Estore om ons wat bezig te houden 3

Zo, ik ben er ook weer ff. Net met Kelebek gepraat op de msn. kt voor haar.:sad: *
@ Roanna, breng die eitjes maar ff langs in Noordwijkerhout, hoor mijn badpak en ik zijn toch al geen goede vrienden meer, en Marjan zit al in Marmaris, maar ze komen wel op, hoor
@ Nur wat denk je van een afwasmachine? Nee, hoor gekkigheid, hartstikke gefeliciteerd, maak er wat van!
Allemaal leuke 1e paasdag gehad? Lekker hoor, nog een hele dag vrij!
Laterrrrrrrrrrr
Xx Mar
**
**

• O ja, Roanna natturlijk een hele leuke dag dinsdag met de trouwerij, en maak je geen zorgen over het weer. Hier aan de kust is het meestal wel goed, ook vandaag, ik hoor iedereen over regen, nou ik heb vanmiddag in de tuin gezeten met m’n snuit in de zon, en heb geen regen gezien vandaag.*
    En Diamond, ik neem wel een paar gevulde eitjes mee als ik kom trainen op je hometrainer! Hoewel, ik vraag me af of tie mijn gewicht wel houdt!:wink:
    Xxx Mar

Rieneke: Wat een toestand, hoop dat je langszaam wel weer positiever word!! Wees aan de andere kant blij dat je het nu weet en niet als je daar zit, dan had je gebaald dat je dat geld had uitgegeven!! Sterkte de komende tijd!

Diamond: De haasjes hebben het deels overleeft, ik heb een portie apart gehouden, maar goed ook want Puberlief vond het errug lekker(en hij heeft liever een worteltje dan snoep!) dus het 1ste schaaltje is op, derest leg ik zo neer!

Nur: Gaaf dat het ZO goed gaat tussen jullie!! Geniet ervan, zelfs de afwas moet leuk zijn, als je het samen doet dan! Bij ons is dat nooit echt gelukt hoor, dat het leuk was, dus snel een vaatwasser gekocht!!(hihi)

Straks naar mn ouders, met zn 3-en, hoop dat het net zulk lekker weer was als gister want dan is het lekker op de camping.
:wave:

@Annemiek: veel plezier op de camping!

@Mar: is goed, enne die hometrainer kan een behoorlijk gewicht aan hoor, we hebben juist extra zo’n stevige gekocht :slight_smile:

Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag?

Goedemorgen dames.

Zo te zien zijn er een paar van jullie alweer vroeg bij. Ik wil jullie bedanken voor al jullie wensen tav de trouwerij. Volgens Mar, wordt het mooi weer, dus dan komt het goed!

Ik heb de weekendkoffer met de mooie kleding klaar staan, nog ff het een en ander hier thuis doen en dan vanmiddag vertrekken naar de:
Heeren van Noortwijck. Als ik nog een plaatsje over heb Mar, breng ik de choco-eitjes mee. :stuck_out_tongue: Je weet waar ik zit!

Jullie ook allemaal nog een fijne dag verder. Beppie op de camping, Diamond thuis op de hometrainer en voor de rest allemaal, heel veel plezier.

En ja voor diegene, die liefdesverdriet hebben, wens ik ook veel sterkte ermee.

Groetjes van Roanna:wave:

@Roanna: veel plezier! Dat het morgen maar een dag wordt om nooit te vergeten!!

Annemiek: Ja idd ik ben wel blij dat ik er nu achter ben, was een beetje lullig geweest als ik daar aan kwam en vervolgens pas het hele verhaal had gehoord… Maar ja wel irritant gedoe met omboeken en het doet nog wel pijn, maar het komt allemaal wel goed met mij :slight_smile:
Maar beter dat ik het nu weet en niet nog later…

Ik ga zo ook even lekker aan de chocolade eitjes, jammie! Die gevulden zijn altijd zo lekker! Ik heb caramelvulling, vanillacrisp en cappucino-vulling eitjes, echt zooooooooooooooooo lekker!

nog iemand hier? Kverveel me !

Sev ik ben er!!!

ok leuk ! Ik verveel me dood !
Mn vriend belde me om op msn te komen maar hij geraakt er niet op :frowning: dusja, zit ik hier pfff

En heeft je paasei je gesmaakt?
Jammer dat je vriend niet op msn kan komen…Verheug je je erop en gaat het niet door en moet je hier met mij kletsen haha

Paasei was super en weet je wat ? Ben er vandaag gewoon 600gr af !!! Er ging de laatste week niets af, NIETS ! En eet ik dan een paasei en aperitief ik met wat hapjes bij familie wat ik normaal niet mag, is er ineens af ! Morgen ff voorleggen bij de dietiste !

Ha misschien gaat ze het dieet wel bijstellen en mag je elke dag een paasei, ik heb nog wel een paar zakjes over hoor Sev :slight_smile:

ok, laat ik je morgen wel weten of je ze moet opsturen of niet :wink: haha

Pff ik ben ook weeer wakker, wat een vroegte na die vrije dagen.
Wie is er nog meer wakker?

Ik !

Ik ook!!

Ik was al bijna weer in slaap gevallen, zo saai hier…
En dan had ik ook nog een uur langer kunnen slapen…leraar kwam te laat (welja!) Zucht daar ging mn kostbare slaaptijd :stuck_out_tongue:
Iedereen weer beetje bijgekomen na het paasweekend?

Het was weer gezellig op school.
Alle kinderen hadden paaseieren gezocht, op veel leuke manieren.
Ik heb een stagiair, dus ik ga nu snel met hem de lessen bespreken.

Doei, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

jaja ik hier maar wachten tot er iemand kwam, komt er niemand, ga jij ff lekker zitten klagen dat het hier saaaaai is, Rieneke, dat kan gewoon niet duzzz!!!

maar goed, ik ben zo weer weg, heb een afgebroken kies, sinds zaterdag, en die doet verrekte pijn dus moet naar de tandarts!!