Ik hoop het Marion, kan wel een btje zonnetje gebruiken denk ik, lijkt wel een winterdipje!
![]()
Je zou voor minder ! Hebben we dan eens 1 dag zon, dan regent het weer 2 weken aan een stuk en is het koud ā¦
Gisteren heeft het in de Ardennen hier zelfs nog gesneeuwd ! Terwijl het aan de zee hier zeer goed was !
Hier regent het nu ook⦠![]()
@ Beppie:
Heb sinds de bouw van de stal ook steeds vaker last van die dipjes. Vooral in de periodes dat er heel veel van me gevraagd wordt. Moet wel zeggen dat ik beter nee kan zeggen de laatste tijd. Was daar altijd heel slecht in, meende altijd dat ik alles en iedereen moest helpen en liep mezelf dan voorbij.
Ja Marion klinkt wel bekend. Bij mij is het begonnen toen hier en hoop gezeur begon over het parkeren. En dat duurt en duurt!! Meteen vanmorgen weer, ben het echt spuuuuugzaaat!! Hoop dat het allemaal weer een keer oplost, maar ik vrees met grote vrezen!!
![]()
Gezeur op de vroege morgen is idd foute boel voor het goede humeur.
O jeetjeā¦de computer heeft kuren. Hij springt iedere keer uit!!! Krijg hem na even NOG wel aan de gang. Voordeel van een bedrijfscomputer, hij moet snel gemaakt, dus monteur al gebeld. Hoop dat ze het thuis op kunnen lossen en dat hij niet weer dagen weg moet.
Handig he, hebben wij hier ook. Had eind verleden jaar een nieuwe compie gekregen, maar voor hij geinstaleerd werd, was hij al gejat!! Maar er komt een nieuwe! Dus afwachten maar!
![]()
Meiden kunnen we vandaag al een deel 4 openen???
X
Wat mij betreft wel, maar kom maar op dan
![]()
Ik zal er ook ff een posten!
Haha we zijn al weer vrij stil!! Maar heb het serieus ook echt druk vandaag!! Is wel erg lekker!!
x
Gaat de tijd lekker snel!! Merkte al dat je het druk had(haha)!! Lekker hoor!!
Hier is het errug rustig, echt vakantie zeg maar. Weinig mensen in huis en heeeel rustig aan de foon enzo!!
Lukt het vandaag niet, dan openen we morgen toch deel 4!!
![]()
Haha ja dat kan ook!! Maar het is wel leuk om vandaag nog even een nieuwe te starten! Zonder sevgilims hulp ![]()
Prima, moeten we er tegen aan
![]()
Heb je trouwens wel een leuke koniginnedag gehad??? (schrijf ik dat nou wel goed?)
x
Ja ik heb een fiets gekocht!!
Ikke een fiets
Nee Cyn, dat schrijf je niet goed!
@ Bep, Ik dacht ook dat ik het vandaag rustig zou hebben in het resto, maar het was juist megadruk. Ik snap er niks van, ze nemen hier zeker geen vakantie.
Xx Mar
Fiets Bep, En Je Motor Dan? Heb Je Wel Een Fietsrijbewijs?
En ik heb alleen 5 bossen tulpen gekocht.