Estore,om ons wat bezig te houden 4

Feestdag vandaag ?

Hoor nu juist Sertab Erener - every way that i can op de radio :smiley: Brengt me weer helemaal in stemming!

Nou beps, mss schaapjes tellen? Dromen over turkije ? … ?

Ja Sev, mijn hubbie is jarig…en de kat doodziek, is allemaal een beetje dubbel, was ook cynisch bedoeld denk ik. Ik ga dus straks bellen en dan hoor ik of de arts haar vandaag nog zien wil. Ze is pas 3 en heeft dit al vanaf haar geboorte, maar het zou over zijn, had de arts(en wij) verwacht. Ze heeft een alvleesklier die niet goed werkt, en daardoor bind de ontlasting niet. Nu krijgt ze weer pretnison om de alvleesklier een duwtje te geven en het enzym dat de alvleesklier aanmaakt. Maar na 5 dagen doet het geheel nog niet veel dus!! En dat had wel zo moeten wezen. We hadden na woensdag goede hoop, ook haar kontje zag er beter uit.
Nou jullie horen/lezen het weer
:wave: :frowning:

@Beps: nou heb gezien dat je gaat wachten tot na het weekend. Raad ik je zeker aan. Met mijn kat hebben we dat ook gedaan en moesten we dat niet gedaan hebben, was ze dood en hadden we nooit meer geweten dat ze nog zo levendig zou komen ! Mss brengt het weekend wel raad en slaan de medicatie toch aan ! Sterkte beps !

Wat een rust hier!!! Niemand??
Weer echt weekend met mooi weer!
:wave:

Ik ben er nu en dan maar mn vriendje zit ff online nu !

Heeyyooo ben ik ook weer even!
Pfff ik ben kapot van deze vakantie :stuck_out_tongue: Heb aan een stuk door lopen stappen, hihi! En overdag ook nog actief bezig geweest. En vanavond weer stappen. Zo nog maar even bijslapen…
Maar was wel echt hele leuke week! Heel hard gelachen en ben nu schor en mn keel doet zeer (hahaha, oepsie) Maar super!

@Kelebek:
Tijdens het vele stappen geen leuke mannen meer ontmoet :wink: ?

Nou niet echt nee.
Iemand had me gister in mn arm gebeten :frowning: (vond me vast lekker ofzo) Ohw dat deed echt pijn! Heb hem daarna geslagen, geloof ik…
Maar nee geen interessante mannen tegengekomen.
Zit er stiekem aan te denken om een jongen die ik ruim 2 maanden geleden had ontmoet weer eens te smssen…of hij vanavond ook in de stad is…

Hihi ik bedenk me net, een vriendin van me was een gisteravond een jongen tegengekomen en toen ben ik even in een andere kroeg gaan kijken.
En daar bekenden tegengekomen even ā€˜hallo’ gezegd en weer weggelopen, draaien ze ineens een vet lekker nummer dus ik uirvoerig uitgebreid staan dansen, komt er een jongen bij me staan dansen, echt enorm dichtbij…
Probeert me na een tijdje ook te zoenen, maar ik deed alsof mn neus bloedde en ik ging met mn hoofd heen en weer bewegen op de muziek, hahaha!! Na 2 of 3 nummers was de leuke muziek weer afgelopen en ik loop ook zo de kroeg weer uit :stuck_out_tongue: Een verbaasde jongen achterlatend :stuck_out_tongue:
Hahahaha

Haha Rien ! Stoute meid ! :wink: die arme jongen :stuck_out_tongue:

Nou, meiden, het onweer is begonnen hier, gezelligggggg !!!

Hier is het nog heeerlijk weer… zit zelfs nog buiten met me laptopje !!!

@Marja: graag gedaan…

@Sev: Yasar belde me gister heb echt 5 minuten met hem gesproken… Echt super grappig!!!

En nu is hij online!!! Haha ben weeeeeer blij!!

x

@Cyn:
Nog even en dan kan je ā€˜live’ praten :smiley: …en…en…en…

@Kelebek:
Geen arme jongens plagen he :wink:

@Mizz:
Hier is het ook nog heerlijk buiten, zitten wij ff goed

Ja en vervolgens toen ik terug kwam in de kroeg waar die vriendin zou moet zijn, kon ik haar dus niet vinden… Ze zou bij mij blijven slapen en had ze bewaarde mijn geld en mijn sleutels…
Dus ik kon niet naar huis (niet dat ik dat toen al wilde) maar tot overmaat van ramp hadden we dus allebei onze mobiels niet mee genomen…
Werd nog naar binnen geroepen bij een Turkse pizzaria hier in Grunn. Daar lekker thee zitten drinken. Een van die jongens vind mij leuk en hij zei: Zo, ga jij daar mar even zitten praten met mijn vader…
Maar goed ik heb dus tot nu toe nog steeds die vriendin niet gezien (wel gesproken) :stuck_out_tongue: Hahaha was echt super avond!

Jeetje wat praten jullie snel. Ik was even rustig aan et typen en ineens alweer 3 berichtjes erbij… :stuck_out_tongue:

@Kelebek:
Kon je wel je huis binnen dan? Zij had toch je sleutels?

Wat nog meer dan Marrie??? en…en…en…

x

:laugh: :laugh: Live beppen met Beppie, en de rest mag je zelf invullen :whistle:

Haha… ja de rest vul ik zelf wel in :wink:

x

Nee ik kon gelukkig bij een exvriend slapen (niets gebeurd verder hoor)
Hahaha maar was wel een mooie avond stappen!