Had vroeger ook altijd van die feestweekenden. Kon niet laat genoeg worden bij mij. Deed altijd wedstrijd met een collega wie het laatst naar bed was. Won meestal, dacht hij de winnaar te zijn. Had ik helemaal nog niet geslapen.
Veel veranderd, ben nu een echte huismus. Behalve als ik op vakantie kan
@Marion: ben sinds het samenwonen ook best een beetje een huismus geworden :embarrese Ging vroeger ook altijd goed stappen en heb de raarste (en ook leukste) dingen meegemaakt maar heb er nu wat minder behoefte aan. Alhoewel ik in de zomer en op vakantie wel graag lekker uit mag gaanā¦
@Diamond:
Op een gegeven moment heb je dat ook gehad denk ik. Maar had die tijd voor geen goud willen missen. Heb zo ontzettend veel lol gehad met mijn vriendinnen en dat nemen ze me niet meer af.
Zo meiden, ik heb weer ff bijgelezen, en heb nu :RockOn:eindelijk :RockOn:echt vakantie!! Nog even wat zakgeld verdiend vandaag in het restaurant.
*Leuk Cynthia, VVV bonnen, koop lekker wat leuks! * Bep, nog gefeliciteerd met je Hubbert, gaat het een beetje met Poes? :eek: Misschien slaan de medicijnen toch nog aan. Genieten jullie allemaal een beetje van het mooie weer? Hier aan de kust niks van onweer :storm: of regen, hoor, het is zelfs nu, kwart over twaalf, nog heerlijk buiten. En een kennisje van me zat de afgelopen week in Spanje, en die heeft de laatste dagen alleen maar regen gehad. Rien, jij feestbeest!!! (voor de anderen, als je haar voor het eerst echt ontmoet lijkt het een heel lief, onschuldig, verlegen meisje, hoor) :embarrese Marion, sterkte met vader en schoonzus, dat zijn hele nare dingen!
Nog uhhhhhhhhhhh, 3 nachtjes slapen, en een paar uurtjes (we moeten om een uur of 4 's nachts op Schiphol zijn, dus die nacht reken ik maar niet mee) En dan⦠Turky, here we come!!!
Zooo ik ben gisteren avond ook lekker wezen stappen. Het was weer super !!
Heb alleen 2 ontstoken ogen ( al 1 week lang ), dus had deze week geen makeup opgedaan en lekker me bril opgehouden. Maar gisteren avond wilden ik natuurlijk wel makeup op⦠Dus nou loop ik met een heeeeel dik oog, helemaal rood, komt allemaal vies spul uit⦠IEEEEELLL⦠maandag maar ff langs de dokter voor een zalfje.
@Mizz:
Lijkt wel of het in de lucht hangt. Mijn zus had ook een dik oog en eergisteren voelde mijn ooglid ook zo raar aan. Gistermorgen was het wel wat dikker en had ik wallen (kan ik vast wennen ). Maar gelukkig weer bijgetrokken
**@Marion: ik had het ook absoluut niet willen missen, was echt een supertijd! En dan heb ik het nog niet eens over vriendinnenvakanties naar Salou enzo :laugh: **
**@Mizz: sterkte met je ogen meid! Zou morgen idd maar even langs de dokter gaan. **
Ik kom ook net weer mn bedje uit rollen. Ook wezen stappen
Ellen ten Damme trad op, op de Grote Markt. Even wezen kijken en daarna lekker de stad in!!
Ohw en ik heb mn nieuwe stamkroeg (club) ontdekt! Ik wist altijd wel dat daar ook iets zat, maar was er vroeger wel eens geweest en dan was et daar heel saai, maar nu was alles verbouwd en het was daar zooooooo coool geworden!!!
En veel lekkere mannen!!! Wow!!! Geen specifieke gevonden by the way, maar hier ga ik zeker vaker naar toe!
@MizZ: Sterkte met je oog! Ik heb het ook wel eens gehad en het kan zooo vervelend zijn!!! Hoop dat het snel voorbij is!
Was het stappen nog leuk?
@ Marjan: maar Mar ik ben ook heel lief en onschuldig (knipper knipper)
Heb net met S. zitten praten. Ik weet niet, maar het wordt echt steeds minder. Hij heb zān leger fotoās gestuurd en ik vind ze echt heeel stoer !! Maar dan begint HIJ weer te zeiken dat zān haar ābadā is, of ik de foto te donker vind, dat ik hem niet mag uitlachen, blablabla⦠Pff Ik wordt er gek van.
Maarjah, heb met leuke gaste gepraat gisteren avondā¦
hmmm onzeker mannetje ?? nee hoor, ze zijn zoooooooooo ijdel die Turken en vooral het haar is heilig, dus kan me best voorstellen hoor dat je mannetje zich een beetje druk maakt.
Ik kan er eerlijk gezegd wel om lachen.
Echt mān vriend besteedt als we weggaan ook altijd veel zorg aan zān haar. Turk-eigen denk. En ik mag het wel als iemand goed verzorgd de deur uit gaat. Altijd in de spiegel kijken voordat je de deur uitgaat zegtie dan.
@Cyn: whiiiiiiiiiiiii yasar gesproken, goed zo meid ! Ben echt superblij voor jou ! Ik de mijne op msn en vandaag moet hij nu wel ondertussen is Kusadasi zijn. Ik zal hem nu wel even minder gaan horen dan in de winter maar ja, moet ook kunnen. Hij heeft beloofd me altijd te smssen als hij niet op internet kan komen. Ik mis hem zo !
Ja, in het begin moest ik er ook wel om lachen. Maar later is het echt niet meer leuk, als ik elke keer fotoās moet sturen en hij doet het niet. Heb hem nu na ongeveer 6 maanden EINDELIJK weer gezien !!! ( 1x op de webcam en nu heb ik fotoās ) Terwijl ik elke keer in me pyama op de webcam zitā¦
ja, dat kan ik me voorstellen, wist niet dat het zo āergā was. Want ja dat vind ik eerlijk gezegd wel heel erg.
Maar het zal vast wel goed zitten tussen jullie !
Wel super dat hij fotoās gestuurd heeft, jongens zijn over het algemeen niet zulke stuurders en schrijvers.
Kan me voorstellen dat je hem ontzettend mist. het is leuk, maar ook erg moeilijk een langeafstandrelatie, kan erover meepratenā¦
Prettige avond XX
@Sev: JAAAAA zat van half 9 tot half 12 met hem online⦠Hij is echt schattig joh! Heb ook meteen zijn broertje leren kennen op msn⦠Waah was weer gelukkig! Hoop eigenlijk dat hij zo nog ff komt!!
Haha Wat denk je !! Ik werd net elke keer gebeld met geheim nummer, en dan werd er weer opgehangen. Nu kreeg ik een smsje van een jongen die ik vorige week ontmoet had met stappen, zegt ie : Heey je staat in me telefoon, maar wie ben jij ?? hahaha Ik zeg⦠Leuk dat je me nu al vergeten ben Smst hij terug of ik nu naar de strand tent kom !! Nouu dacht het ff niet !!