Estore om ons wat bezig te houden 3

Met een t ?

Jij krijgt in de tegenwoordige tijd altijd een T!! Maar omdat eT zo raar staat denk je dat het op zn engels moet dus eD maar nee!!!

Ach en zo krijgen we ook nog nederlands op dit forum, goed he!!
:wave:

pfffff nooit goed geweest in DT daarom ook de reden dat ik mn jaar moest overdoen !!!
en ze hebben me juist gebeld om te gaan werken, tot straks xxx

Werk ze

Het is koffietijd…is er nog iemand?

Terug !!! Back !!!

YES SEV!!
Ben ik tenminste geen Remy.

Ja, ik ben er ook !! :smiley:
Ik kom net me bed uitrollen… Lekker ( weer ) vrij vandaag…
Haha… Maarjah, ik moet eigelijk leren…

Groetjes…

Lekker Marion, doe mij ook maar. Koekje erbij??
Is hier vanmorgen gewoon druk voor ons doen. Hoop dat dit niet zo blijft, ben ik nog moe straks(hihi)

@ Yoella:
Goede morgen schone slaapster! Mooie dromen gehad?

@ Beppie:
Geen koekje erbij, moet ik strippen.

@Yoella: Ach ben ik jaloers, bij mij liep de wekker om 5.30 af(is voor ons bijna uitslapen!) maar ik kwam er niet lekker uit!! Ach bijna weekend

@Marion: Ik heb de koekjes gelaten en heb er 11.15 cup a soep van gemaakt(hihi) Lekker hoor champignons!

Zeker lekker Beppie!

Nou ga ik het er vanmiddag ff een paar uurtjes van nemen. Zo meteen lekker ff de douche in en dan naar mijn moeder. Mijn kleine neefje is er vandaag. Zie hem niet zoveel omdat ze wat verder bij ons vandaag wonen. Moet dus deze kans grijpen voordat hij straks zijn tante niet meer kent :sad: . Hij is nu 10 maanden en dan zijn ze zooooooooooo schattig, gewoon om op te vreten.

Geniet ervan!! Ik begrijp je helemaal!! ZALIG!!!
Fijne dag dan!

Smakelijk allemaal voor diegene die gaan eten zijn !

Mn collega is naar Feb* en daar krijg ik lekker 2 speciaaltjes vandaan!! jammie!!! Daarna haal ik wel een boterham ofzo!

En ik krijg weeral honger :frowning:

Zit nu te smikkelen:laugh:!! En dan zo derest(hihi) maar ik val maar niet af, ik snap het niet(HAHAHA)

Wel, momenteel gaat het ook niet snel meer om gewicht te verliezen van mij en ik eet geen snoep of zo en ik doe alleen maar wat ik heb meegekregen van de dietiste ! erg frustrerend !

Nou, ik heb gevonden hoe ik het getal na de komma ook moet wegkrijgen van mn Estore ! Nu ja, mss kom ik wel achter maar ik had altijd al met een , geprobeerd en blijkbaar moet je gewoon een . zetten !

Ik kom niet aan, ik val niet af, maar zou wel moeten!! Maar heb een vreetbui deze week!! Lijkt wel of ik hol ben tot mn tenen!!

Ach Sev, en zo leer je elke dag weer iets over

ESTORE!!!(hihi)
:wave

wihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:D:D:D

o ja, toch nog iets dat we bijleren als we hier op het forum zitten ! Is dus best nuttig !

Waar is Cynthia trouwens ?