Ik werd laatst ook al gebeld door een zenuwachtige jongen! Ja ik was je 2 maanden ‘daar en daar’ tegengekomen en eigenlijk vind ik je nog steeds wel leuk. Maar toen had ik een vriendin en ja dat is eigenlijk wel uitgegaan ja eigenlijk omdat ja ik jou zo leuk vind…
We hadden tijdje bij de deur gepraat en jij zei dat een van je grootste hobbies vliegeren was (…
was zeker weer in zo’n maffe bui… ik vlieger NOOIT!!!)
Maar het spijt me echt heel ernstig maar ik kan me die jongen echt echt niet herinneren… (ja wat wil je 2 maanden geleden???)
Vond et echt maar raar verhaal! Heb bovendien mn tel nr maar aan 1 iemand gegeven (en die jongen vind ik nu wel leuk (had eerst S nog) maar ja kom em niet meer tegen
)
Die jongen die ik leuk vind is dus een Noor en ja toen ik hem tegenkwam had ik dus S nog en wilde ik voor S gaan… maar ja nu is S er niet meer…
Maar ik hoorde laatst van iemand dat alle internationale studenten altijd op maandag gaan stappen in een kroeg hier… Dus ga daar binnenkort (morgen???) maar weer eens heen…
Ach we zien wel! ![]()
Haha Nou veel plezier vanvond dan !!
Misschien wordt het nog wat…
**@Rien: vliegeren? Haha geweldig! Dat soort dingen deed ik ook vaak met m’n vriendin, van die rare dingen verzinnen :laugh: **
Nou gaan voor die Noor zou ik zeggen (is het een blonde jongen?) en wie weet kom je hem vanavond wel tegen!
Groetjes, Diamond
Wel lachen als je je eigen geintjes terug hoort, lijkt me. Vliegeren, hoe kom je erop Rien??
Nou die noor, is het een echte?? Zo’n brede blonde god?? Ohhhwww!!! GAAN RIEN, GAAN!!!:laugh:
![]()
Nee hij is niet blond. Hij heeft van dat halflange bruin krullend haar (KWIJL KWIJL) en hele mooie bruine ogen (KWIJL).
Maar hij had dus toen wel min of meer een vriendin… maar hij was in helemaal onderste boven van mij
hihi!!
Toen kwam ik hem een week later ofzo weer tegen (bij de Döner kebab hier om de hoek) en toen zei hij dat hij die hele week aan mij had gedacht
Om er samen vandoor te gaan.
Maar ja daarna ben ik hem niet meer tegengekomen… (nog niet)
Gewoon gaan!!! Hard holend weg wezen samen!!!(hihihi)
Veel plezier vanavond
![]()
Goede middag meiden :laugh: :laugh:
@Beppie:
Hoe is het met de poes?
@Rieneke:
Ben benieuwd naar het vervolg met die Noorse god!
Nou de computer is ook weer nagekeken vanmorgen. Was een koeler kapot vandaar dat hij soms uitviel.
Was wel balen dat mijn plekkie achter de computer bezet was onder de koffie. Hoezo verslaafd :embarrese ?
@llemaal: Ik moet de medicatie van de poes aanpassen, als dat niet binnen 48 uur verbeterd is het einde oefening!! Dus tussen nu en woensdag moet het beter gaan anders is het klaar-over-uit!! DUIMEN HOOR ALLEMAAL!!!
Zo stom, omdat we al zoveel met haar hebben meegemaakt, en ook de dierenarts(ze is daar een week opgenomen geweest in het begin van haar leventje(toen was er hetzelfsde mis) was zelfs de dierenarts er emotioneel onder! Is haar lievelingetje!! Nou we gaan ervoor!!
![]()
@Beppie:
Helemaal niet stom! Je geeft toch om dat beestje en wilt het niet kwijt.
Hopen dat het goed gaat komen en natuurlijk duimen we allemaal mee.
