Estore,om ons wat bezig te houden 4

Wat is balen Cyn?

Dat je je foto niet kan veranderen…

Maarre even over jouw woordenboek… Ik kon ook het woord zagen niet hoor! Maar die k*t van een bianca zegt dat ook steeds…

Alé ik ga zo naar huis!

x

Zagen = altijd doordrammen op iets tot vervelens toe zodat de ander niet meer wil luisteren…

Bij ons is dat gewoon ZEIKEN!

haha
x

Dat dus :smiley:

Als jullie zo blijven zagen over dat zeiken dan ga ik ervan kotsen!!:laugh:
:wave:

yeah Beps ! u go girl ! :banana:

Haha lekker hoor!!! Ik heb zojuist mijn vriend gesmst of hij kan komen op msn… We zullen zien!!! Mis hem nu alweer!

X

Arme meid!

pfffff, ik verwacht mn vriend nog altijd maar hij moest terug naar de kliniek omdat zijn pa daar de laatste dagen iedere dag moet gaan ivm een gezwollen been of zo… en ze vinden niet wat het is en ja, ik nog steeds wachten, maar ik laat NIETS van me horen deze keer. Maar moest hij helemaal niet komen, had hij wss al een sms gestuurd… ah ja, we zien wel :smiley:

Ik hoop voor je dat hij komt!! Mijn schat komt in ieder geval al niet… Dus ik ga zo ook pleite!

x

pffff ik heb er echt maar dan ook echt geen idee van ! Gisteren gebeld omdat ik hem heb mislopen op msn en hij was zo lief en zei tegen me: we talk tomorow maar ja, tomorow is bijna om hé :stuck_out_tongue:
Ah ja, er proberen niet aan te denken of blijven hopen en ooo wéééééé als hij zelfs geen sms stuurt om te zeggen dat hij niet komt, dan krijgt hij morgen wel de volledige lading !:smiley:

Misschien gaat het wel ff niet zo lekker met zijn pa… Dan kan ik me wel voorstellen dat zijn vader even voor… Sorry… Hij zal vast wel een goede reden hebben om jou te laten wachten…

En anders moeten we ons toch maar op gaan geven voor Temptation he… :wink:

Ok, deal Cynthia !

Dus jij zou je geen zorgen maken? Ook al stuurt hij zoals beloofd geen sms dan uiteindelijk?

Ach meiden hoe moeilijk de liefde!! Eigenlijk hebben jullie je eigen Temptation, maar dan zonder camera’s enzo. Jullie zijn er niet bij en weten het niet
Ik leef met jullie mee, zou er alleen niet tegen kunnen

Denk dat de pa gezondheids problemen heeft dat hij daarom niet er is

Sterkte meiden

Heb ondertussen een sms gehad van hem dat hij me héél erg mist maar niet op internet (kan) komen maar morgen wel weer. Dat ik altijd in zn hartje ben en de rest van zn sms heeft hij volgezet met kusjes :smiley:
Nou, ben ik alsnog tevreden! En ik weet dat ik mn vriend mss meer hoor dan sommige andere meiden en dat ik al bij al niet te klagen heb!

Ik ga nu mn nest in want morgen weer vroeg dag om te gaan werken…

Hallo allemaal, hier is Marja weer eens. En… eindelijk :turkey:VAKANTIE!!! :laugh: :laugh: (Nou ja, morgen nog een paar uurtjes werken in het restaurant, voor nog een beetje zakgeld!)
En als het goed staat Marja nou lekker 5 daagjes Bovenaan in het lijstje, eindelijk!!!

@ Beps, naar voor je, van poes, hoe oud is ze eigenlijk?
En ik ben het met jou eens, Beps wij zijn te oud voor dat Temptation gedoe, ik vind het zo stom, dat gedoe!
En had je nou wel of niet lekker gegeten gisteravond? Ik las iets over taai???
En geef Hubbie maar een dikke knuf morgen van mij, hij kent me toch niet, hihihihihi

@Cyn, bedankt voor je moeite zover, we wachten nog wel even, het is nog meer dan een maand. En sterkte morgen met je werk.

*@Sev (en Cyn), lastig, hè, zo’n vriendje:love: op afstand. Leuk dat het zo goed gaat met jullie, maar mij lijkt het niks, zo’n vriend die je niet altijd om je heen hebt. Dan moet je wel heel veel om elkaar geven als je dat geduld op kan brengen om zo lang op elkaar te wachten! *
Knap hoor.
En Sev, weet je nou al wat je gaat doen met die opleiding?

@Marion, volgens mij woon jij hartstikke leuk, als ik het zo lees midden in de natuur?

Nou meiden, het is weekend, dan zal er wel weer niet zoveel gepost worden, ik ga af en toe wel even kijken hoe het met jullie is.
Xxxxxxxxx Mar:asleep::wave:

@Mar:
Wonen niet verkeerd nee, net buiten het dorp. Midden in de weilanden. Wel aan een drukke provinciale weg. Lopen we 5 minuten door de wei dan zitten we bij het water, zijn ze nu nog steeds aan het afgraven dus nog te gevaarlijk om te zwemmen met die zuigers in de buurt. Maar wel leuk om 's avonds wat rond te slenteren.

@Miere: Maandag bel ik naar die school dat ze me mogen inschrijven ! En dan komen jullie allemaal eens langs als ik proefkonijnen nodig heb :stuck_out_tongue:

Go Sev!!! Wij komen(vanzelf wel eens een keer:) )

Kan niet meer slapen, zit al een uurtje op en drink koffie. Kan pas voor 9 uur bellen, dus ik ge wel zien. Een feestdag??