Estore om ons wat bezig te houden 3

@Marion: Hoe bedoel je ? Deed haar vriend dat ook altijd ?

@Beps: Nou, als hij op msn komt dan laat hij altijd ff mn gsm rinkelen. Groot was mn verbazing toen ik zag dat zijn naam op mn gsm schermpje te voorschijn kwam !

Ja nu weer goed gelukkig!
Ik zit de laatste tijd op msn met een jongen :stuck_out_tongue: (Ja ik ben weer vrij gezellig)
Alleen konden we gister dus niet samen op msn zijn, dus zijn we maar wezen smssen…
Kreeg ik 20 (!!!) smsjes!!! Wow!

goed voor de rekening van jullie gsmnetwerk :wink:

@ Sev:
Geloof niet of hij ooit op msn komt, dacht alleen sms-jes.

@Sev: Geen idee hoe dat met Cyn is, maar ik denk dat ze liever verrast word door dr vriendje hoor
:wave:

ahzo, arme meid ! Maar alles heeft zn voor en nadelen hoor !

Precies, ik houd het lekker bij mijn hubbie naast me in huis en bedje enzo!!
En natuurlijk mee he, naar disney!!(was het maar waar!)

OK, hier ben ik even terug, wat was het stil hier ondertussen !

Ja joh, saai!! Ik maar af en toe kijken of er iemand was, en er was maar niemand!!! Nou is het bijna tijd om naar huis te gaan, de dag kwam niet om!!

owkeej, nu ik hier ben, ga jij weg :(:confused:

Nee, maar ik moet ook nog een beetje werken(hihi)
Ik kom regelmatig ff kijken(elke 5 min ofzo!)

heb ik al gezegd dat ik ( wel ja mn ma) een turks restaurantje in de stad heb gevonden die van die langwerpige Turkse pizza’s maakt om mee te nemen??? Njammieeeeeee !!!

Lekker toch!!! Kan ik binnenkort ook wel weer eens eten, vinden de mannen ook heeeeeerlijk!

Hè wat gezellig zitten jullie hier te kletsen.
Ik ben weer op school terug van het helpen bij de peuter- en kleutergym.
Was erg leuk.
Maar ja nu ligt er nog weer nakijkwerk op me te wachten.
Maar ik ging eerst even naar het forum voor weer wat nieuwtjes.:turkey: :NETHERLAN

sterkte met je nakijk werk, Fransijn!! Nieuwtjes zijn er vandaag niet veel, dus dan ben je zo klaar!

Ja, Fransijn, vandaag kan iedereen snel terug mee zijn ! We hebben ons wat ingehouden :wink: hihi

Die Turkse Pizza ga ik zeker een deze dagen gaan halen ! Zo die bootjesvormige pizza, mn vriend weet al dat als ik er ben, we Turkse pizza eten ! hihihi

mis turkse eten wel weer

Haha… Ik mis de turkse pizza ook… ( de echte in turkije dan he… :wink: )
Hier hebben we ze ook wel, maar in turkije zijn ze toch lekkerder…

Ja, dat Turkse eten is ook wel erg lekker.
Ik probeer thuis wel Turkse recepten uit die ik van internet pluk.
Maar zo lekker als daar is het nooit. Komt ook wel doordat daar se atmosfeer heel anders is.
Af en toe ga ik in Alphen aan den Rijn even Turkse pizza eten bij zo’n Turks eettentje.

Over 11 dagen zal ik het me weer lekker laten smaken in Side.
We gaan dan ook vaak wat buitenaf eten. Dat is dan echt traditioneel en erg goedkoop.

Nou voor straks ook eet smakelijk allemaal. Ik eet rattatouille.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Ben je Juf op een school ??
Leuk :D:D