Estore om ons wat bezig te houden 3

Hahaha… Jaaaa ik wil ook zo’n klikker… Echt geweldig !!! Zal mijn Selman leuk vinden…:wink: Duss niet… Maarjah, net of hij niet ff met andere meide flirt, enz…

Heb de klikker zelfs nog niet op de reclame gezien, heb momenteel te weinig tijd om televisie te kijken . Alleen Temptation Island en Mooi weer De Leeuw MOET ik zien.

hey meiden denken we ondertussen ook nog even aan onze gedichtenpagina??..
na zo’n superkoninginnedag hebben jullie vast wel inspiratie, toch…

@diamond : Mijnouders brengen me naar frankrijk, daar blijven ze nog 3 dagen, heb ook nog 3 dagen vrij. En dan willen ze proberen om in augustus te komen met me zussssssssssssssssie en met andere menskes hou ik gewoon contact via msn, is ff wat goedkoper dan bellen.

Wat houdt die klikker in?

@Besmile: hoe lang blijf je ook alweer in Frankrijk, ben 't ff kwijt…
Zo’n klikker komt voor in de reclame van Axe. Het is een apparaatje waar de man in de reclame met ‘kliks’ bijhoudt hoeveel vrouwen er naar hem lachen/kijken enz.

nu snap ik het.

Ik blijf 20 weken in Frankrijk. Dat is 5 maanden.

Je komt ons hier op WW toch nog wel af en toe opzoeken he?

Tuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk kom ik af en toe langs op WW.

veel succes besmile in Frankrijk. en idd laat eens iets van je horen.
Tja het is geen turkije maar toch…beter weer zul je in elk geval wel hebben daar. succes & veel plezier. :wave:

@Besmile: wat ga je daar nu precies doen?

@Meiden die naar de meeting zijn geweest: hoe was het eten bij Pamukkale? Ga volgende week vrijdag een dagje naar Utrecht en misschien daarna daar een hapje eten.

@ diamond. Ik ga 13 weken receptie werkzamenheden doen en 7 weken helpen in de horeca.

Klinkt leuk Besmile! Kun je goed Frans spreken en verstaan? Of is de voertaal Engels?

@Diamond: Was echt lekker!! Gewoon doen hoor!! Wij hadden het menuutje, 3 gangen. Was heel goed!
Reageer alleen ff hier op nu, ga nu ff bijlezen;)
:wave:

@diamond. de camping is in handen van een nederlandse echtpaar en van een nederlandse bedrijf. Ik weet niet of ik daar frans moet spreken. Ik heb zo 7 jaar frans gehad op school, maar het uitspreken blijft gewoon lastig. Ik weet dat de team uit 13 nederlanders bestaat en dat er 3 fransen er nog bij komen.

Allemaal
Heb een KL**E dag vandaag. Weet niet waarom, wat of wie maar het is zo.
Jullie horen me wel weer als ik een btje boven Jan/Marietje
ben
:wave:

Beps: dat klinkt niet echt leuk!!! Dan moet je maar alvast gewoon aan je vakantie denken!!! Misschien dat dat helpt?

x

En mss kunnen wij je wat opbeuren ?

@Annemiek: ga een dagje met mams shoppen in Utrecht en als afsluiting (en alvast voor de voorpret) wilden we lekker Turks gaan eten.

@Besmile: oh wel leuk dat er meer Nederlanders zijn, zal het een stukje makkelijker maken ja.

Ik zal vanavond wel moeten bijlezen in een nieuw deel Estore…:stuck_out_tongue:

@ Beppie:
Ja, Soms heb je van die dagen dat je het liefste heel diep onder je dekbed wil kruipen …
Misschien dat het zonnetje vandaag nog komt en dan kijkt de wereld weer een beetje anders!