neee dat nog niet, maar dat wel zijn als het vrijdags smorgens is. Dan zit ik in de auto naaaaaar Frankrijk. Maar ga wel veel mensen missen. ![]()
Goeiemorgen allemaal !
Good morning…!!
Zoo hoe was jullie koninginnedag ??
Die van mij was echt ZOOOOOOOO VET.!!!
Alleen ik denk dat ik straks een beetje heeeel erg op me flikker krijg, beetje TE laat thuis gekomen…
Nou, als je het mij nu vraagt, hier in België vieren we dat op een andere dag ‘feest van de dynastie’ nou ja, vieren??? Gewoon een dag als een andere en slechts enkelen krijgen een dagje vakantie …
MAAR ! Morgen is 1 mei en moet niemand werken !
Hoezo moet dan niemand werken ??
Ik heb nu ook lekker een weekje vakantie… en dan bijna klaar met school…
Heb zooo gelachen met koninginnedag, alleen ben nu zooo beroerd en heb niet geslapen… ( jah jah, je raad het al… )
Jullie kennen toch wel die reclame van Axe ofzo… Met die klikker die dan alle meides telt… Haha Die had dus een gast ook, en ik was nummer 168 ofzo… :bored:
hahahahhaha ja die klikker, heb er ook al van gehoord ! Heeft al in de krant gestaan dat dit de nieuwste rage zou zijn ![]()
Nou, 1 mei is hier in België en ook in Frankrijk: ‘Dag van de arbeid’ en niemand werkt dan of hoeft naar school, héél leuk !
Owww jahh !!! Lekker vrij…
Met die klikker…haha heb er zo om gelachen… Ze waren met een vriendengroep en elke keer moest er iemand 10 klikjes bij hebben… Ik was met een vriendin, dus ik zeg, klik haar ook ff… Haha, zegt ie nee, zij is -3 klikjes…
aiiii ocharme het meisje ! Wanneer moeten ze nu wel weer klikken dan ?
Haha… Volgende week denk… Dat meisje had een oogje op de barman…
Toen heb ik en de “klikman” ff wat geregeld… Een briefje gegeven met : Afspraak, 7 uur op het strand bij… Kusjes… Hahaha
Dus zoals je ziet heb ik het echt zooo naar me zin gehad…
Zijn er niet meer mensen dan die koninginnedag gevierd hebben ??
of leggen die allemaal nog uit te slapen…
Oooooo straks komt Selman op msn… Ik ga niks tegen hem zeggen…haha
hey goeiemorgen ‘allemaal’.,
zo te horen heeft onze mizz genoten van de koninginnedag/nacht,gelukkig zijn er nog mensen die er een feest vanmaken als iedereeen zoals ik was zou koninginnedag een saaie boel worden haha.
‘Dag van de Arbeid’ morgen?? dat zal ik onthouden, vind ik een goeie ![]()
zit lekker turkse muziek te luisteren. heb ik Istanbul de nieuwe albums gekocht , ‘Bir Bakmissin’ van ‘Yalin’. ‘Sana Ne’ van ‘Kutsi’. ‘Cok Zor’ van ‘Alex’ en de nieuwe Cd van Murat Basaran (Sana Olurum) en de nieuwe van Zeynep Dizdar (Ilerde Sen) en een mixcd met allemaal supernummers. kan weer even voort. Echt leuke muziek maken die turken, word er weer een beetje vrolijk van:wave:
Wanneer komt die zomer nou es…:bored:
Hebben we het samen ‘saai’ gehad Von. Maar wij zijn wel lekker fit ;). Hoe was de verjaardag geweest?
Volgende weer krijgen we weer een paar mooie dagen vertelde Piet gisteren.
@mizz. ff een vraagje voor als je weer bijgekomen bent, hoe heb jij het voor elkaar gekregen zo’n leuke ‘avator’ in je profiel te zetten (die turkse vlag die altijd bij je berichtjes staat) . ???
@Marion. gelukkig, ben niet de enige die aan koninginnedag niet veel aan vind…
ach, hoe was de verjaardag. Zoals altijd. maar was wel gezellig. maar zoals ik al zei ik vind het heel moeilijk weet precies hoe m’n fam over m’n situatie met m’n turkse vriend denkt. ik probeer altijd het onderwerp te vermijden, maar misschien is de confrontatie toch beter. maar ik word er altijd zo emotioneel van .
maar gisteren niet echt over gehad. moeilijk genoeg, want kwam bijna vers uit het vliegtuig vanuit istanbul.
maar een beetje geholpen met taart koffie het eten , afwassen e.d. dat leidt een beetje af.
Maar jij nog leuke plannen vandaag??? ik moet eigenlijk leren voor een cursus maar komt weinig uit m’n handen.
Tja, die Piet heeft altijd mooie verhalen over het weer…zal hem dit keer voordeel v.d. twijfel geven.
Haha, heet die man Piet bij jullie ?
Bij ons : Frank of Jill (vrouw) ![]()
@Von: nou die avatar kon je vanuit jouw computer hierop zetten onder je naam maar sinds de Estore moet je daar nu voor gaan betalen en moet je eerst genoeg punten hebben ![]()
o sorry dacht meteen dat je ‘piet’s weerbericht’ bedoelde…de weerman ‘piet paulusma’ maar die ken je natuurlijk niet . maarre ik geloof hem nooit zo, vertelt het altijd precies zoals hij het wilt hebben haha, veel ijs in de winter en veel zon in de zomer. hmmmmmmmmm keep on dreaming
betreffende die foto in je avator: ervoor gaan betalen…haha dacht het niet, heb nog geen geldboom kunnen kweken op m’n balkon.
Dan laat ik maar liever m’n oude vertrouwde snelweg staan ![]()
@ Von:
Jammer dat je familie moeite heeft met jullie relatie. Zou een stuk makkelijker zijn als je bij hen ook je verhaal kwijt kon. Gelukkig heb je het toch gezellig gehad.
Vanmiddag hebben we een feest, mijn neefje wordt gedoopt. Daarna lekker met zijn allen eten. Heerlijk vind ik dat, hoef ik lekker niet te koken.
@Besmile: ja ik kan het me voorstellen dat je iedereen heel erg gaat missen. KOmen ze je daar nog opzoeken?
@Sev: geniet maar lekker van je vrije dag morgen! Lekker lang weekend dus voor jou (voor mij lekker ook haha)
@Von: zit ook Turkse muziek te luisteren! Zonnetje schijnt lekker naar binnen, heerlijk! Meteen een paar leuke nummers downloaden voor straks op m’n mp3 speler, kan ik lekker luisteren op het Turkse strand ![]()
@Marion: nu maar hopen dat Piet een keer gelijk heeft! Maar op het weerbericht van het journaal zeiden ze ook dat het eind van de week lekker warm zou worden. Veel plezier vanmiddag!
@Mizz: leuke Koninginnedag gehad hoor ik! Nou leuk toch! En die klikkers, ik heb ze nog niet gezien buiten de reclame. Misschien kunnen we er zelf ook eentje nemen en mannen tellen :laugh:
@Von… Ja nu moet je er voor betalen… Echt zooo stom !! En als ik hem nu verander, dan krijg ik zo’n “gewone” weet je wel… Dus ik laat deze maar staan…