Eerst de topping erin en dan het apparaat aan en genieten
![]()
Eerst de topping erin en dan het apparaat aan en genieten
![]()
Nou Cyn, kom maar op, heb er genoeg!! Ga de eerste tijd niet naar zus-lief dus langsbrengen is geen optie dit keer
![]()
He wat jammer nou! Ik kan ook niet weg⦠Heb het drukjes!!
Had vanmorgen eigenlijk een toets, maar ben niet gegaan⦠Ik moet een 13! halen om weer voldoende te komen. Nou dat heeft ook geen nut!
X
Ja die ken ik uit mijn tijd in de pre-historie toen ik nog op school zat. Voor wiskunde een 27 om hoger dan een 3 te krijgen, dus de leraar zei me maar weg te blijven ik kreeg dan een 3 voor de moeite(hihihi)
![]()
haha geweldig!! Ik haal mijn secretaresse opleiding toch niet, dus dan ga ik er ook geen moeite meer voor doen hoor!! Heb wel wat beters te doen!:asleep:
X
Oh lekker, slapen!! Ben gister om 8 uur naar bed gegaan en heb gewoon 10 uur geslapen he!!
Volgende week een weekje vrij!!! Lekker bijslapen!!
![]()
Slapen is mijn grootste hobby!!
X
Ik kan het normaal helemaal niet goed, maar de laatste tijd, zalig!!! Uren!!!
![]()
Heb er ook niet zoān moeite mee om in slaap te komen
. Word alleen van het minste of geringste wakker. Moet ook wel want die kleine wil nog wel eens gaan spoken 's nachts. Een paar weken geleden was hij ook wakker, alleen had hem toen niet gehoord. Durft gelukkig niet alleen naar beneden in het donker. Had hij maar even de badkamer gepoetst met zijn hemd.
Ik snap er nog steesd de ballen niet van⦠Ik post en krijg punten, zet ze op de bank, probeer te stelen!! En zelfs prijzen te winnen door aan de loterij mee te doen, maar het is me niet gegund⦠Een handleiding of duidelijke uitleg zou voor mij een uitkomst zijnā¦
Liefs Linda
Cynthia: je hebt nu ook van pā¦wick van die senseo T-pads! ik heb ze al even geprobeerd en is echt heeerlijk!!! Ook allemaal aparte smaakjes, jammie!
Dan zoān lekker turks koekje erbij!!! En mn dag kan niet meer stuk ![]()
Ik heb zoān Turks winkeltje hier om de hoek zitten, HEERLIJK!!!
Ja inderdaad⦠Het is allemaal niet helemaal duidelijk, maar goed⦠Ik denk dat we het zelf maar ff moeten uitvinden!
X
@Rien: Wij hebben geen senseo⦠Mijn ouders vinden senseo koffie niet lekker⦠En om hem alleen te kopen voor de theeā¦
Ik hou het wel bij de vele soorten gewone Pā¦ckwick zakjesā¦
X
Rieneke: Heb je die thee gezet in een gebruikt Sā¦apparaat?? Want volgens mij, nieuw houdertje of niet, krijg je er een koffiesmaak aan!! Ben errug benieuwd
![]()
Ja ik vond het een beetje tegenvallen, maar met de koffie smaak viel het gelukkig mee!!
Ik denk nl dat die er wel aanzit!! Zet eens een kan thee in een kan waar koffie in gezeten heeft!!! En in mijn S⦠is heeeeeeel wat koffie gezet!!
![]()
Joehoe meiden is er iemand??? Wil nog punten scoren voor Sevgilim weer terug van school is!!!
![]()
JAAAAAAAAAAAAAA ben er alweer!! Jammer dat we sevgilims bank niet gewoon leeg kunnen roven
haha
X
Ja echt wel, geef ik die schat wat punten omdat ze zo graag een plekje hoger wilde, gaat ze mij gewoon voorbij zonder aan mij te denken!! Geeft niet hoor, ik wil liever rep-punten!!
![]()
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om je rep-punten te geven⦠Ik probeer het wel, maar tevergeefs!
X