Estore om ons wat bezig te houden 2

Hoeveel is de prijs ? Zal ik toekomen met 63 punten ? Zal maar ff proberen nu

neen dus …

Jeroen, bedankt voor die lekkere popcorn, waar heb ik al die verwennerij aan te danken? :banana:

vandaag weer eens twee uurtjes naar school, vorige week een week vakantie genomen van school moeha. Maar het word tijd dat ik nog eens ga, anders kennen ze me niet meer :stuck_out_tongue:

Beter ook want dan heb ik de kans je weer in te halen dus!!! HIHIHIHI

:wave:

Nou ik geef de moed op om jullie in te halen!!! Dat gaat me toch nooit lukken!!

Maar ben er vandaag wel weer :banana:

X

En ik ook, dus help me om Sevgilim in te halen ok

@ Cynthia:
Beetje optimistisch meissie! Als we eenmaal op onze praatstoel zitten vliegen de punten er weer bij :yes: .
Maar ja ik heb weer bananen, ik heb weer bananen vandaag…
:banana: :RockOn: :banana: :RockOn: :banana: :RockOn: :banana: :RockOn: :banana:

@Marion:Maar helaas: Ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag… Ik heb appels, hele mooie!! Gele en rooie!! Maar ja ik wil toch bananen! Ik wil toch bananen vandaag!!

Haha hoezo we zijn gestoord?

X

Ach een beetje prettig gestoord is toch zo erg niet?

Ik heb een stroopwafel ook eerrrrrug lekkerrrrr!!!

Heb net mijn ‘ontbijtje’ achter de kiezen en een lekker kopje koffie. Was er echt aan toe!

ielll… daar komt die koffie weer! Wij zitten hier aan de paaseitjes! Erg lekker!

X

Is de paashaas er ook bij?

Nee maar wel KOFFIE!!! ZO LEKKER toch Cyn(hihi) Wij vinden van wel

Ik heb trouwens op de huishoudbeurs van Nes…koffiepads gekocht van cappucino enzo, ZALIG!!! Echt een aanrader!! Heb genoten met die stroopwafels!!

Zijn die lekkerder dan van de concurrent? Ga ze ook eens proberen dan.

Nou je hebt die dus met de topping, een extra zakje, en das zooooo lekker!!
In cappu/chocolade en met melk!! HMMMMM

Haha geef mij maar die nieuwe thee van LIP… die van de reclame. Die theezakjes in een punt vorm. Smaak: Forest Fruit… HEERLIJK!!

Nee voor mij geen koffie, dan ga ik spugen haha… Waar blijft mijn stroopwafeltje? Dat lust ik ook wel!

X

Klinkt goed, vooral die chocolade…hihi… Zal ook eens gaan testen dan!