Estore om ons wat bezig te houden 3

@Cyn:Kan geloven dat je dan echt je vriendje om je heen wilde. Nou, ik zie hem pas terug ofwel op webcam :wink: ofwel 1 augustus terug, nog héél lang dus ! Maar ja, als hij werkt en ik zit daar alleen (mn familie moet werken, mn vrienden ook of willen niet mee of hebben geen geld) dan vind ik het niet leuk daar een hele dag te zitten zonder hem en hij voelt zich dan ook niet gemakkelijk omdat hij weet dat ik daar alleen zit. Dus hebben we maar besloten dat ik mn geld zou sparen en we in oktober terug samen op vakantie zouden gaan op een plaats waar niemand ons kent zodat we lekker van elkaar kunnen genieten !

@Mar: ahh; soms moet er wel eens ruzie zijn denk ik anders kan je nog gaan denken dat hij het helemaal niet erg vind of zo. Ik denk zo maar, nou leuk, als hij zich druk maakt om iets wat ik heb gezegd of zo dan betekend het toch wel ergens dat hij me graag ziet, anders zou hij al lang zeggen van foert, ander en beter! Nou zegt hij ook wel, moest ik jou niet zo graag zien dan kwam ik niet iedere dag op msn om met jou te babbelen, zou ik er mn tijd niet aan hangen, maar het feit dat ik hier ben betekend dat ik je héél graag zie ! :love:

AAAh wat heerlijk om samen op vakantie te gaan… Dat lijkt me ook wel wat! Gewoon 1 week 24 uur per dag bij elkaar zijn, en van elkaar genieten… Maar dan wordt het afscheid alleen maar erger!!! Dat haat ik altijd zooooo… Ga in juni naar zijn ouders… In Aydin, vlak bij kusadasi… Nou ben benieuwd…

x

Nou, Cynthia, ik kan het je alleen maar aanraden, we zijn nu al 2 x echt met elkaar op vakantie geweest en het was super ! Niemand die je kent ! Je doet gewoon wat jij wil ! ZALIG !!

Weet je wat wel het nadeel is bij mijn vriend… Hij spreekt slecht Engels… En ik ben bezig met Turks… Dus het is ook leuk als mijn vriendin linda erbij is met haar vriend Ismail… Dan kunnen zij met elkaar lullen en ik met Linda…

Weetje wat ik zo heerlijk vind… Op kussens aan het strand van bodrum, midden in de nacht, tegen hem aan liggen… Gewoon lief!!

X

hihi ja :smiley: echt gezellig, nou bij ons was het te koud voor het strand (oktober en februari) maar ik heb hem met een smoes naar beneden naar de bar gestuurd en hij mocht pas terug komen als ik hem terug belde op zijn gsm. Toen hij beneden was, had ik onze kamer versierd met kaarsjes, rozenblaadjes, hartenzeepjes en allerlei kleine cadeautjes en hartensnoepjes! Het bad laten vollopen, ook kaarsjes erop en dan maar hem opgebeld, hij mocht naar boven komen !
Toen hij aanklopte heb ik alle lichten uitgedaan en moest je dan zijn gezicht zien, zoooo lief, had nog nooit zoiets liefs gekregen :love:
Had hij meteen zijn gsm afgezet en ver weg in het nachtkastje gestopt ! Vond ik echt SUPER !!!

En ja, in februari was mn vriendin ook mee met haar vriend. Was ook leuk maar moet je toch soms wel eens rekening houden met elkaar en zo. Maar ik zou het direct terug doen ! De mannen hebben zich ook goed geamuseerd. Nou, mn vriend spreekt heel goed engels dus das in ieder geval al geen probleem…

aaaaah wat lief!!! Dat is echt super romantisch!!! Ik wil mijn vriend ook ergens mee verrassen, maar heb nog geen idee met wat!!

x

Wel, een romantische avond valt altijd wel in de smaak bij het mannelijke geslacht ! Ze wijken alvast geen seconde meer van jouw ! :smiley:

En ja ik was super nerveus! Was de eerste keer dat ik dit zo voor iemand deed !

Haha nou ik zal wel ff gaan nadenken… Ga nu in ieder geval koken!!! Misschien dat ik morgen nog ff kom kijken… Zo niet dan spreek ik jullie over 1 week weer 1 dag!!! Poeh zal jullie wel missen hoor!!

x

Wij missen je ook Cyn ! Véél plezier in Istanbul !
Ik ga nu ook ff want er is juist bezoek bij ons gekomen !
Tot straks xxx

l]

@Von: hé meis wat leuk om je weer te horen! Nee, als je hier een tijdje niet komt is het echt niet bij te lezen, weet er alles van :slight_smile: Maar goed te lezen dat het zo goed gaat tussen je vriend en jou. Het concert klinkt gaaf! Lijkt me super om een keer naar zoiets toe te gaan. Maar vaak is het hier niet in de buurt en ik ken verder niet veel mensen die daar ook van houden helaas

Groetjes, Diamond
[/quote]

Hey Diamond, dank je wel voor je berichtje. Het was inderdaad super het concert en ook super dat het nog steeds dik aan is tussen m’n vriend en mij. Tja, kan geen ruzie maken op zo’n afstand hè. Maarja ondertussen ‘kennen’ we elkaar anderhalf jaar, ben ik bij z’n familie in het oosten van turkije (Kars - ver na Erzurum voor de kenners onder ons een busrit van ongeveer 22 uur als je mazzel hebt :dead: , maar had het er zeker voor over en we hebben een supertijd gehad. Wel moeilijk daar natuurlijk want het loopt behoorlijk wat jaren achter daar natuurlijk als het gaat om voorzieningen en het was er stervens koud met bakken sneeuw en temperaturen van bijna -20, maar werd zo gastvrij ontvangen, daar kunnen nederlanders nog eens wat van leren…
maarja wat ik zeggen wilde: het wordt nu welles tijd dat we wat langer bij elkaar kunnen zijn…ben hard bezig aan een toeristische cursus en hoop aan de slag te kunnen in ons supervakantieland. maar dan moet het wel een beetje meezitten. anders wordt het maar weer vakantie, klinkt ook helemaal niet slecht…

Maarre, even over dat je zegt dat er met zo’n concert niemand is die met je mee zou willen…nu wel: ik hou het in de gaten en als er weer es zoiets is, ontvoeren we je ok!

@Von: Super tussen jou en je vriend ! Geniet er van !

MEIDEN LEES VEEL PLEZIER-WELKOM THUIS FF
:wave:

Heb ik juist gedaan én gereageerd maar mss dat je er hebt naast gekeken ;):stuck_out_tongue:

Je bent ook zoooooo snel!!!
AL weer geantwoord dommie!
:wave:

:belgium: :wink:

:belgium: