Wat is het hier stil?
Waar is iedereen? Lekker in het zonnetje? Of druk aan het werk?
hee! Sorry ben druk aan het werk, en begin ziek te worden ben ik bang… Ben opeens ontzettend verkouden, heb keelpijn, en mijn kiezen doen ook pijn!! AAAAAAAHHHH Nou wil ik helemaal een knuffel van mijn lief! Mijn Döner kebabje he beps ![]()
x
Ja Cyn, jouw dönertje!!!
Ach hoe is het hier!?! Het gaat wel, het is gewoon hopen/duiemn/bidden dat het werkt en anders werkt er niets meer aan haar vanaf woensdag. En das rationeel makkelijker dan emotioneel dus!
Houd jullie op de hoogte
![]()
hallo, ben ik ook weer, net terug van Frankrijk…
Nou, wat zie ik hier, jullie hebben het zonnetje ? Wel wij hebben al de hele dag gietende regen !!!
Even lekker in het zonnetje aan het werk geweest. Kreeg even een aanval van werklust en daar moet je dan direct gebruik van maken ![]()
Sev, wat heb je in Frankrijk gedaan, wat heb ik nu weer gemist?? Zit ook overal met mn hoofd, maar er blijft weinig hangen!! Was ook nog bij de huisarts, want ik heb wat kleine dingetjes, moest ik toch een giga-bloed onderzoek!!! Weet ik veel hoeveel buisjes ze hebben weggehaald, die vampieren(hihi)
Nou het zal wel loslopen!!!
@Marion: Wel vertellen als je wat weet morgen hoor, goed of slecht, ik duim ook voor jou!!
![]()
Tuurlijk Beppie, meld het zo snel mogelijk.
En die dokters, als ze pikken kunnen zijn ze er als de kippen bij. Hopelijk is alles goed.
@ Marion: ja inderdaad, die aanvallen van werklust zijn zeldzaam, dus moet je zeker gebruik van maken haha.
o ja over schrijfaanvallen gesproken: m’n deel 2 staat op topic 'Verhalen, Verhalen… ’ hoor, dus mocht je je even vervelen…:whistle:
@ Cyn, opnieuw verliefd geworden? heerlijk zeg. heb ik ook nog elke keer als ik hem hoor, zie of een sms krijg . lekker is dat hè, dat gevoel mag van mij noooooooooit overgaan. Of het nou puberaal is of niet, ach wat zou het.
@Von: Elke dag ga ik ff kijken als ik zie dat je de aflevering van die dag erop hebt staan. En zoals Hans al zei, het leest heerlijk makkelijk!! Zalig te lezen hoe jullie elkaar ontmoet hebben en gevonden enzo. Liefde is heerlijk!!!
![]()
@Cynthia: gaat het alweer wat beter na het tandartsleed?
@Annemiek: ik duim heel hard, het moet gewoon goedkomen!!
@Sev: wat heb je gedaan in Frankrijk?
@Marion: hoop dat ik morgen ook een beetje zin heb om te werken, anders gaat de dag zooo langzaam met dat mooie weer. Sterkte met de uitslagen morgen, duim ook voor jou!
**@Von: leuk ik ga ook meteen lezen! En dat gevoel moet je ook houden, niks puberaals aan hoor! **
@Von:
Had hem al gelezen, moest ff oppassen op mijn neefjes, ze waren zo heerlijk aan het spelen dat ik ondertussen even bij heb gelezen.
Komt bekend voor het verhaal, afscheid nemen…heb er zo de schurft aan. Houd het al bijna niet droog als ik een lieve kennis gedag moet zeggen :sad: . Was vroeger al zo als mijn familie uit Syrië weer naar huis ging na een vakantie. Dikke tranen bij het afscheid en was dagen daarna nog van slag. Want je wist dat het weer een jaar of 6-7 zou duren voor je elkaar weer zou zien.
Jongens, ik heb 2 maanden elke zondag van het station naar huis zitten janken, omdat de puber weer weg was. Dit duurde dan 15 minuten en dan ging ik genieten van de rust in huis enzo. Dus ja ik ken dat, afscheid is nooit leuk!!
En puberaal, nee… je blijft gewoon dicht bij het kind in jezelf(net als ik :laugh: )
![]()
@Beps & Dia : In Frankrijk wezen shoppen voor water, cola, stokbrood en franse kaas
(Auchan dus).Was zoooooo een slecht weer op de baan, je kon geen meter ver zien, regen regen en regen ! ! !
En ja , nog 3 slips meegebracht
ze hebben daar zo een mooi ondergoed ! en een pyama ! en ja, dat is het zowat ![]()
pfoe zeg, afscheid nemen van familie voor 6-7 jaar, dat is heavy zeg. Nou dan kan je inderdaad wel over afscheid nemen meepraten. Familie in Syrie hoe komt dat zo, je komt daar toch niet vandaan?? (pure interesse hoor, verder niets)
Dank je voor je reactie. Kan me voorstellen dat het afscheid nemen van de puber tweedelig was. enerzijds het missen, anderzijds weer de rust in huis. ook moeilijk om mee om te gaan lijkt me.
Inderdaad, dicht bij het kind in mezelf…dat klinkt beter , dank je wel ![]()
**@Sev: hoezo blond, heb echt een tijdje zitten nadenken wie je bedoelde met Dia, maar ik ben eruit hoor :laugh: **
hahahahahaha nou DIAMOND
had al Beppie verkort naar Beps, Marion naar Mar, Cynthia naar Cyn en dacht nu zo: Diamond naar Dia ?? hihihihihi nou , ok , zijn mss beter afkortingen ![]()
@Sev: ik vindt 't prima hoor, vond 't wel lief ![]()
ja hoor, zie je nu wel dat ik oud en bestommeld ben!!! Ik had geen flauw idee dus!!! Maar goed, Dia, uitgedanst?? hihi
![]()