Ik schaam me kapot nu!! Ik ben vanmorgen naar de tandarts geweest, en mijn hele mond is nu dik… haha en nog steeds verdoofd!! Dus ik zit hier nu op mijn werk… te balen!!
Gister weer 3 uur met Yasar online gezeten, heelrijk!! Mis hem nu alleen wel steeds meer!!
Ben gister opnieuw verliefd op hem geworden… Hij zag er serieus zoooo leuk uit!! haha lijk wel een puber!!
x
@ Cyn: Heerlijk is dat toch? Weer verliefd worden op je vriendje ![]()
Succes met je verdoving! ![]()
@ Bep: IK BEN AL HEEL HARD AAN HET DUIMEN en ik stop niet voor donderdag! Heel veel sterkte, meid! En ik hoop echt dat alles goed gaat!!! Mn ouders hebben ook een kat en die heeft ook al bijna een leven verloren (blaasgruis) Die kat is echt mn kleine broertje!!!
@ marion2: Ik hoop inderdaad heel erg op een vervolg van het verhaal Noorse God (wilde alweer bijna Turkse typen). Maar ik hou jullie zeker weten op de hoogte! Ohw hij was zoooo leuk! Hoop hem weer tegen het (gespierde) lijf te lopen (aahhh KWIJL!)
http://www.kinderlines.nl/homepages/pl/s.Garfield.Odie.kwijl.An.gif
Ja dat is inderdaad heerlijk!!
Weetje waar ik zo van baal… Dat ik tijdens het eten van mijn broodje… mijn lip heb stuk gebeten zonder het te merken. Mijn lip is nog dikker hahaha! En nu maar hopen dat mijn Turkse god maar niet online komt!!
Rien veel succes met je Noor!!!
X
@Cyn:
Hoef niet te vragen of je een goed weekend hebt gehad!! Geloof dat Yasar iedere dag online was of niet? Je hebt maar geluk met zo’n lieverd
De tandarts: heb je niet in de gaten als je verdoofd bent. Bijt je idd sneller op je lip. Bij ons waarschuwt de tandarts daar altijd voor.
@Rieneke:
Zullen ook voor jou gaan duimen? Dat de Noorse God voor je moge vallen. Is je gegund meis.
Rien GO FOR HIM!!!(hihi) Ja we gaan ook voor haar duimen!!!
Cyn: Niet verder bijten, want dan krijg je een dikke lip voor minstens 1 week!!! Voorzichtig!!! Geniet lekker na van jou Turkse God, jouw kebabje!!(hihi)
![]()
@Marion: Ja hij heeft me ook wel gewaarschuwd… maar ja ik had het echt niet in de gaten… Krijg nu gelukkig mijn gevoel alweer terug!! Wat Yasar betreft: Hij was inderdaad donderdag, zaterdag en zondag online!! Vrijdag ook maar ik sliep al toen hij smste!!!
Ben echt erg blij met hem!!
x
Haha ach, ik zoen voorlopig toch nog niemand… dus die week dikke lip kan wel ff tussendoor hoor!!!
Hoest nu met je beps?
x
Hihi thnx Girls!
Dat jullie ook voor mn Noorse god willen duimen ![]()
Het probleem is niet zo zeer of hij me leuk vind (hij was helemaal weg van me) maar ik moet hem weer tegenkomen! Ohw en hopen dat hij geen vriendin heeft. Want toen ik hem tegenkwam had ik S en hij ook min of meer een vriendin (beetje moeilijk verhaal, maar klonk hetzelfde als mij en S) Hopen dat dat nu ook over is
En dat ik hem maar snel weer tegen het lijf mag lopen ![]()
@ Cyn: Voorzichtig met je lip! Niet zo hard op bijten
Succes hoop voor je dat het snel over is!
Thanks rien! Dat komt wel weer goed hoor!!! Kan alweer lachen met een normale mond i.p.v een scheve ![]()
x