@ beppie:
:laugh: :laugh: :laugh: Zie het al helemaal voor me. Gebeurt iedereen een keer hoor. Je moet maar zo denken: al mutsend leer je
.
@ beppie:
:laugh: :laugh: :laugh: Zie het al helemaal voor me. Gebeurt iedereen een keer hoor. Je moet maar zo denken: al mutsend leer je
.
Waarom stoppen ze niet eerst in Izmir ? Ligt dichtst en kunnen die mensen al afstappen om van hun vakantie te genieten !
Ja dat vragen wij ons ook af! De klanten landen nu pas om 02.50 uur op Izmir⦠Zijn dus de volledige eerste dag kwijt! Onur Air he ![]()
x
Pfffff, logisch denken zijn ze bij onur ook niet echt sterk in hƩ :dead:
Ohw wat een heerlijke tijden!! NOT!
Dames, ook ff gaan werken ! Tot straks ![]()
Wat een rust hier zeg!!!
X
Ik ben er weer! Wie zijn er nog meer?
Rien!!! Nog leuke plannen voor het weekend???
x
Ik ga vanaaf lekker koninginnenacht vieren!!! Wieuw!!! Heb een leuk oranje satijnen achtig hempje, die gaat aan, oranje cowboyhoed op ![]()
En zaterdag koninginnedag en sāavonds feestje bij een klasgenootje van mij, pffff weer een nacht stappen, slik!
Zondag maar eens bijkomen van al dat feesten en dan maandag stappen in Amsterdam met een ādateā ![]()
Heb jij nog leuke plannen?
Was net ff bij een vriendin⦠En haar moeder zei voor de grap, die zon in Nederland komt maar niet, zullen we dan maar weekje Turkije doen ?? Hebben toch geen school meer⦠En van het een, komt het anderā¦
Hahaā¦
@ Rieneke:
Ben erg benieuwd hoe je date gaat verlopen maandag. SPANNEND! Nieuwsgierig als we zijn willen we er natuurlijk alles over horen
.
Veel plezier alvast, natuurlijk ook met de koninginnenacht en dag.
Wanneer en hoe laat gaat jullie vliegtuig :laugh: ?
Ik heb een heel saai weekend! Moet leren heb over ruim een week een examen van toerisme! En die moet ik gewoon halen! Dus ik ga blokken, blokken, blokken⦠En ik denk ook mijn istanbul fotoās ff inplakken!! Maar ik ga dus niet uit of wat dan ook!!
@MiZz: Dat zou lekker zijn! Je mag toch wel mee hoop ik???
X
@ Cyn:
Troost je, ik ga ook niets bijzonders doen. Alleen zondag hebben we een feest, mijn kleine neefje wordt gedoopt en mijn schoonzus viert dan ook tegelijk haar verjaardag.
Zat net te kijken in de brochure van K***. Zag een leuke vakantie voor ons in de herfstvakantie. Bij 2 hotels kan de kleine op voetbalkamp (minimaal aantal deelnemers 25). Bij Miracle in Antalya/Lara en Grand Haber in Kemer. De kinderen worden dan getraind door trainers van de Eerste Nederlandse Voetbalschool. Aangevuld door trainers uit het betaald (jeugd)voetbal en (oud)profvoetballers. De kids krijgen dan 5 dagen lang 2 trainingen per dag. En er wordt gedurende de week een streetsoccertoernooi gehouden. Zou hij helemaal te gek vinden want hij staat met de bal op en gaat er mee naar bed. En heeft hij plezier dan wij ook natuurlijk En de prijs viel ook wel mee. Dus wie weetā¦
.
Iedereen een fijne Koninginnedag gewenst. Maak het niet te bont hĆØ.
@Rien, leuk dat je een date hebt in Amsterdam.
Is het een Nederlander?
Ben benieuwd voor je hoe je dit gaat ervaren, na je teleurstellende ervaring met je Turkse vriend.
In ieder geval veel plezier.
@Mizz, was het maar waar dat je even op en neer kon naar Turkije.
Ik ga er nu een week tussenuit, jullie zien me wel weer verschijnen ergens op 8 mei.
Vlieg ook met ONUR Air en i.d.d vertrek ik op een rottijd, Maar ja ik ga in ieder geval.
Bey, bey, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
@Mar: Oh dus ik ben niet de enige die een saai weekend krijgt! Al is jou zondag wel leuk!!! En wie weet Turkijeā¦
Leuk joh!!
@Fransijn: VEEEEEEEEL PLEZIERRRRRRRRRR ALVAST!
x
Vind de rustige weekenden juist fijn Cyn! Vanavond en morgenavond is mijn man weg. Heb ik lekker de tijd om dingen voor mezelf te doen. Moet nog steeds een brief schrijven naar Turkije dus heb ik daar mooi de tijd voor. En dan heerlijk met een boek op de bank. Heb net Ayse (op de vlucht voor eerwraak) uit. Straks nog even een paar nieuwe boeken halen dan zijn we er klaar voor.
Dat soort boeken lees ik nou ook altijd!! Vind ik zo āmooiā om te lezen⦠Lees dat boek dan vaak in 1 klap uit! (soms in 2)
x
Lees ook meestal waargebeurde verhalen, ben die eeuwige zoetsappige lovestoryās al jaren beu. Vond trouwens andere culturen altijd al heel interessant.
Alleen voor aan het zwembad en zo af en toe tussendoor neem ik een humoristisch boek.