zelf uitgezocht) horloge met inscriptie en ik natuurlijk een mega bos bloemen!! Was heeeel gezellig, niet te lang maar prima!!

Nou met 2 uurtjes lekker eten en dan komt het wel goed!!
:wave:

Smakelijk Beppie en geniet ervan. Feliciteer Hubbie van ons!!!

Geweldig voor hubbie!! Lekker om zo verwend te worden. Zal mij benieuwen wat ik zaterdag voor mijn afscheid krijg!!! Over 5 jaar ofzo zit mijn vader al 40 jaar bij dezelfde baas. Kijken wat hij krijgt!

x

Mijn pa heeft al 2 keer een beeldje gekregen die zijn aantal jaren werk in dat bedrijf moeten aantonen, hihi nou ja…

Die dan ook samen gaat met een etentje :smiley: ff vergeten te zeggen :stuck_out_tongue:

nou ik vind het lekker hoor een maand loon brutto netto en dan nog dat klokje!!! Heel vervelend dus!

Nou nog een uurtje en dan komt de taxi! Het restaurant heeft een axi een gratis taxi!! Heen en terug!
Kan ik ook een wijntje(of 2/3/4) nemen!!!
:wave: