@ Diamond:
O, o, na de pasen moet de hometrainer overuren draaien
:jeez:
:laugh:
Inmiddels een hele goede middag gewenst, zo ook een vrolijk pasen.
Ik heb inmiddels al wel mijn gekookt eitje op, want zoals ik al eens eerder verteld had, lust ik geen chocola.:no: Erg he? Ik heb ze wel van deze en gene gekregen, dus wie wil mag ze komen halen als je toch in de buurt bent!:laugh:
Zit nu met een mijn verfkleurtje ( nee geen eieren geverfd ) in mij haar even de post hier door te nemen.
Morgen naar Noordwijk voor de grote dag van a.s dinsdag de trouwerij.:RockOn:
Nu, een fijne dag nog allemaal en voor diegenen, die eerdaags weer vertrekken ook heel veel plezier en tot ziens.
Groetjes Roanna.
@Roanna: nou ik wil de zware taak wel op me nemen om jouw choco-eitjes op te eten hoor ![]()
Wat voor een kleur wordt je haar? Iets heel anders of ff een bijkleuring?
Geloof dat ik ff wat gemist hebā¦Trouwerij? Wie gaat er trouwen?
@Marion: jaja die hometrainer zal straks niet weten wat 'ie meemaakt ![]()
Nou wat let je om de chocolade-eieren op te komen eten?:laugh:
Nee hoor Diamond. Gewoon even bijkleuren. ( Donkerblond) Je weet wel, op mijn leeftijd, even de grijze haartjes wegwerken.![]()
Onze jongste zoon gaat daar trouwen, omdat zijn aanstaande van daar komt. Maar ze wonen en werken wel hier hoor! Wij gaan voor 1 nachtje in een hotel aldaar.
Diamond, laat die hometrainer toch nog maar even staan voor NA de pasen. Helpt nu toch niets!!! Hahaha!!!
@ Roanna:
Een hele fijne dag dinsdag!
Roanna, een heel fijne dag dinsdag!! De jongsteā¦en derest?? Of is het ook nog de laatste(oeps!)
Ik ga zo de paashaaschocolaatjes op tafel zetten en dan hoop ik dat ze morgen halen hier!! Heb ff gewacht tot het vriendje van de puber weg is, want volgens mij vreet die ze achter elkaar op!!
Ik mag zowaar ff achter de compie, dus maar gauw ff bijwerken
![]()
@: Marion2.
Bedankt hoor! Als het weer nu ook nog een beetje mee gaat werken, komt het vast goed!![]()
Groetjes Roanna ![]()
Haha Beppie, dat is dubbel feest! Pasen en dan ook nog aan de computer
. Ga zo mijn eigen optutten, hebben alweer een verjaardag vanmiddag. Het houd niet op met de feestjes. En morgen doe ik lekker niets, ga lekker met een boek op de bank. Zul je zien dat er dan bezoek komt :laugh: .
@: Annemiek
Jij ook bedankt voor je wensen.
En de rest? O jee, ik heb er maar 2⦠waarvan de oudste al getrouwd was. ( Helaas inmiddels gescheiden) en 2 kinderen heeft, van bijna 10 en 8.
Oke dan, gaan jullie nu lekker de eieren verder opeten, al dan niet van chocola en geniet ervan!
![]()
Groetjes.
