Estore om ons wat bezig te houden 3

Zo’n belg dat je de vlag niet eens kan neerzetten:laugh:

:belgium: die toch!hihi
:wave:

Hoe komt het dat die bij mij niet gaat ??? !
:belgium:

Aha dus toch ! Was al van plan anders te verhuizen…naar Turkije :wink:

Lekker ding!!! Ahhh wil niet denken dat het waar is wat ze hier over belgische mensen zeggen, maar als ik je zo zie klungelen…ACH!!!
Wat een tof mens denk ik dan:laugh:

OK, vertel, wat zeggen ze over ons ? :devil:

Nou ga niet vertellen dat je niet weet dat in nederland er van die mopjes rond gaan over de slimheid van de belgen?!?! Net als in duitsland mopjes rond gaan over de gierigheid en domheid van de nederlander en de oost-fries in het bijzonder. Of in engeland de mopjes over de schotten en hun gierigheid??!!

Nee hoor, ik weet dat het niet zo is, maar als je ineens niet meer een belgische vlag kan neerzetten, ja dan twijfel ik!!

In belgie gaan er ook zo een mopjes over jullie rond maar echt héél veel belgenmoppen heb ik eerlijk gezegd nog niet gehoord …

Nou ik ga je niets vertellen maar als ik begin heb ik minstens 1 uur nodig voor ik door mijn mopjes heen ben!! Echt heeel veeel!!
Maar als ik die van ons over jullie vertel, kun je belg door nederlander vervangen en doorvertellen want dat ging vroeger ook al zo toen ik een belgisch vriendje had(vakanties he!)

@ Beppie:
Hoe was de motorrijles?

amai wat is het hier stil, dit allemaal omdat ik er niet ben geweest vandaag ? :wink:

Ik ben er! :wave:

@Marion: Was weer vet!! Steeds meer dingen doen, en het vliegt om!! We begonnen met de kleine slalom, 8-tje draaien, en voor we wisten was er al meer dan een uur om!!

@Sev: ja heel stil, wij waren er niet he:laugh:

Het is hier bloemmetjesmarkt… Onwijs druk!!!
Allemaal Duitsers in de stad… en bloemmetjes…

Inderdaad Beppie, time flies when you’re having fun :wink:

@Von: ik laat me graag een keer ontvoeren :slight_smile:

Groetjes, Diamond

ok ik hou je eraan hoor !!!

Mag ik heeeeeeeeeeeeeeeeeel even iets kwijt.
Voor degenen die het niet willen weten: heb een midweekje Istanbul geboekt 23 april-28 april
En voor wie het aankan : HEB EEN MIDWEEK ISTANBUL GEBOEKT 23-28APRIL !!

Sorry hoor het moest er even uit.

@ Cynthia wanneer vlieg jij nu ook weer naar Istanbul???

ligt het nu aan mij, maar de tijd van de forum klopt niet. Ik weet niet waar ik het kan veranderen. Maar ja ik zie het wel na dat ik terug ben uit Turkije

hmmm Turkse tijd denk ik hihi. Turken nemen het niet zo nauw met tijd.:stuck_out_tongue: