Ja ik hoop het ook, maar hij heeft wel veel uit te leggen en goed te maken.
Het liefste wil ik natuurlijk gewoon met hem verder, maar zoals het nu gaat, trek ik het niet meer!
Heb inmiddels gemerkt dat er dus ook genoeg andere kandidaten zijn…:embarrese
Hihi ![]()
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP meisjes, ik houd jullie niet meer bij. Vanavond nog eens rustig bijlezen als ik de kans krijg
.
hey meiden,
daar ben ik ook weer es van lang weggeweest. kan niet eens 2 dagen nalezen gezien wat jullie allemaal afkletsen, dus laat ik dan ook maar niet aan 2 maanden beginnen.
Heb een hoop gemist omdat ik een tijd geen internet had. wat raak je aan die dingen gewend zeg, techniek staat voor alles maar voor niets als je er geen verbinding mee krijgt :sick: .
maar goed, er is vast weer heel wat afgekletst.
@Rieneke wat is dat nou? ik zei al heb een hoop gemist, maar dit zijn geen goede berichten…hoop dat jullie eruit gaan komen. kan uit ervaring spreken: een relatie op zo’n afstand is behoorlijk moeilijk en je moet er allebei voor 200% voor gaan,anders kan je er net zo goed mee ophouden. Alleen als je er samen helemaal voor gaat heeft het een kans.
Bij ons gaat het gelukkig nog goed en hoop ik van de zomer weer naar hem toe te kunnen. Ik wens je heel veel succes , sterkte meid !
@llemaal: ik hou het (als ik op een forum kom) inderdaad ook bij Wereldwijzer. Op andere forums krijg je vaak geeneens (serieus)antwoord en inderdaad soms zelfs vervelende reacties, nou daar zitten we niet op te wachten hè.
Maar even iets leuks: ik ben afgelopen vrijdag in Duitsland geweest naar een concert van RAfet El Roman en Yurtseven Kardesler. Wat een feest was dat, een avond met alleen maar Halay en turkse (pop)muziek. wat zijn die turken ook gastvrije mensen, we werden niet eens raar aangekeken en stonden gewoon de hele avond met ze mee te zingen en te dansen daar, wat een superfeest. Mocht je ook een liefhebber zijn van turkse (pop)muziek: hou dan internet goed in de gaten, vooral bijvoorbeeld de sites Turksagenda.nl en Turksevents.de (dat is dan duitsland, daar worden over het algemeen meer turkse feesten gehouden). Dit even als tip, wij vonden het geweldig weer eens een avondje turkije !!
Maar ik hou het wel in de gaten dus als ik weer es wat hoor of lees meld ik het wel hier…
Nou dag meiden !
Zo ik ga ook maar 's proberen om het hier bij te houden. Ben bij het vorige deel op een gegeven moment maar afgehaakt want het gaat zó snel! Maar een nieuw deel dus nieuwe kansen ![]()
@Rieneke: ow dat klinkt niet goed…Ik hoop dat S en jij er toch nog uit gaan komen samen. Maar ik kan het me voorstellen dat je door al het gedoe weer wat meer om je heen gaat kijken…
@Von: hé meis wat leuk om je weer te horen! Nee, als je hier een tijdje niet komt is het echt niet bij te lezen, weet er alles van
Maar goed te lezen dat het zo goed gaat tussen je vriend en jou. Het concert klinkt gaaf! Lijkt me super om een keer naar zoiets toe te gaan. Maar vaak is het hier niet in de buurt en ik ken verder niet veel mensen die daar ook van houden helaas ![]()
@Allemaal: voorheen ook meegelezen op andere forums maar hier is het toch echt wel het leukst! Geen gescheld en gemeen gedoe maar lekker kletsen, lachen en met elkaar meeleven. Vindt jullie lief!
Groetjes, Diamond
@Diamond: zoo lief ! :love:
@Rieneke: sterkte meid ! Wij zijn er voor je als er iets is ! Ik hoop echt voor je dat het goed mag komen !
@Von: hey ! Lijkt me tof zo dat concert waar je naartoe bent geweest ! én gezellig !
@Marion: succes met bijlezen! We doen erg ons best om wat te kletsen hier !
![]()
@Rieneke: sterkte met beslissen meis, maar ga er eerst ff lekker heen, en kijk wat er daar aan de hand is! En dan kijken of het de noor in Grunn of die nederlanders in Limburg word!!??
@Diamond: :love: Jij ook :love:
@Von: Gaaf dat je ook nog weer ff er bent. Niet proberen bij te lezen hoor, gaat toch nergens over:laugh:
@Marion: Als we meer weten horen jullie het bijna als eerste(hihi) Maar hij doet al weer moeilijk!!
@Mierre(Mar): Suc6 daar morgen, en hoop dat je het volhoud, en dat het niet oeeer ververlend is
Nou ik ga vroeg mn mandje in, moet na alles van gister enzo ff bijslapen zodat ik er weer tegen kan!!
![]()
Dank je wel allemaal!
Ik ga het in de meivakantie maar eens uitpraten en dan zien we wel hoe het gaat lopen. Maar op deze manier wil ik niet verder!
Maar laat het jullie zeker weten!
Dank je wel voor jullie steun!! Jullie schatten!
Liefs Rieneke
@ Beppie:
Waarom doen sommige mannen toch altijd zo moeilijk…zucht…zucht. Hier loopt ook al zo’n lastig geval.
@ Sev:
Begin al aardig bij te komen met lezen. Viel achteraf toch mee. Had ook al stiekem op kantoor wat gelezen…sssssssssssssssssssssssttttttttttttttt.
@ Rieneke:
Moeilijk he, relaties! Vooral als er nog eens zo’n afstand tussen zit. Denk er rustig over na meissie voordat je je beslissing neemt.
Huh ???
Estore 3 al ??? Dat hebben jullie snel gedaan zeg…!!
Wat doen jullie de hele dag ??
Ja, wij estoren…
( Is dat een woord ? )
Nieuw werkwoord, komt binnenkort in de Dikke van Dalen ![]()
Nieuw werkwoord, komt binnenkort in de Dikke van Dalen ![]()
2 keer dus :embarrese :D, hoezo ongeduldig?
Ja ja, je wil gewoon dubbel eStoren
![]()
Dit was ff om te scoren
@Marion: Mss kan je een mailtje sturen naar mr. Van Daele ![]()
Beste Meneer, wij hebben een nieuw woord uitgevonden die ZEKER in uw woordenboek moet staan nl. Estoren
ik Estore
jij Estored
hij Estored
wij Estoren
Jullie Estoren
zij Estoren
Jaja, u leest het goed, MET hoofdletter !
Hoogachtend
De leden van Werelwijzer Reisforum:whistle:
moehahahahahaha
Gaat vanzelf Sev, net als googlen ![]()
hihihihihi ![]()
Als we maar rustig volhouden en eStoren als werkwoord blijven gebruiken komt Men van Dalen vanzelf(hihi) Maar wel doorgaan dan!!
Nou ik ga jullie vandaag vast nog ergens spreken!
![]()
Wij Estoren ! ! !
Ik eStore
Jij eStoret!
![]()