Pfff… ja ik had ook zo iets met de laptop… Kon hem niet meer opstarten, dus naar zo’n man gebeld… Moest een nieuwe harde schijf in… AL me foto’s weg !!! en alle andere dingen die erop stonden… Echt zoooo erg was dat… Gelukkig had ik de foto’s van vakantie enz. wel al besteld, maar toch… En die stonden natuurlijk niet op een cdje…![]()
Owww… zie nu pas Estore 2 !!! Haha… Dat is snel gegaan…
hehehehehe Mizz: welkom !
En op naar eStore 3!!! Of wordt het dan vbPlaza?..
hehe ja idd nieuwe naam
vond estore toch beter … Kunnen de prijzen van loterij en zo niet aangepast worden ?
ik vond eStore ook beter. vbPlaza, waar staat dat eigenlijk voor?
Vind het ook wel jammer dat ik geen tickets meer kan kopen idd…
Pfff verveel me een beetje…Moet nog 1 opdracht afmaken, maar ik snap hem niet zo goed en niemand uit mn projectgroepje reageert op msn… Bah lekker is dat!
Kan je het niet uitstellen of moet het af zijn tegen morgen?
Nou, ik kom nu en dan wel ff reageren, het tweede seizoen van ‘Lost’ is begonnen, kennen jullie dat ?
Nee. geen idee :no:
ok, jullie missen wat !!! echt héél erreug spannennnnd !
**VERTEL :rolleyes: **
Je kunt toch nog wel een ticket kopen? :s
De ticket prijzen zijn omlaag!!! ![]()
Wel…om een lang verhaal kort te maken: Enkele tientallen mensen hebben een vliegtuigcrash overleeft en zijn gestrand op een eiland waarvan die nog niet op kaart is gebracht… Nu gebeuren er allemaal rare dingen op dat eiland en denken ze dat ze niet alleen zijn. Er word een luik gevonden onder de grond en die hebben ze vorig seizoen met dynamiet opengekregen. En nu gaan ze wss afdalen om te zien wat er zich onder het eiland afspeelt…
Echt héél erg spannend hoor ! op Franse tv staan ze al voor en het schijnt nog spannend te worden !
hoeveel voor een ticket nu jeroen ?
@ Sevgilim:
klinkt niet verkeerd!
Is het zeker niet ! Heel mn klas is in de ban van het geheim van het eiland hihihihi ! Nou, mss zenden ze het volgend seizoen wel uit bij jullie, aangezien het ook al in frankrijk op tv was …
Hoop het, als ze het maar niet uitzenden op Talpa dan. Kunnen wij niet aan hier in de rimboe. Of we moeten bij gaan betalen.
Lost is hier ook al een hele tijd op tv, ben even de zender kwijt, maar volgens mij was het op Net5, maar ik weet niet welke dag…
Heb een paar afleveringen gezien en ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar dat mysterie op dat eiland… VOlgens mij zijn we hier ook al een flink eind op weg met de serie…
Ook met dat ze nog weer meer overlevenden haddne gevonden… Maar ja ik zie de serie soms sporadisch eens op de tv… Ik volg het niet echt, vind het op zich wel leuk. Maar ik mis het steeds…
Jaaaaa ik zag et al!! Beter! Ze zijn weer betaalbaar! maar hoe groot is nou de kans dat je de lotterij wint?
Als jij op dat moment de enige bent die meedoet, 100%
Als 4 mensen 1 ticket hebben gekocht dan heeft ieder 25% kans, etcetera. Elke ticket verhoogt overigens de jackpot, dus als er veel meedoen dan kun je behoorlijk veel punten winnen :yes:
Wil ik een lot kopen kom ik de bank niet in, om weer punten vanaf te halen… hahaha nou ja probeer ik het morgen wel weer. ![]()