Estore om ons wat bezig te houden 3

TEST 1 2 3 . . .[MOVIE][/MOVIE]

4,5,6

stilte

Test Test Test!!!

:asleep:
Wat spoken jullie ondertussen allemaal uit ?

Werken!!! Dat schijnt te moeten hier!!
:wave:

haha… zo krijg je wel een topic vol ja :wink:

okeej :smiley: ikke dagje vrij ! Voor morgen weet ik het nog niet :stuck_out_tongue:
Nou succes met werken jullie !
enneuh, beps ? Is het stempelen al gedaan ?

Werken, bellen, msnen, posten en vreten!! En jij sev?

x

Daarjuist wandelen met de hond, nu hele tijd forum bekijken tot er een reactie opkomt maar dat gebeurt momenteel niet vaak, dus ben ik ff gaan kijken op Seni en me direct geregistreerd. Ook nog es gekeken op lokum maar wat die gekken daar doen… Zitten elkaar meer de huid vol te schelden dan elkaar te helpen of zo… Echt kinderachtig !
Seni lijkt me veel beter dan lokum maar vind het moeilijk om te beginnen praten… Ik weet zelf niet hoe ik hier ben beginnen praten zomaar ineens…

Lokum is shit!!! Daar kom ik echt heeeel af en toe maar, maar ook alleen als ik me verveel! Seni kom ik eigenlijk ook niet meer!!

x

Wel, op andere forums (fora?) kom ik ook niet vaak ook alleen als ik me verveel maar ik vind persoonlijk Wereldwijzer nog de beste en overzichtelijkste en hier helpen we tenminste zoveel we kunnen. Sommige andere forums zijn net alsof ze alleen bedoeld zijn om elkaar uit te schelden en moeilijk te doen !

Ik kom af en toe op de turkije-pagina enzo, maar das net lokum dus! Als je ziet hoe die tegen elkaar doen!!! Ik heb daar eens een opmerking gemaakt in de trend van:
Ik dacht dat we elkaar hier hielpen over ons geliefde Turkije!
Kreeg het volgende antwoord:
Het enige dat jij lekker vind in Turkije is een grote *** in je ***!!!

Nou ik ben er allemaal klaar mee dus!!
En nu val ik jullie alleen maar lastig!!

Ik vraag me af wat ze daarmee willen bereiken? Als ze alleen maar zo kunnen reageren dan denk ik dat het beter is van niets te zeggen !

Zo lekker bijdehand!! Zo heb ik ook al heeeeel vaak ruzie gehad daarzo! Maar via daar ben ik wel hier gekomen!!

x

En ik ben via hier naar die andere een kijkje gaan nemen maar ze zijn zeker geen verbetering op dit forum hier ! Geef mij maar Wereldwijzer !

:love:Precies, love you all meiden:love:

hehe LOVE YOU TOOOOOOO

LOVE YOU ALL 2!!!

jeetje mieneetje!!! Wat zijn jullie een gezellige kletskousen!!! Pffff heb er even over moeten doen om bij te lezen hoor :stuck_out_tongue:
Hihi maar heerlijk hier!
Heb de hele dag in de bieb geleerd…heb morgen een tentamen maar heb totaal geen zin in leren…
Zit liever op msn, heb een nieuwe msn flirt :embarrese :stuck_out_tongue: (uit NL, wel helemaal uiterste puntje van Grunn vandaan, Limburg) en dan is er nog een Noor hier in Groningen die mij leuk vind…
Maar eerst in mei maar eens naar Istanbul en met S praten, maar ik denk niet dat we er nog heel uit komen… :frowning:
Ach het is ook zo moeilijk, zo’n afstand! Ik denk dat we beter verder kunnen kijken als ik daar voor langere tijd blijf (ga volgend jaar stage lopen in Istanbul, is de planning iig). Ik trek het niet meer… en heb nog steeds niets van hem gehoord! BAH! Ik wacht al lang genoeg, zonder echt resultaat…

Hou jullie op de hoogte!

Goed hé een Estore 3 !!!

Nou Rieneke, ik hoop dat jullie er samen uit komen met S !