Vrij??
![]()
Of later beginnen omdat er hier koopavond op donderdag is, kan ook!!
@CYN: Laat ff wat weten, Sev is ongerust!!
![]()
Haha wat zijn jullie ook een schatjes!! Ben vanmorgen voor het eerst sinds 3 weken weer naar school geweest! Had twee toetsen en had voor beide een voldoende!! Dus dat is mooi want over 1 van die twee heb ik 9 mei dus mijn examen! Nou dat gaat wel goed komen!!
@Sev: Maak je niet ongerust! Had inderdaad vrij vandaag! Ben de hele ochtend wezen rond crossen met mijn auto!! Hij doet het weer!!![]()
Zoals ik al zei, ik heb vrij vandaag, en had mezelf voorgenomen om niet achter de pc te duiken! Maar ja kan niet meer zonder jullie he!! Vanavond koken… Kofte met krieltjes… Dus wie komt er eten???
X
Ik KOM !!! Leuk dat je terug bent !
IKKKKKE!!! (wilde dat ik kon!! Zalig maar ja, moet naar een reisbureau enzo!)
Maak maar lekker, wij eten Beef Chimchurry(wereldgerechten moet het bij de juiste naam houden he:laugh:) Ook heeeerlijk trouwens. En dan…SPANNEND OF HET LUKT!!!
![]()
Zo gisteren laatste school dag gehad. Heb alle cerficaten binnen dat betekent geen herexamens voordat ik op stage ga.
@Besmile: Super! Gefeliciteerd!!
x
Van Harte Besmile!! Lekker gevoel om mee weg te gaan!!
Nog iets meer dan 2,5 uur en dan WEEKEND!!! Ben het spuugzat dus!!
![]()
Ja beps… wrijf het er maar weer lekker in dat ik zaterdag nog moet werken!!!
Sprak net met me collegaatje, en de papieren voor Disney zijn binnen! We verblijven in het Newport Bay Hotel… En we moeten ook naar een themafeest> Space… nou lekker dan…
X
Ach jij en space dat matched wel toch(hihi) Je ziet er iig uit alsof je er dagelijks komt!!(comppliment hoor!!)
Je gaat er gewoon genieten dus!! En ik ben ook daar jaloers op!! Echt!!
Wil mee!!!
![]()
Nee een marsvrouwtje!!!
Zal wel niet kunnen want ik zal wel moeten werken enzo om mee te gaan bedoel ik dus. Ach wil al jaren die kant op, maar geen kinderen gekregen, en hubbie is daarin gewoon te oud zeg maar! (maar wel heeeel lief)
![]()
Ben ook in hotel newport bay geweest. Ben toen 1 dag in dat hotel geweest omdat we onderdak kregen vanwege de flinke storm van kerst 1999.
@Cynthia: Newport Bay !!! Fantastisch hotel ! zooooo gezellig wil er ook zo graag eens opnieuw naartoe !!! en het ontbijt is zoooo lekker ! Mag ik mee ? is er plaats vrij ?? Ik ben er naartoe geweest voor mn communie zo een euuhhh 7 jaar geleden… En mn zus is nog pas in november geweest ! Ik wil mééééééééééééééééééééééééééééé ![]()
Zo, mn vriendje is anderhalf uur op msn geweest en we hebben videogesprek gedaan ! Héérlijk om zijn stem te horen !
Een gelukkige Sev!! Lekker hoor meis geniet maar!!
Ik mag over 90 minuten naar huis!! Ik ben het zoooo zat!! En er is helemaal niets meer te doen hier. Iedereen druppelt naar huis, en ik moet blijven zitten tot sluit!!
BLEHHHHHH
![]()
OK dan hou ik je nog wel ff bezig Beps terwijl ik aan het nagenieten ben !
:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Verliefd monster maar het is je gegunt hoor!!
![]()
hehehe nou ja, sorry maar ik kan niet anders
Hebben gewoon goed gepraat over vanalles en zo ! Ben weer helemaal in de zevende hemel !!
Aarde aan Sevgilim, Aarde aan Sevgilim!!! (HHAHAHAHAHA)
Nee hoor, geniet maar, en neem een lekker wolkje voor 2:love:
![]()
en rijstpap met gouden lepeltjes !! :love: