Estore,om ons wat bezig te houden 4

o jaaa temptation ! :smiley: Die bianca is zo een stomme ! Alhoewel ik ook niet voor die bjorn ben… Heb ik toch wel met hem te doen dat zijn ‘hoertje’ hem belachelijk maakt voor heel belgie en nederland ! trut die ze is ! sorry voor het taalgebruik !
Tussen die Len en zijn vriendin zie ik het ook nog uit gaan !
Nog een geluk dat die presentatrice bianca heeft overhaald om eerlijk ervoor uit te komen, moet ze nu ook maar op de blaren gaan zitten !

Meiden? Kunnen jullie dit even oplossen voor me ?
Uit welke provincie in Nederland zijn de mannen van BLØF afkomstig ? FrieslandLimburgZeeland

Volgens mij uit Zeeland!
Heb even gegoogled :wink:

Bedankt ! Heb ook op google gekeken maar vond het niet direct :smiley:

Zeeland inderdaad!!

"Hier aan de kust, de zeeuwse kust, waar de mensen onbewust… haha verder weet ik niet!

x

Edwin van Temptation Island werkt hier in Grunn als barman. Wat een flirt is dat!! Hahaha
Altijd als ik een drankje wil halen, komt hij meteen naar me toe. Kreeg gister nog een kusje van hem :stuck_out_tongue:

Is toch ook zo!! Gewoon vreselijk hoe ordinair ze zich gedraagd, en dat terwijl ze weet dat er overal camera’s staan.

Ja en dan zeggen dat Bjorn ook fout bezig is geweest… welja! Rot op!
Beetje jezelf proberen goed te praten zeker… tssssssss

Ohw en hadden jullie gehoord wat ze zei toen Tanja haar vroeg wt ze erger zou vinden, dat Bjorn verliefd wordt of dat hij sex heeft…

oooooooooj aaaaaaaaaa: antwoord van haar: SEX ! Die ZIJ dus had en niet Bjorn ! Ze spreekt haarzelf dus gewoon tegen !!!

Ja en dan die liefdesgedichten gaan zitten schrijven voor Bjorn…zucht…hoeveel ze hem mist…zucht.
Om braakneigingen van te krijgen, een paar dagen later gaat ze met iemand anders van bil :devil: .

heeft ze liefdesgedichten geschreven ?? :o

Ja, in een van de eerste afleveringen lieten ze dat zien, na de laatste beelden dus echt om van te :sick:

Ik hoop echt dat bjorn niet met liesbeth gaat tijdens temtation zodat die bianca eens een enorm schuldgevoel heeft !!!

Hoop ook dat hij zich nog even kan beheersen maar vrees het ergste. Hij voelde zich al als een hele familie konijnen, zei hij in de laatste aflevering :wink: .

Vind het gewoon stom van hem dat hij dat zegt, dat hij een héél hoog libido en zo heeft…komààn zeg, stoefer, typisch mannen, alsof ze zich moeten bewijzen tegenover anderen…

Ik hoop ook dathij zich weet in te houden met die Liesbeth. Dan kan hij tenminste nog zeggen tegen Bianca dat hij dus wel trouw is! En niet van zo’n laag niveau als zij is!
Maar ja het argument trouw blijven aan je lieve vriendin is wel een makkelijkere reden om geen sex te hebben dan de reden om te kunnen zeggen dat jij tenminste wel trouw was, zelfs al wist je dat zij dat niet was… (ik kwam niet helemaal op de juiste woorden)

Of dat het iets goed praat als je de fout in gaat.

Ik ga dr vandoor! Ik ga lekker bij mn ouders in de tuin liggen bakken :smiley:
Dikke kus!

hete konijnen mar!!! :smiley: Ik hoop ook dat hij zich inhoudt, maar vraag me af of hem dat gaat lukken!!! Hij heeft nu natuurlijk een nacht bij haar geslapen… En het vervolg zien we maandag!!! Sev jij dinsdag toch??

x

We zullen het zien maandag…
Ga even in de tuin werken, kom tussendoor wel even kijken.

Doe dat marrie :wink:

@Sev: Ik heb weer bollekes!!! :RockOn: