hihi, véél plezier Beps !!!
Eeeeyoooo!
Ook ik heb me schuldig gemaakt aan meelezen…ftuuuuut ftuuut ftuut (ladida)
Kom net terug van het meer, heb weer even lekker een kleurtje gekweekt!
Hele dag aan et meer gelegen, HEEEEERLIJK!
Morgen weer hoop ik…nog even kandidaten/slachtoffers vinden…
WOEHOOEEE>Yasar is weer online!!! :D:banana:
x
Woehoeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw
waaaah ben weer blij!!!
x
Geniet er maar van ! Ik ben de mijne misgelopen, zat in de avondschool toen hij me belde maar ja, kon niet direct weg natuurlijk maar we zien elkaar morgen wel en hij klonk zo lief :love:
Cynthia, ben blij voor je dat je je vriendje gesproken hebt !
Ga nu mn nest in
![]()
Ik ook ga slapen… en dromen!!!
Slaap lekker meid!
x
Meiden voorlopig mijne laatste bericht.( kom uit frankrijk wel neuzen hoor) Over 8 uurtjes dan vertrek ik naar Frankrijk. ik wens iedereen die op vakantie gaat een fijne tijd toe en ook allemaal een fijne zomer+ vakantie.
Iemand vroeg wat de link was van mijn weblog. Die is alsvolgt: http://judie.waarbenjij.nu
OK de 5de plek is bereikt!!! Dan komt het in zicht!!!
Eten was lekker, de taxi een uitkomst, en de wijntjes zalig!!
Nieuwe dag nieuwe kansen, dus mooi weer, ik ga voorbruinen!!
Zo de boodschappen, lekker vroeg, de was naar buiten, en ik ook!!!
Kom wel langs maar niet te lang dus!!
![]()
Goeimorgen beps, zo te zien ben jij al klaarwakker ! ![]()
Ik zie juist dat het weer zo een mooi weer is, hadden ze niet gezegd dat het zou regenen? Nou, zoveel te beter het mooie weer !
Wat hebben ze gisteren gezegd van de ring ?![]()
tot straks allemaal, ga eerst ontbijten !
Iedereen in dat restaurant kwam aan de tafel om de ring te bewonderen, vooral die mooie rode steen!!
Ja ben er alweer bij. Als 2 mannen om 5 uur zich klaar gaan maken voor de dag(plassen/wassen/kleding ed) dan is er voor de rest van het huis geen slapen meer bij(hihi)
Nee hoor, ik heb een ingebouwde wekker en die loopt dagelijks af om 4.55 net voor de wekker!! Is een beetje jammer maar ja, ik kan de bediening niet vinden(haha)
![]()
Hehe, ja ken ik, is mn ma wakker héél vroeg om te beginnen, niemand die het merkt, ze is zooo voorzichtig en zo om iedereen te laten slapen. Is mn pa wakker dan njah :bored: ander verhaal! Die man kan echt zijn voeten niet zachtjes neerzetten :laugh: deuren niet zachtjes toedoen, ooooo nééééé iederéén moet wakker ! Bij deze dus: beetje WW kijken ![]()
Precies, en bij mij zijn die mannen dus om 6 uur weg, en dan zit hier een wazige Beppie een btje spelletjes te spelen WW te lezen, en te wachten tot het tijd is naar het werk te gaan, of zoals vandaag, tot de tijd fatsoenlijk genoeg is om het huishouden ed te gaan doen!!
![]()
hi hi hi nou beps, succes ! Ik weet ook nog niet of ze me zullen opbellen om te gaan werken. Ik verwacht mn vriend nog ff op msn en voor de rest, zorgen dat het eten op tijd warm is als pa en zus thuis komen ! en lekker wat van het zonnetje genieten samen met hondlief.
Ben gisteren op de hond gevallen, ik liep achter zijn frisbee en toen liep hij achter me en ineens voor mn voeten…Te laat gezien BONK recht op hem en wat een kreet die dat beest heeft geslaakt ![]()
aaaah vet zielig! Ik hoop maar dat je hond er geen trauma aan overhoudt! En ik hoop dat je een beetje een grote hond heb, want boven op een klein hondje vallen is nog zieliger!!!
x
Euhhhh, mijn hond is gemiddeld ( kniehoogte van mij ) maar ja, als ik er met mijn volledige gewicht opval (met mn bil op hem ) nou ja, leuk is wat anders. En alsof hij het weet als hij zo gilt als een zwijntje die word geslacht. Neem ik hem op en legt hij zijn kopje tegen mn schouder en een likje en alles is weer vergeven en heeft het beest weer de nodige aandacht gehad die hij wou
aaahhhh dat beest is echt zo slim om te weten hoe hij aandacht moet trekken! Maar hij springt en koerst de tuin rond al weer van de eerste minuut ![]()
Nu, het weer ! Volgens mij word het niet zo denderend als gisteren. Soms overtrokken, wind…:bored:
Het weer is hier echt super hoor! Lekker warm, lekker zonnetje! Maar het zal vanmiddag wel omslaan denk ik!
x
Ja ben ik ook bang voor dus! Moet nog boodschappen doen enzo, ga me zo eerst maar eens omkleden, loop nog in mn huispak!
![]()
Wel, ik had eerst een kniebroek en een tshirt aan, achterdeur stond open enz…
Nu: Achterdeur dicht, lange broek en lange mouw tshirt aangetrokken, had het ineens een beetje fris… Maar sinds ik die lange broek aanheb, is de zon weer terug … :bored:
Haha dat blijft altijd zo… heb je een paraplu blijft het droog, heb je er geen dan gaat het regenen!!
@Sev: Nog Temptation gekeken??
z