vrolijk pasen iedereenā¦
ben weer even aanwezig⦠heb het de afgelopen paar dagen ontzettend druk gehad met school en vriendlief⦠dus helaas weinig online geweest⦠schiet ook niet op als je bij je vriend zit en je hebt er geen computer als hij op zn werk isā¦:bored: maar hij is nu lekker ons paasdiner aan het klaarmaken dus heb ik even zijn laptop ingepiktā¦
we hebben trouwens besloten om te gaan samenwonen⦠dat waren we natuurlijk wel een tijdje een beetje van plan, maar na lang gesprek van de week (hij was een beetje depr. dat hij zo moe was van zijn werk en het reizen e.d.) heb ik gezegd dat ik dan wel voorlopig bij hem kom wonen. Dan hebben we dat gedoe van het reizen even niet meer. Hou nog wel mn flat aan want je weet nooit maar momenteel (sinds gisteren dusā¦) wonen we dus echt samen⦠(zal dus wel moeten gaan betekenen dat ik ook maar eens wat moet gaan doen aan de afwas in zijn huis
)
naja verder is nu lekker echt besloten dat ik weer naar turkije ga. 17 juni waarschijnlijk (kan dag eerder of later worden) vertrek ik naar Adana⦠ga daar beetje rondreizen en feesten en nog wat leren (al staat dat onderaan het lijstje⦠hihi)
vrolijk pasen iedereenā¦
ben weer even aanwezig⦠heb het de afgelopen paar dagen ontzettend druk gehad met school en vriendlief⦠dus helaas weinig online geweest⦠schiet ook niet op als je bij je vriend zit en je hebt er geen computer als hij op zn werk isā¦:bored: maar hij is nu lekker ons paasdiner aan het klaarmaken dus heb ik even zijn laptop ingepiktā¦
we hebben trouwens besloten om te gaan samenwonen⦠dat waren we natuurlijk wel een tijdje een beetje van plan, maar na lang gesprek van de week (hij was een beetje depr. dat hij zo moe was van zijn werk en het reizen e.d.) heb ik gezegd dat ik dan wel voorlopig bij hem kom wonen. Dan hebben we dat gedoe van het reizen even niet meer. Hou nog wel mn flat aan want je weet nooit maar momenteel (sinds gisteren dusā¦) wonen we dus echt samen⦠(zal dus wel moeten gaan betekenen dat ik ook maar eens wat moet gaan doen aan de afwas in zijn huis
)
naja verder is nu lekker echt besloten dat ik weer naar turkije ga. 17 juni waarschijnlijk (kan dag eerder of later worden) vertrek ik naar Adana⦠ga daar beetje rondreizen en feesten en nog wat leren (al staat dat onderaan het lijstje⦠hihi)
Ben bezig met Talk Now Turks !
haha
@Nur, veel samenwoonplezier meid.
enne wat dat rondreizen betreft, lijkt me super. En inderdaad je moet prioriteiten stellen, en dus komt leren onderaan hihi:dead:
En over dat afwassenā¦hmmmm zou er wel wat voor over hebben mān vriend zān spullen te mogen (af)wassen.dat zou nl betekenen dattie heel dichtbij me is in plaats van 4000verre kilomerters van me vandaanā¦
@Miss. En lukt dat wat met die cursus??
had er ook eentje, dan om wat koerdische woorden te kunnen leren voordat ik naar zān familie ging in het oosten van turkije. Maar vond het behoorlijk lastig en heb uiteindelijk alleen hallo en bedankt en (heel belangrijk) ik hou van je, kunnen onthoudenā¦
@llemaal. hey weten jullie misschien waar je online turkse videoclips kunt bekijken?? Dat ging heel makkelijk op www.klip24.com, maar helaas werkt die site al een paar dagen niet meer en vrees is dat ze hem van het net af gehaald hebbenā¦stom stom stom heel stom.
Of misschien weet iemand of je online turkse tv kunt bekijken en/of turkse radio online kunt luisteren. uiteraard heb ik al een hoop āgegoogledā, maar ik kom er niet echt uit, een hoop sites werken ook gewoon niet.
maar ja misschien weten jullie iets.
Jaja ik weet het, kan ook gewoon een schotel kopen :bored:
@Roanna: ja ook van mij alvast veel plezier voor dinsdag. Hopenlijk hebben jullie er lekker weer bij.
@Annemiek: en hebben de passhaaschocolaatjes vandaag overleeft?
@Marion: hopenlijk heb je morgen lekker de tijd voor je boek en staat er geen onverwacht bezoek op de stoepā¦
@Nur: veel samenwoonplezier. En aan de afwas ben je zo gewend, wij doen dat nog steeds elke avond samen en kletsen dan ff de dag verder door, best gezellig ![]()
Groetjes, Diamond
Ja het gaat wel, het zijn gewoon de standaart woorden⦠( Tellen, de kleuren, wat kopen in een winkel, lichaamsdelen noemen⦠etc. ) Me broertje kwam er vannochtend mee :D, Hij had hem gedownload op de pc en op een cdtje gezet⦠Er staan ook nog 14 andere talen op⦠o.a. Nederlands ( Leuk voor me vriend
Haha ) Volgens mij kan je die cdtjes ook in de winkel kopen, maar downloaden is natuurlijk een stuk makkelijkerā¦
and itās free⦠![]()
Wat hebben jullie een leuke plaatjes onder je reputatie dan !?!?
Hahaā¦
@ Nur:
PROFICIAT!!!
En natuurlijk heel veel geluk met zān tweetjes
:RockOn:
@mizz: ga ik ook eens proberen te downloaden. lijkt me wel wat voor mān vriend:wave: . succes &groetjes