Estore om ons wat bezig te houden 3

Sorry Sev… heb geen plekje meer vrij… Het is een studiereis van TUI. Heb ook in disney wel zin!!

Wat heerlijk om je vriend te spreken!! Mijn vriend komt bijna nooit :frowning: Maar hij heeft vandaag wel al 3 smsjes gestuurd! En dat is de laatste weken vrij veel!! Zijn geld raakt op door mij… haha

x

Zolang zijn geld op raakt door jou en niet aan iets anders dan heb je ondertussen wel je smsjes gehad :wink:
Wij smssen niet vaak omdat hij op msn kan komen thuis. We hadden afgesproken van: als we niet op internet komen dan sturen we een sms anders praten we wel op msn. Vind ik wel goed zo en mn geld op mn gsm blijft ook langer staan :wink: Maar eenmaal hij weer gaat werken in de zomer dan zal het wel wat vaker sms zijn denk ik !

Tsja mijn vriend heeft thuis geen internet… Dus hij smst me veel… Hij zegt ook dat zijn vader tegoed voor hem koopt, omdat hij het zielig dat hij me niet kan smsen… Haha vet schattig toch!!! Maar Yasar heeft 2 nummers, en met de ene kan hij echt veel smsjes sturen, soms wel 40 in een week… En op het andere nummer is het een stuk duurder geloof ik…

• Zucht* kon hij zondag nou maar gewoon naar Istanbul komen!

x

Al weer terug uit de zevende hemel Sev :smiley: ?

Weer terug van weggeweest. Pittige wandeling achter de rug…zucht…zucht… Ben met mijn moeder en de kleine stiekem naar de fotograaf geweest. Fotoreportage laten maken van het ventje, verrassing voor mijn schoonzus haar verjaardag. Ben zo benieuwd hoe ze het vindt.

Leuk zo’n verrassing!!! Ik zit nu echt met keiharde muziek aan alleen thuis… Ben eigenlijk best wel zielig… Zit hier vanaf 12.30 tot 18.15… snik

x

@Cynthia: héél schattig meid ! Leuk te horen dat het zo goed gaat ! Heb juist eens gelezen op lokum en aaarrrggghhh ik zou me er beter niet meer naartoe gaan, jaag me er alleen in op !

@Mar: Ben nog altijd niet uit mn zevende hemel ! Hebben zo leuk gepraat ! En echt zo vragen die we voor elkaar hadden die nu weer zijn opgehelderd ! Kan echt deugd doen !

@Mar: Je schoonzus zal wss een gat in de lucht springen als ze die foto’s ziet van haar kleine ! Mogen ze bij mij ook doen als ik ooit een kindje heb !

@ Cyn:
Wat een geluk dat je ons nog hebt :wave:

@Sev: ja van jou miniaturk komt ook een hele reportage hoor;)

Heb net een vriend van mij gesproken die in istanbuk is… Maar helaas gaat hij zaterdag weer naar bodrum… kan hem dus ook niet zien!!

x

Ja marriee ben heel blij met jullie!!

x

@Cyn: jammer dat hij zaterdag al weg is ! Geef het bevel aan je vriendje dat hij WEL moet komen :wink:
Ben benieuwd hoe mijn miniturk er zal uitzien :love: moet zo schattig zijn !

Mijn vriendje kan echt niet… hij begint zaterdag bij zijn nieuwe baan, en hij mocht echt niet later beginnen!! Hij gaat in het WOW Bodrum werken!!

x

@ Sev:
Blijf maar lekker lang genieten op die rose wolk :laugh: . Wou dat ik er op zat, kwam ik nooit meer naar beneden.

zo jammer voor je Cyn ! Nou, dan heb je alvast weer een reden om terug naar Turkije te gaan !

Toen ik mn vriend leerde kennen, ging ik twee weken erna naar Marmaris met vrienden van me en dat was ook erg moeilijk ! Ik kon moeilijk helemaal naar Kusadasi gaan en mn vrienden in de steek laten, en hij kon niet afkomen omdat hij werk had. Heb me enorm schuldig gevoeld ! Maar dat heb ik dan goed gemaakt met in Oktober te gaan !

Ben zoooo fout bezig! Ik heb echt heeeeel hard hardcore aan staan… Haha en daar hou ik geeneens van… Ff omzetten naar turks dan maar!!

x

@Marion: ik MOET erop blijven ! vertaling: ik WIL erop blijven. Zalig toch ? Ik dacht echt dat het maandag over zou zijn toen we ruzie hadden… Nu, daar merk je intussen al mooi niets meer van !

@Sev: Ik had dat afgelopen oktober ook… Ik was net 3 weken terug van mijn vakantie naar hem toe… En ik kon eigenlijk ook niet naar hem toe, en hij niet naar mij… en de grootste ramp was toen ook nog dat ik van een jongen uit het hotel (turk) de hele tijd rozen met glitters enzo kreeg… Toen had ik echt zoiets van:: WWWAAAAAAAAAAAAAAH ik wil dat yasar komt!! Maar ja ik zie hem gelukkig over 7.5 weken alweer!!

x

Hardcore, van die echte vaudte?? Nee kan niet nee

Hubbie heeft die vrijdag vrij, dus vanavond naar het reisbureau en we zien wel !!!
:wave:

@Beps: Ja hele foute hardcore… Maar heb hem nu allang al weer uit… Heb nu via mijn media player muziek aan… Dus je kan op msn zien wat ik draai :wink:

x

@ Sev:
Als je er beiden voor knokt komt alles goed, al is het dan soms met hindernissen!