Estore om ons wat bezig te houden 3

Tís wat, met die kiezen van ons! Je bent al de derde, Beps!!

Ben dus echt niet blij!! Werd vanacht wakker van de pijn! Maar de ellende is dat je hier aan de receptie alleen zit, en mn collega ook nog ander werk doet voor onze baas, dus die heeft vanacht gewerkt!! Kan dus niet eerder dan in de middag en dat houd in dat ik pas om 1615 naar de tandarts kan! En ik heb PIJN!!! Ibuprofen 600 helpt precies 90 min vanaf dat het verdoofd tot dat het weer zeer doet!!!
BLEHHHHH
:wave:

Woepsie sorry even vergeten te melden dat dat ‘hier’ in de klas was waar ik zat… Niet op het forum!!! Het was saai in de klas, leraar kwam eerst 10 minuten te laat, daarna deed hij er een half uur over om GEEN beamer te vinden. Komt ie terug: “Even roken hoor…” WELJA!!! alsof we niet wachten!
Kwam daarna wel met een beamer aanlopen, maar ja uiteindelijk kon de les dus pas een uur later beginnen!

Annemiek: succes en sterkte met je kiespijn! Hoop dat je snel naar de tandarts kan en dat die het kan verhelpen!! Kiespijn kan zooo erg zijn! Dikke kus op je hand! (wang doet vast pijn) :frowning:

Liefs Rieneke

Arme Beppie. Is zo’n verschrikkelijke kl**e pijn. Hoop voor je dat het zo 16.15 uur is en je richting tandarts kan.

OK…Ik ga mn computer formateren, ik hoop dat ik vanavond weer wat post hier, zo niet dan zit ik in de problemen :stuck_out_tongue: Dan is het formateren niet gelukt en ben ik mn internet kwijt…
Wish me luck!

Zal jullie missen voor die uurtjes… (K)

hey Beppie hoe is het er nu mee? wat een rotnacht en dag moet jij achter de rug hebben.
hopelijk gaat het snel beter, kop op :turkey:

@Rieneke, succes …weet er alles van .niets dus van computers maar wel dat computers super zijn als ze doen wat je wilt. in alle andere gevallen wens ik die van mij hier graag een enkeltje over m’n balkon (va 2 hoog overleeft 'ie vast niet) .
succes ermee in elk geval we merken het wel hier.

Beppie hoe gaat ie nu?

@Nou Beppie, op het moment dat ik dit schrijf ben je misschien klaar bij de tandarts. Ik griezel er altijd van als ik er naar toe moet, maar heb eigenlijk al 22 jaar niet echt meer iets gehad, bleek vorige week.
Daarvoor had ik altijd wat, maar dat was dus bij een andere tandarts.:smiley:

@Rieneke ik hoop dat je het voor elkaar krijgt met je computer.:yes: Ik moet altijd op school op de computer, want ik heb er thuis geen.
Al m’n geld gaat op aan m’n reisjes naar Turkije. Vorig jaar ben ik 5x geweest.
Nou ja jammer dan, zo gaat het ook.

@Had je ook kiespijn Miere? Je zei dat Bep al de 3e was.

Ga zo naar huis, want ik ben al weer lang genoeg op school geweest.

Fijne avond en tot morgen, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

@Fransijn, Een paar weken geleden heb ik op iets hards gebeten in een doner :sick: , waardoor mijn kies half afbrak en de zenuw bloot lag. Errug veel pijn dus. twee x weekendtandarts, en twee x eigen tandarts, kosten 506 euries.!!
*En met de meeting brak bij marjogege (marjan voor ingewijden) ook een stuk van haar achterste kies af, wat ze heeft laten repareren, maar waarvan daarna ook weer de wortel is gaan ontsteken. ook errug veel pijn dus. *
Vandaar dat Beps de 3e is!!!
Xx Mar

Nou klopt hoor, de zenuw was aangetast, dus de kanaalbehandeling is gestart. Het medicijn(jaja) om de zenuw af te laten sterven is in gebracht en half mei terug om het af te maken en de kies weer op te bouwen!!
De pijn is minder, maar nog niet helemaal weg. Maar dit is of houdbaar, of onder controle te houden met paracetamol of brufen!!
Bedankt meiden voor jullie medeleven, ik houd jullie op de hoogte

Wat een pech allemaal met die kiezen.
Ik hoop dat het voor jullie voorlopig weer voorbij is met die gekte.
Kiespijn is echt erg hoor.
Gelukkig heb je vast een deel van de behandeling gehad Bep, zodat de pijn af zal nemen
Slaap lekker allemaal voor straks.

Kus, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Heb heeeeerlijk geslapen, pijn is nog niet helemaal weg, maar is nu goed te dragen dus!
Weer een nieuwe dag, en dames:
vanmiddag is de week door midden, en kunnen we zeggen: BIJNA WEEKEND(hihi heb een baalweek dus!)

Goeiemorgen allemaal ! Aanwezigen ?

IKKE!!!

wihiiiiiiiiiiii :smiley:

Nou, ik heb een vrije dag en zit nu in mn pyama met de laptop op schoot hehe, schandalig, i know…

hééé Beps, je staat boven mij bij vbPlaza ! Proficiat girl xxx

Ja ik is slimmerd!!! Had een rustig dagje dus…Ikke dacht ff Sev wegvegen!!

hihihihi :smiley: wacht maar :wink:

jaja dacht ik al, maar dat geeft niet, had er zelf ook lol van!!

ahhh, ik zal me er momenteel nog niet mee bezig houden om extra punten te verdienen… Heb ander werk te doen dan vandaag. En wat moet ik met al die punten ? hihi