Dank je wel! Ja het is een Nederlander maar hij komt wel bijna helemaal uit het zuidelijkste puntje van Limburg…en ik uit Groningen…
Hahaha maar ja we zien eerst wel even hoe dat shoppen in Amsterdam gaat…
Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte ![]()
Het is al een stuk dichter bij dan Turkije ![]()
hahaha ja dat is zeker waar!
Go for it, Rien!!
Iedereen veel plezier met koninginnenacht en koninginnedag!!!
Jaja iedereen!!! VEEL PLEZIER
EN ZIJ DIE VERTREKKEN: FIJNE REIS, GEEN VERTRAGINGEN(hihi hoop ik) EN MAAK ER WAT VAN!!!
Ik blijf in regenachtig nederland, en ga pas over 6 weken, naar Cyn, oh nee naar Gumbet(HAHA HAHA)
![]()
Gelukkige Koninginnendag alvast voor jullie Nederlanders ! Of hoe zeggen jullie het ? ![]()
Allemaal een heel fijne Koninginnenacht/dag!!
@Rien: zondag verder met het verhaal? :laugh:
Prima Diamond! Maar ben denk ik wel pas laat wakker! Ik moest afgelopen donderdag nog bijkomen van de girlsparty op het strand van ALanya! En vannacht met koninginnenacht dik aan et stappen geweest en komende nacht weer een feestje…pffff zucht!
Ik kom niet aan mn slaap toe… (nou ja ik hoef er gelukkig niet steeds vroeg uit, dat scheelt)
Anders was was ik nu net na een drukke reisnacht aangekomen in Istanbul…snif. Maar ja nu kan ik feesten met mn vriendinnen
@Rien: zie je morgen wel een keer online komen, slaap maar lekker uit na al die feestjes! Ja zal best een raar gevoel zijn dat je anders in Istanbul had gezeten…Geniet nu maar lekker met je vriendinnen en kijk lekker uit naar je date!
Ik ga ook ff onderuit, wil ik vanavond nog ff gezellig iets hier kunnen doen!
Tot vanavond of morgen
![]()
Nou niemand hier dan. Ga je eten, ff slapen enzo, maar niemand die iets post!!
Nou nog ff, en dan sta ik ook in de top 5(jij al wel Diamond!)
![]()
JAAAA IK STA IN DE TOP 5!! JOEHOE DA’S WEL EEN HEEL LEKKER GEVOEL!
Besmile… 5 mei…Vendee ( Frankrijk)
Mar…10 mei…Marmaris
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Ik denk ik haal m nog ff naar voren, kan iedereen weer zn plek vinden(
)
![]()
jeetje sta weer boven aan, En het gaat echt snel zeg. Ben ook druk met alle voorbereidingen. Zoals met weblog aanmaken, nog laatste dingen kopen enz. Heb er wel zin in.
- Ja Besmile, en als jij weg bent sta ik lekker 5 dagen bovenaan! En ik heb de tickets al binnen, en de vliegtijden zijn nog steeds super: 's morgens om 6.10 vertrek, en 's avonds om 20.50 terug, dus de volle 8 dagen! Maar jij ook veel plezier in Frankrijk, :embarrese Even opfrissen, hoor, was het stage, werken of vakantie??
*
Ik dacht stage, heb ik het goed?
Is iedereen een beetje uitgeblust na koninginnedag??
*Xx Mar
*
**En ik sta alweer in de top 10, dus dat schiet ook al lekker op! :whistle: :laugh: **
Groetjes Roanna
@ miere, je hebt het goed het is voor Stage.
@Besmile: begin je al een beetje zenuwachtig te worden?