Geen idee, mij een kadootje geven!! Wat ga je doen dan vandaag??
![]()
Good morning ladies
!!! Hoe is het vandaag Beppie? Goed geslapen?
Zojuist met de fiets naar de slager om een visschotel geweest, njammie !
En nu ga ik beginnen de vensters te wassen vanbuiten. Gisteren de binnenkant gedaan en nu het mooi weer is de buitenkant. Als ik gedaan heb dan eten ja want wij hebben meer vensters in ons huis dan muurā¦
En mss vanmiddag nog de badkamer omdat mn ma had gezegd dat ze graag de muren eens had gedaan⦠Zullen we even zorgen voor een surprise ![]()
Sev, je bent een fantastische dochter!! Denk dat veel moeders zouden willen dat hun dochter zo zou zijn!! en dan nog de badkamer als surprise!!
Marion, ik heb goed geslapen, maar de zeurende pijn is minder, niet weg!! Is eigenlijk nog best irri! Het zal vanzelf beter gaan, ik hoop alleen snel!
![]()
@ Beppie:
Snap ik, ben je zo zat die pijn!
@ Sev:
Je bent inderdaad een ideale dochter. Lijkt me zalig thuis komen. Schone ramen en een schone badkamer.
Marion: Nog leuke dingen vandaag? Geiten klaar?
![]()
De geiten zijn weer klaar :D. Zo meteen nog even naar de lammetjes en dan in huis aan de gang
.
Ohww lekker hoor, lekker poetsen!!! Ga je heren vanmiddag vragen te stofzuigen, want dat zag er vanmorgen niet uit, maar verder no way!!!
![]()
GEDAAN !
Ah ja, wat is een ideale dochter ? Heb zo ook mn fouten maar zorg graag voor zo een surprise, kost niets en ze is er superblij mee ! Is het leukste cadeau die ik haar kan geven! Omdat zij al zoveel voor ons doet ! Is toch het minste dat ik kan terug doen niet ?
En ook, ik heb een vrije dag, zou me schuldig voelen moest ik de hele dag op mn luie kont zitten ![]()
Is natuurlijk wel het minste wat je kan doen Sev. Maar zijn er toch ook een heleboel die thuis geen vinger uitsteken.
Zou ik echt niet kunnen aanzien, dat er iemand werkt terwijl ik lui in de zetel zou zitten, o nƩƩ ! o ja, ik doe het gratis ![]()
Is best goed van je hoor, Sev, want zoals Marion al zegt, velen doen helemaal niets!!! De puber doet het bij mij wel, maar bij zn ouders deed hij niets!! Ligt er ook aan denk ik hoe je met elkaar omgaat. Jouw ouders doen dingen voor jou, jij voor je ouders!
Maar ik vind het dus toch tof!!
![]()
jullie zijn zo lief !
Nog ff vanuit zwijmelland : Mn vriend is onverwachts op msn gekomen speciaal voor mij ! Hij was aan het werk en had lunch en hij heeft vlug gegeten zodat hij nog vlug 10 minuutjes met mij kon praten ! :love: hij is zooooooo lief !
Wat een lieverd toch!! Geniet maar!!
![]()
Ben nog bezig aan het nagenieten ! :love: hij is er al af maar doordat het onverwachts was, was het nog leuker ! hihi
GELUKSVOGEL! Was jij jaloers op Cyn :laugh:
?
Nou ik ben weer online!! Wat een schrik gister! Ja hoor mn computer begaf het halverwege het formateren⦠Aaaahhhhh allemaal hulplijnen ingeschakeld van alles geprobeerd, maar nee niets hielp meer!
Toen maar een ex vriend gebeld en die zou dan vanmorgen wel kunnen komen. Nou heel wat gekloot en computer wilde ook al niet naar hem luisterenā¦
Maar ineens nadat hij werkelijk alle toetsen op het toetsenbord bijlangs was gegaan, deed ie iets wat ie eerder niet deed. JAAAAA toen konde we verder!
COMPUTER!!! Ik begrijp er niets van, volgens mij hebben sommigen (waaronder die van mij dus) gewoon een eigen wilā¦
Maar even flink slijmen bij mn computer hopelijk doet hij dan nooit meer zoiets
Oew computertje ik hou zo veel van je, je bent alles voor me ![]()
Hahahaha
Nou ik denk dat Cyn dat ook lekker had gevonden hoor, ff onverwacht met haar vriendje msnen!!! Kwam ie gewoon on-line ofzo?? Dat je hem in je hoekje zag binnenkomen!! Heerlijk hoor!!
![]()
He Rieneke!! Hoe is ie meissie?
Rien: Geluksvogel, meestal luisteren die lekker compies helemaal niet, en kan je het schudden!!! Nou alles nu wel gelukt?? En je fotoās?? (las iets op jullie site!)
Nou heb net geluncht(weer te vet natuurlijk maar dat geeft niet, ik rook nog steeds niet!!)
![]()