Estore,om ons wat bezig te houden 4

Ik ook :wink:

ooooooooooh CYN ! Boete ! Je doet me verwateren !!!
EN ja idd, temptation is dinsdag voor mij, maar ik lees meestal al een kort verslagje hier op het forum of op seni :smiley: hihihihi weet ik meestal al wat er gaat gebeuren van jullie kletskousen :stuck_out_tongue:

KOm op met die ijs nu ! Mn ma en ik hebben afgesproken om maandag of dinsdag een ijsje te gaan eten in de stad ! :smiley:

Lekker hoor!!! Nou mijn ijsje is al weer een hele tijd op… We hebben nog wel een zak chips liggen… Moeilijk om dicht te laten!!

x

oooooooooooooohhhhhhh Cyn wat ben jij stout, zomaar ons, medeforummers, laten verwateren??

Nou, meiden ? de eerste regendruppeltjes zijn gevallen … in Belgenland weliswaar…

Oh echt?? Heee dat is balen zeg!Hier schijnt de zon nog steeds volop!! Maar ja het blijft natuurlijk een raar land he dat belgie ;):smiley: Eigenlijk hoop ik dat het morgen bij ons ook regent. Ik wil mijn laatste dag slager niet afsluiten in een bbq dag!!! Dan is het zooooo druk!!

x

hahahah Cyn een bbqdag ! Nou, kan ik me wel voorstellen dat het dan enorm druk is ! Wel, de zon schijnt er hier ook nog door samen met regendruppels zo van die hele fijne die meestal maar tijdelijk zijn… Maar dat onweer zou ik toch nog gezellig vinden :smiley:

Jij bent echt een zot!!! Meiske hoe kan je dat nou leuk vinden ???

x

Meiden wat zijn jullie weer aan t kletsen!! Denk dat ik te oud word, want dat Temptation, das niet mijn ding! Je gaat voor iemand of niet, maar ff uitproberen of dat hij/zij wel trouw blijft, nou laat maar. Meestal gaat diegene die zegt dattie de ander niet geheel vertrouwt uiteindelijk zelf vreemd, dus ik pas!!

Alles hier is klaar. Weekend kan beginnen. Was ik er toch van overtuigt dat het zondag moederdag is!! Maar niet dus. Jammer, dacht dat ik er dit jaar onderuit kwam, omdat mn moeder in Alanya zit met de hele bups

Nou ik ga ff niets doen
:wave:

Nee het is over 1 week pas moederdag!!

@Beps: Ik vind Temptation ook triest…maar wel erg leuk om naar te kijken!! Maar mocht ik een zogenaamde nep-relatie aangaan dan zou ik wel meedoen al is het alleen maar voor al die mooie mannen!!

x

mmmm de zak chips is al bijna leeg!!

x

Zou er zelf ook never nooit aan mee doen maar vind het wel leuk om naar te kijken. De locatie alleen al… :beach: (wordt die ook weer eens gebruikt)

Maar hier is het ook mooi hoor!! Als ik in de tuin bezig ben zie ik altijd van alles. Komt mijn fototic naar boven. Heb net een half uur op mijn buik in het gras gelegen om een slak op een bloempot mooi op de foto te krijgen, iedere gek zijn gebrek zullen we maar zeggen :laugh:.

Heb een verse ananas gealoopt, heerlijk zoet!!! Maar die chips…klinkt ook goed eigenlijk!!
Morgen weer een klein feestje, al doen we er verder niets aan. Die hubbie ook!! Wordtie morgen een beetje jarig…maar niemand die komt denken we!

Nou zo met de puber naar het centrum, voor zn vette fiets. Op konninginnedag heefttie een Giant gekocht, maar dat moet meteen verbouwt. Zn opoe-fiets was in juni verleden jaar helemaal nieuw, voor zn examen van zn ouders gekregen. Binnen 2 maanden lag hij helemaal uit elkaar om gespoten te worden in leger groen. Leger is voorbij, de fiets dus ook!

We gaan wel weer zien wat dit word
:wave:

Haha maar die kleine details zijn toch juist leuk marrie!!! Haha maar nee ik ga geen half uur in het gras liggen voor een foto hoor :wink:

x

Niets is zo veranderlijk als een man hoor beps!!!

En ook niet als een vrouw trouwens… Ik ben zelf ook altijd van het omwisselen. Ik doe ook altijd maar iets van een half jaar met mijn mobiel, dan wil ik weer een ander!!

Ben blij dat ik yasar nog niet heb ingewisseld!!

x

Haha, Cyn, stel je voor !

@Mar: Heb vorige week ook een tiental minuten met mn fototoestel achter een onze-lieve-heerbeestje ( (h)emelbeest) gezeten om te spotten! Tegen dat dat beest goed zat op die struik en ik een duidelijke close-up foto had, gingen er toch wel een paar tientallen minuten voorbij ! Ook heb ik alle bloemetjes in bloei in close up, héél mooie foto’s zitten er tussen. Zeg ik nu gewoon als je niet weet wat gedaan, je de bloemen onder handen kan nemen :smiley:

Sev, waar dacht je dat ik mijn avatar vandaan had :D:D? De lieveheersbeestjes heb ik ook al gespot, net zoals de bijen en noem het maar op. Had 2 jaar geleden een fotocursus gevolgd en wil die kleine niet dan moet er toch iets anders model staan.

waaaaaaaaaaah ahaaaaaaaaaaah ! okeej :smiley: moehahahahaha stomme ik !

Nee hoor, helemaal niet!!!

Ik wou dat we die foto weer konden veranderen, konden we af en toe wat afwisselen maar ja, ik begrijp nu dat je als je nu die foto veranderd, je slechts een foto kan gebruiken van op het forum zelf die standaard ingesteld zijn?

Dat is balen zeg!!!

x